Jon Marianek je muj oblibenec, samozrejme jsem se sla na nej podivat do VIP zony i s pritelem a jeho sestrou. Vstupenky a predmety z merche (klicenka, ksiltovka a usb flash disk gumovej chleba) Nas vysly na 8600,-. Ve VIP zone byla super atmosfera. Orisky jsem nemela, ale pritel si dal a rikal, ze byli dobre. Casem jsme dostali hlad. Vedle VIP zony byl nastesti stanek s klobaskama, dali jsme si dve vyborne klobasky za 320,- korun. Pak jsme se sli podivat na hlavni hvezdy. Jon se snazil o kontakt s publikem a delal show, ale mel dost casto zizen a chodil se napit do backstage. Paul na nas vykouknul, zamaval a taky se hned utikal napit. Auto jsme s pritelem bohuzel nevyhrali. Akce trvala celkem chvili, po pul hodine jsme jeli domu. Moc se nam to libilo, i kdyz je pravda, ze to bylo drahe. Za celou akci s Jonem a Jakem Paulem jsme zaplatili cca 11 500,- kdyz pocitam i dopravu na akci z Brna. Tesim se na dalsi setkani 🥰
A přesně takhle se vydělávají prachy... Na lidské hlouposti. To bych šel raději na 3 dny Rock for People nebo 4 dny Colors of Ostrava a ještě by mi zbylo na občerstvení.
Jinak opravdu nevím v čem spočívá tvůj fetiš číst si stejné informace stále dokola, když s nima nakládáš pořád stejně špatně. Argumentace je tedy opravdu zbytečná. Navíc jestli ti něco z toho přišlo jako urážka... tak už vážně nevím? :-D
No sláva, konečně něco... Pokud byste sledoval mé argumenty, tak byste si všimnul, že nerozporuji napojení na rychlostní mezinárodní koridory. Jen uvádím, že rychlost 200 - 250 je pro v rámci ČR naprosto dostačující a časová úspora při porovnání s rychlostmi okolo 300 km/h je jen v rámci několika minut. Stačí? Není to pro vás příliš komplikované sdělení?
A kde jste přišel na to, že vnitrostátní? Všiml jste si, že ČR není ostrov v oceánu? Belgie, Nizozemsko, Rakousko? To jsou menší nebo stejně velké státy jak my a vysokorychlostní tratě tam mají.
A že by se ty vlaky nerozjely? To jste asi zaspal někde na počátku 19. století. Moderní vysokorychlostní jednotky dokáží na maximální rychlost zrychlit na pár kilometrech. Vždyť i hloupý RegioPanter, který jede k nám do vesnice se na 7 km zvládá rozjet na 160 km/h než zase začne brzdit.
No a o tom mluvím, pokud budou koridory navazovat na zahraniční spoje, pak to smysl jakž takž dává, protože nás zahraniční vlaky nebudou objíždět, tak jako dosud. Ale reálná časová úspora při rychlosti 300 km/h v rámci vnitrostátní dopravy v ČR bude v jednotkách minut a u vzdáleností nad 100 km - nižší desítky minut, oproti rychlostem okolo 200 km/h, které jsou snadněji dosažitelné.
Samozřejmě, že to má smysl. O tom není třeba pochybovat. 🙂
Tak mě přesvědčte. Já o tom pochybuji. Myslím, že to asi má smysl v návaznosti na zahraniční spoje, na napojení na další mezinárodní tratě, aby nás neobjížděly, tam to smysl dává. Ale u vnitrostátních si nejsem jistý. Navíc vyšší rychlost v zásadě nepřinese zásadní úsporu času jízdy.
Tak se zkuste svést vlakem Moravia na trati Brno-Břeclav, ten mezi zastávkami cca 5 km od sebe dosahuje maximální rychlosti 160 km/h zcela běžně. Takže nevidím důvod, proč by VR nemohl mezi zastávkami cca 40 km + jezdit 300 km/h+
Netvrdím, že to nelze, ale tvrdím, že je úspora času minimální. Zejména na krátkých úsecích.
