vy nikoho nechráníte, vy jste se jenom pasoval do role samozvaného šerifa mstitele. Prostě vandal. Neznám Vás, ale vidím, že jste si pozorně nepřečetl můj příspěvek. Slovo sobecký a nepatřičný není obranou.
Teoreticky budou dva sobci stát blbě přes čáru a zůstane mezi nimi mezera - poslední místo na parkovišti. Vy zaparkujete, protože jinak nemůžete. Oni odjedou a potom nějaký "mstitel" si pomyslí, že parkujete blbě a poškodí vám auto. Budete spokojený?
Nezlobte - nebo klidně se zlobte na mě. Další demagogii do mě :)
Pokud si myslíte, že pan Růžička nejedná správně, tak vězte, že Vy jednáte ještě hůře. On je sobecký, protože si chrání svůj majetek - byť nepatřičně. Ale Váš přistup je přístupem nenávistného ubožáka, který se chce jenom mstít.
Děkuji za důkladnou psychoanalýzu - je vidět, že mne znáte. Jen tak dál - je přeci úplně normální chránit (slovně) někoho kdo jednoznačně porušuje vyhlášku.
Taky parkuju přes 2. Prakticky vždycky "co nejdál", kde i tak široko daleko stejně nikdo není. Jen jedinkrát bylo skoro plno, bylo to placené parkoviště, a zaplatil jsem 2 místa. Má to svůj důvod. A "bezohledné nechutné sobectví a prasárna" to opravdu není...
Jsem invalidní a vozí mě žena, ale až Vás někde uvidím parkovat na ZTP, tu korunu najdu - nebojte :)
Tak na tom Allegru sortiment dříve prodávaný CZC hlavně nenakupujte, ať tyhle nadnárodní korporace konečně pochopí, že zákazníci nejsou dobytek, který si koupí spolu s celou pastvinou.
Důvěra se buduje dlouhé roky. V kamenné prodejně CZC jsem nakupoval, vracel i reklamoval zboží. K této prodejně a jejímu personálu jsem měl důvěru a proto jsem tam rád chodil.
Allegro zavedenou firmu koupilo a vykastrovalo jí tak, že z ní zbylo jen logo. Pod tím logem se už ale skrývá úplně jiná firma, čímž se veškerá dosavadní důvěra ztratila.
Nechť je to pětipísmenné červenomodré logo za desítky miliard bolestivou připomínkou toho, že takto tedy ne. To je podobné jako s těmi ošizenými „tradičními“ piškoty Opavia – korporátní psychopati změnili naprosto vše kromě vzhledu obalu a doufali, že lidi to ze setrvačnosti budou kupovat dál. [1]
Nesmí jim to procházet. Zrovna tak jako u těch piškotů jim nic nebránilo výrazně změnit obal a název (a to, že to neudělali, svědčí o nekalém úmyslu, ba až podvodu), tak Allegru nic nebránilo prorazit na trhu s elektronikou pod vlastní značkou, má-li co nabídnout.
[1] Odkaz
Kdyby jen piškoty .....
CZC.cz jsem měl rád a rád jsem tam nakupoval, teď ani náhodou.....Allegro je pro mne jen skládka, vietnamská tržnice z roku 2000-2005 kde každý ťaman nabízel zaručeně pravý hodinky nebo cd/dvd....za čityrista, zleva možná.....Smutné je že spousta lidí v tomhle nevidí rozdíl.....Rozdíl mezi kvalitním e-shopem a eshopem někde z Číny.....
Lidé - běžní lidé - jdou po cenách a až poté řeší kvalitu a renomé prodávající/zastřešující firmy.
Vzdycky jsem mel odpor vuci czc.cz. Kvuli tomu nacionalistickemu nazvu domeny a jsem velmi rad, ze ta nacionalisticka firma presla pod Allegro.
Kdyz nekde v nazvu vidim CZ chtel bych zvracet
Nějak Vám nerozumím. Možná jste jenom typický hater a provokatér. Naše - jen česká - firma má cz ve www adrese, odvádí daně v ČR atd. ...
Jděte už někam, stačí vědět co vše o nás ví Američan díky Google, o každém ví nonstop 24h denně, 365dní v roce, naprosto všechno, celý život. Stačí mít smartphone a data. Mě je to jedno, když ví Američan, proč by to nemohl vědět i Číňan.
Souhlas, jen málokdo si uvědomuje, co o nás ví firmy typu Google, Microsoft...Seznam atd. .Naprostá většina lidí jen mávne rukou.
A politiku bych do toho netahal, dělá to každá společnost.
Temu do týdne, max 10 dní.Někdy ale i dříve..asi sklady v Evropě.
U každé zásilky máte datum doručení se zárukou. Při nedodržení 100 KČ automaticky na účet. DOPRAVA ZDARMA..třeba i objednávky za 10 KČ.
Jen některé .. z jejich pohledu nebezpečné věci lodní doprava a fakt rvá dlouho.
