Jezdil jsem 2 roky každý den do zaměstnání 10 km tam a večer 10 km zpět, za každého počasí, v zimě, v létě.
Jako největší překážku vnímám nutnost se po každém dojetí osprchovat a převléknout a po dojezdu z kola oblečení alespoň trochu přeprat. Hodně se potím a bez toho to prostě nešlo.
Uskladnění kola je také věc. která je důležitá a proto je třeba ho mít vždy kam dát.
Jinak na kole jsem za rok ježdění vyměnil prakticky všechny pohyblivé součásti a původní byl jen rám. Některé věci jsem měnil několikrát.
Zrovna levné to nebylo....
Ale tím chci říci, že infrastruktura je jen věc podpůrná, ale pokud se člověk nemá v práci kde osprchovat, převléknout a kam dát kolo, tak se dál moc nepohneme.
P.S. Jinak ty kopce do práce přeci jen trochu vadí....
Stejně nějak nerozumím tomu, proč magistrát reguluje ceny. Každý řidič jezdí s jiným autem a má jiné náklady. Myslím si, že by měl být každý automobil viditelně označen cenou za kterou jezdí a její porušení by měl magistrát pokutovat. Zákazník by si tak mohl vybírat přepravu dle ceny, která by byla různá.
Měli jsme řadu let restauraci s velkým sálem, který se často využíval na dětské dny a programy pro děti.
Mám v živé paměti vystresované číšníky, kteří se každé akce báli. Měli strach, aby nezakopli a neopařili děti a jejich rodiče, kdy děti byly naprosto všude (vč. baru a výčepu).
A k tomu vždy rozdávali úsměv, ale před každou akcí byli obrovsky nervózní. Často vládl chaos a obrovský hluk a dát tomu nějaký řád bylo často nad jejich síly.
Objednávky na akce jsme přijímali, ale nebylo to vůbec jednoduché.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Před lety jsem také tahal slepce z kolejiště metra a je fakt, že přestože o tlačítku vím, tak jsem si v tom šoku na něj ani nevzpomněl. A to bylo asi 3 metry ode mě.