Poplatky za televizi jednoznačně platit.
Pokud státní média bude financovat stát,bude si s nimi pohrávat jakákoliv vláda, přivíráním kohoutků financí a tak je přímo ovlivňovat.
A protože jsem teď vytočil "Babišovce do běla",napíši to tak,aby to pochopily i ty jejich neobjektivní kotrby a dosadím specielně pro ně jméno , které nenávidí.Představte si,že bude u vlády dalších třeba osum let Fialová vláda.A bude si platit televizi z rozpočtu a ovlivňovat tak co se může a co ne.
Pochopili???To by vám jistě vadilo.A proto je nutné,aby jsme si poplatky platili my, občané různých názorů.Ty peníze,co zaplatíme,jsou nic proti tomu,co dáme měsíčně za různé neřesti a to za to stojí.A televizní a rozhl.rada je tam k tomu ,aby to hodnotila a hlídala !Nikoliv politici zvolení na jedno období.POCHOPTE TO PROSÍM!
voni jsou kotrba pane Páleníku....
Prezidenstky par nechtel pridat. Prvni dama neni ani zamestnana. Pozice prvni damy neexistuje. Nejde ji ani duchod. A presto vykonava roli prvni damy zadarmo. Tech 100 tisic co navrhovali jako plat prvni damy by se odecetl z platu prezidenta. Omluvite se ted, ze jste rikala nepravdu?
Pavel by mohl těch 100 000,- poslat ze svého účtu na účet manželky a bylo by.....
Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci tak málo naučí a i to málo rychle zapomenou. Internet, offline Kiwix nebo chatbot jsou dnes zcela dostatečné alternativní platformy pro základní teoretický přehled neboli základní vzdělávání. Minimálně u čistě popisných věd, ale i u teoretické matematiky a fyziky. Užitá matematika a fyzika už je věc poněkud složitější. Stejně i jakákoli jiná odbornost. Trávit 20 let ve školních škamnách je už dnes přežitek. Je to zastaralý a nákladný způsob nabývání znalostí. Je to zcela evidentní a průkazné. Víc není co dodat.👍😔
Zelený, kdokoliv vypne internet a jste v pasti mudrlanti...
159
Sledujících
10
Sleduje
159
Sledujících
10
Sleduje
Většina lidí u nás souhlasí s podporou uprchlíků před válkou, kterou rozpoutal válečný zločinec Putin....
24 odpovědí
1
Sledujících
2
Sleduje
1
Sledujících
2
Sleduje
Havle, mluv jen za sebe.
DÍKY