Celý ten problém je v dotacích. Já jsem se rozhodl pro vlastní řešení bez dotace a celá moje FV elektrárna funguje jako ostrovní systém a do sítě se připojuje mechanickým přepínačem sítí a tím není možné udělat jakékoliv přetoky. Znamená to mít vlastní bateriové úložiště a tak je možné provozovat ostrovní režim v plném rozsahu od dubna do konce září. Pak se v zimním čase využívá aktivně kombinace zdroje a to šetří také velice náklady.
Ihned bych dal von Lejno k dispozici na cestování pouze koně. Žádná limuzína nebo privátní tryskáč, pěkně tak jak to odinuje podhradí jako jedinou budoucnost.
Třeba v minulých povodních, co jedině fungovalo. Byly to fosilní motory a zejména ty staršího data výroby a bez velké elektroniky. Jak by to fungovalo pak za par let dle direktivy šíleného Bruselu? Jako před sto lety.
Nová auta jsem letos koupil pouze benzínová a to z důvodu jednodušších emisí za čtyři roky a později. Jsou to osmiválec , šestiválec a čtyřválec s LPG. Spotřebu neřeším, zato kultura běhu motoru je pro mě důležitá a taky automat a ten je 10 rychlostí a 8 rychlostí u velkoobjemových motorů. Jezdím na Natural 98 kde není líh přítomen a tak není problém se skladováním pokud se s autem zrovna momentálně nejezdí.
Naftové auta mám také ale dostávají pouze čistou naftu nez biosložky. Budoucnost tedy vidím v benzínu, je s ní snažší život.
Není to špatné auto, vzhledem k ceně a nákladům na jeho provoz.
Koupil jsem loni novou a poslední k mání Pandu se čtyřválecem a LPG jako čtvrté auto domů a na ježdění okolo komína je super a velice roztomilá nenáročná nákupní taška. Jezdí se s ní i super v centru Prahy kde zaparkuji všude, oproti zbytku mých aut.
LPG je dobrá volba s porovnáním k predrazenemu elektru.
Vždy mě zaujme, jak fandové elektromobilů hovoří o potřebné pauze na kafe a spol. při nabíjení. Z mého pohledu je to špatný argument. Já jedu běžně bez zastavení 300 - 400 km než si potřebuji odskočit na minutu a pak pokračuji dál. Při velké nádrži se dá takto ujet 800 km i více. Tedy bez zdržování.
Dále mám jedno auto na LPG a benzín a tam je skoro dvojnásobný dojezd bez potřeby delšího zastavení.. Celkové náklady jsou v tomto případě daleko nižší než provoz na elektriku. Cena LPG je nízká a nové auto bylo podstatně levnější než nejlevnější elektrické.
Na Temu nakupuji pravidelně a žádný problém s kvalitou nemám. Vždy přijde zásilka včas a pokud se nepatrně zpoždí tak se dostane 100 Kč kreditu na další nákup. To neumožňuje žádný jiný obchod.
A protože naši obchodníci také berou zboží v Čině, tak jsem měl možnost porovnat stejnou věc koupenou u nás s věcí přes Temu a bylo to naprosto identické. Jen cena z Temu cca 1/4 naší ceny. Tak není co řešit a přeji Temu hodně úspechů. Tředa do USA posílá 600 tisíc zásilek deně.
S piratama opravdu nešlo spolupracovat, je to spolek lidí s divným názorem na vše a nikdy nic nedokázali dobře dokončit. I v Praze se podepsal ten prasivka na tehdejším křesle primátora jako naschopny a nyní dělá chaos s dopravě ve městě.
Jediny schopný je ministr zahraničí a to výjimka potvrzuje jinak neschopnost celé posádky pirátů která klesá nezadrzitelne ke dnu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Poměrně jich dost shořelo na celý objem prodaných aut a to je samo o sobě varujicí. Prostě elektroauto od Koncernu VW nebrat, je to již dávno odepsaná značka bez šance se dostat mezi nelepší výrobce elektroaut.
1 odpověď