Jezdil jsem 2 roky každý den do zaměstnání 10 km tam a večer 10 km zpět, za každého počasí, v zimě, v létě.
Jako největší překážku vnímám nutnost se po každém dojetí osprchovat a převléknout a po dojezdu z kola oblečení alespoň trochu přeprat. Hodně se potím a bez toho to prostě nešlo.
Uskladnění kola je také věc. která je důležitá a proto je třeba ho mít vždy kam dát.
Jinak na kole jsem za rok ježdění vyměnil prakticky všechny pohyblivé součásti a původní byl jen rám. Některé věci jsem měnil několikrát.
Zrovna levné to nebylo....
Ale tím chci říci, že infrastruktura je jen věc podpůrná, ale pokud se člověk nemá v práci kde osprchovat, převléknout a kam dát kolo, tak se dál moc nepohneme.
P.S. Jinak ty kopce do práce přeci jen trochu vadí....
Stejně nějak nerozumím tomu, proč magistrát reguluje ceny. Každý řidič jezdí s jiným autem a má jiné náklady. Myslím si, že by měl být každý automobil viditelně označen cenou za kterou jezdí a její porušení by měl magistrát pokutovat. Zákazník by si tak mohl vybírat přepravu dle ceny, která by byla různá.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Tak nějak tomu článku nerozumím. Od roku 2030 budou muset nově postavené budovy splňovat ekologická kritéria. Tak proč by se to mělo recipročně vztahovat na již existující budovy, jak nám článek podsouvá?
2 odpovědi