Třeba dlouhé kuchyňské nože, pilové kotouče ..Cena je ale poloviční.
Za počkání to stojí.
Aplikaci Temu doporučím jen přes web, ale i tak. APK Temu nainstalována na čistém telefonu a zcela bez Vašeho vědomí , prokazatelně odesílá nějaká data na cizí servery. Jinak máte pravdu - zboží vyjde výhodněji a rozhodně se vyplatí počkat.
Mám dlouholetou zkušenost s Aliexpresem a proto v podobných eshopech už nic nenakupuju. Dlouho čekáte a to co nakonec dorazí je tak půl na půl. Pokud už nutně musim koupit něco čínského, tak radši tady, protože na všem je něco blbě. Takže to nakonec stejně radši nekoupím.
Nemáte pravdu - nebo máte "pech". Zboží z Alíku - typicky do 14 dnů - přičemž v EU je to obvykle za 7 dní, zbytek námi všemi dotovaná ČP.
Odvrácena stránka tohoto stavu v dnešní době. Platí jen nezbytné minimum. A tu nejtěžší práci dělají pouze ženy.
Pohlaví bych do diskuze netahal. Nicméně ten kolega, na kterého reagujete, má pravdu. I naše firma kdysi využívala trestance - a proč?? Protože pro firmu jsou ¨finanče" lepší/výhodnější 🙂
Mno a kecy zástupce Zásilkovny - ať si každý udělá obrázek sám...
Já nemám se Zásilkovnou za celé roky používání ani jednu negativní zkušenost a co se boxů týče, i tady v Mostě jsou na každém rohu, takže když je někde box plný, raději si zajdu o pár set metrů dál, než čekat, až bude box prázdný. A je to celkem logické, boxy nejsou bezedné.
Znovu - nejednalo se o nějaké METRY, ale KILOMETRY - jednou i do jiného města. Logiku bych v tom nehledal - v DOBĚ tvorby objednávky byl box zcela volný.
Koukám, že nejsem sám...
Hezký den!!!
Lysá nL
Tak u Zásilkovny se to stane jednou za uherák. Největší hrůza je ale Česká pošta. Teď jsem po opravdu hodně dlouhé době (jinak používám výlučně jen Zásilkovnu a boxy) byl nucen využít jejich služeb, jelikož na e-shopu nebyla jiná možnost. A i když nabízejí člověku, aby si sám stanovil dobu, kdy mu mají balík přivést, absolutně to nefunguje. Dnes jsem byl po noční a tak jsem si včera nastavil, aby mi balík dovezli po jedenácté hodině. Samozřejmě mě kurýr vzbudil v osm ráno. Když jsem ho na to venku ve velmi ospalém a nevrlém stavu upozornil, hájil se, že se k němu informace vůbec nedostala a i mi ukazoval v aplikaci, že mu opravdu o změně času nikdo nedal vědět. Když ta funkce očividně nefunguje, proč jí tam pošta vůbec cpe? A to byl jen jeden f*ck up z desítek dalších, které jsem si s ČP za život zažil (včetně toho, že mi poslali balík do Brna místo do Mostu a tvrdili mi, že jsem ho uvedl jako adresu. Když jsem jim poslal důkaz o opaku, vůbec nereagovali) a jsem velmi rád, že už nemusím až na podobné výjimky využívat jejich tristních doručovacích služeb.
Není pravda!!!!!! ČP je klasika a Zásilkovna ji hrdě dohání (3 špatné zkušenosti za půl roku). Jinak u Zásilkovny není problém, pokud je (i když době objednávky nebyl) box plný a klidně Vám to odvezou o x km jinam (navíc s pracovní dobou do 16:00). A jen se na Vás písemně usmívají.
Odinstalací aplikace třeba z toho telefonu ničemu nevadí. Apk stačí přeci nainstalovat. Taktéž jiný email je nedostačující. Jen na okraj - a co dodací adresa ? Nemluvě o IP, MAC adrese atd. atd. ... A ano, data sbírá i ten Google... A jak tu někdo okomentoval zobrazování reklam na požadované zboží (nebo již zakoupené), je to úsměvné, doporučuji si něco nastudovat třeba o cookies...
Takže - opravdu ne, žádná česká "o jebávka", žádné malé vítězství...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vždyť tu reklamu v letácích, v TV i umístnění v regálů platí výrobce dané komodity!
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Souhlas. To mnoho zákazníků neví. Jinak - příklad - čistá nákupní cena (po zaplacení nákladů na dopravu, clo... mzdy skladníkům...) je u jednoho výrobku 1.00usd, prodej marketům je za 38Kč (a to už "řvou"), prodejní cena na regálu řetězce je klidně i 99-129Kč. A pokud je něco v akci - vše - tedy leták, prodejní plochu atd. platí dodavatel (ne market). A pak to zaplatí zákazník. Proč jen nejsem vlastníkem marketu :)