Myslím si, že to trochu dává smysl u přímých spojení Praha - Ostrava, Brno - Praha. Ale u kratších už asi ne. A je poptávka taková, aby se to zaplatilo?
A jaký bude rozdíl v dojezdu oproti rychlosti 200 km/h? Vzdálenost Praha - Ostrava 270 km, hrubým propočtem cca 30 minut a to na nejvzdálenější vzdálenosti, tzn. na trati, kde je možnost nejvýš využít maximální rychlosti.
U Brno - Praha je to už jen cca 15 minut....
20 km každý pracovní den znamená kolem 5000km za rok. To jste svoje kolo našel v popelnici, a komponenty nakupoval tamtéž? To snad v pohodě zvládne bez zásadních oprav i krám z Tesca.
Vážím 110 kg, mimo jízdy do práce jsem jezdil na kole i o víkendech. Měsíčně okolo 1000 km. Kolo bylo osazené na začátku Aliviem, postupně jsem zvyšoval řady, potom Deore, LX a končil na XT. Přehazovačka vydržela v průměru cca 3/4 roku, Alivio bylo kupodivu odolnější proti Deore, LX lepší, XT bez problémů. Přesmykač Alivio vydržel 2 roky, později rovnou LX.
Na začátku stálo horské kolo Specialized v roce 2001 25.000 Kč (což byl mj. zhruba dvojnásobek mého tehdejšího platu). Měsíčně jsem měnil špalíky do brzd, praskaly dráty 1,8 proto jsem tam pak dával dvojkové Sapimy, řetěz vydržel tak 6 týdnů (nejdříve řada IG pak HG), pak už byl vytahaný, pastorky cca 6 měsíců, pláště 6 měsíců (postupně jsem přecházel na kevlary - byly rychlejší), jednou ročně náboje do kol (Deore nahrazeno LX - dá se repasovat vnitřek), lanka jednou ročně před sezónou. Brzdy V Tektro nahrazeny Shimanem LX po roce. Ráfky probržděné za cca 6 - 9 měsíců. Kliky LX cca 2 roky, později Ritchey.
Měsíčně jsem dal do oprav kolem 1000 Kč a to jsem kupoval jen díly. Opravoval jsem si to většinou sám.
Jezdil jsem 2 roky každý den do zaměstnání 10 km tam a večer 10 km zpět, za každého počasí, v zimě, v létě.
Jako největší překážku vnímám nutnost se po každém dojetí osprchovat a převléknout a po dojezdu z kola oblečení alespoň trochu přeprat. Hodně se potím a bez toho to prostě nešlo.
Uskladnění kola je také věc. která je důležitá a proto je třeba ho mít vždy kam dát.
Jinak na kole jsem za rok ježdění vyměnil prakticky všechny pohyblivé součásti a původní byl jen rám. Některé věci jsem měnil několikrát.
Zrovna levné to nebylo....
Ale tím chci říci, že infrastruktura je jen věc podpůrná, ale pokud se člověk nemá v práci kde osprchovat, převléknout a kam dát kolo, tak se dál moc nepohneme.
P.S. Jinak ty kopce do práce přeci jen trochu vadí....
Ha, tak Vy víte, že tam spali? A už jste se přihlásil jako svědek?
Normálně tam bydlel, platil nájem, měl přítelkyni, ale problém s rozvody elektřiny. Proto to začali postupně s kamarádem rekonstruovat a provizorně se připojili na elektrocentrálu, která byla ve vedlejší místnosti. Bohužel dostatečně nevětrali a udusili se splodinami.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Před lety jsem také tahal slepce z kolejiště metra a je fakt, že přestože o tlačítku vím, tak jsem si v tom šoku na něj ani nevzpomněl. A to bylo asi 3 metry ode mě.