Nezameňujte zimní čas za středo evropský (SEČ). Žádný zimní čas neexistuje! Je pouze odjakživa co se čas měří SEČ s různým dalšími časovými odchylkami vzhledem k rotaci země a tedy časovému pusunu tohoto SEČ na různých kontinetnech světa. K tomuto SEČ byl před desítky let jako alternativa zaveden z ekonomických důvodů přechodný Letní čas, který se posouvá o hodinu dopředu oproti SEČ. Končí- li tedy nyní Letní čas, vracíme se opět k normálnímu SEČ a NE k nějakému výmyslu nazývaném zimní čas! A těm co by chtěli aby navždy zůstal u nás zaveden Letní čas gratuluji k jejich blbosti. Nebude jim již sedět ani hodina jejich narození v roce co se narodili a každý Nový rok budou vítat na Silvestra již ve 23 hodin! Fakt "super" nápad!
Pane Dvořáčku, než napíšete takový článek do veřejného prostoru, tak si v prvé řadě uvědomte co píšete za absolutní blbosti! Za všechno hlavně to o nějakém zimním čase. Na evropském kontinentu je odjakživa, tedy co se čas měří pouze jeden a to SEČ (středoevropský čas). Tento čas je jediným správně měřeným časem v oblasti Evropy s tím, že všechny další časy jsou odvozeny v ostatních částech země od její rotace vzhledem ke sluneční soustavě a tím jsou v návaznosti na SEČ časové posuny v různých částech kontinentu. Takže žádný vámi uváděný zimní čas neexistuje a je to pouhý výmysl vás a vám podobným hlupákům. Letní čas zavedený před mnoha desítky let je pouze pokusem o prodloužení dne vůči večeru a to tehdy hlavně z ekonomických důvodů. Nicméně stále platí, že jediným správným časem je čas SEČ. V opačném případě budeme jako Nový rok slavit ve 23 hodin? A ona bude ještě hodina do Nového roku? A hodiny našeho narození budou také navždy jiné? Úplně totální blbost mozků z EU, kteří by chtěli navždy náhradit Letní čas misto přirozeného středoevropského času v kterém jsme se narodili.
Co to píšete za blbosti?! Každý soudný a rozumem obdařený člověk pozná kdo je smradlavý bezdomovec páchnoucí močí a alkoholem a kdo je starý důchodce, ale slušný byť nemá třeba peníze na slušné oblečení. To tedy dnes v prostředcích MHD opravdu pozná každý. A je škoda, že více řidičů se nezachová tak, jako ten o kterém píšete. Tito lidé (smrdící a opilý bezdomovci) navíc nemají a to se s vámi vsadím o co chcete nikdy žádný jízdní doklad opravňující je k jízdě v MHD.
Píšete to, jako kdyby bylo špatně, že z letniho času se přechází zpět na SEČ (středo evropský čas). Naopak pro člověka a lidský organismus je naprosto přirozený SEČ někdy zcela mylně nazývaný zimní čas. SEČ je čas, který se udává v evropské části světa od doby, kdy byl vůbec nějaký čas zavedený. Je to čas přirozený vzhledem k rotaci země a jiným časovým posunům v jiných částech zeměkoule. Naopak tzv. Letní čas je nepřirozeným jevem a přechod na něj vždy právě ničí lidský organismus a může působit u jedinců i zdravotní problémy. Je mnoho zastánců hloupého názoru, aby po sjednocení času na jeden zůstal pouze čas letní. To je naprostá hloupost a nedává žádný racionální smysl. To by nám potom nesedělo ani hodina našeho narození a za všechno to by jsme slavili o silvestra příchod Nového roku o hodinu dříve?! Nebo by jsme tedy příchod Nového roku vlastně měli až v jednu hodinu po půlnoci?! Doufám že taková pitomost nikdy v EU neprojde i když těch pitomostí tam prošlo bohužel již velmi hodně.
Pane Macek, co to píšete za nesmysl?! Žádné moderní motory na benzín v autobusech nejsou! Ty jezdí na naftu a zeptejte se, kolik nafty v litrech vypustí ve výfuku takový autobus do vzduchu vám před okna! V kopcích má autobus s cestujícími spotřebu 50-60 litrů v propočtu. A co to píšete za hovadinu o "zastaralý elektrotechniky"?! Vždyť současné trolejbusy jsou zatím to nejmodernější a nejlepší, co může být pro provoz hromadné povrchové dopravy kromě tramvají, ale ta tam určitě vést nelze a taky potřebuje dráty a navíc oproti trolejbusu i koleje a to se každý kilometr stavby proti trolejbusům pěkně prodraží. A proč strašíte stále lidi těmi dráty? Dráty jsou v Praze leckde i z jiných důvodů, veřejné osvětlení na mnoha místech zavěšené právě na drátech a právě ty tramvaje, vedou lidem v ulicích také pod okny a nikdo se z toho nezblázní. Nakonec nemusíte na ně nahoru stále koukat, když vám tak vadí. Já bydlím na Strahově, podobná vilová čtvrť jako Hanspaulka a již se většina z nás tady těšíme na opětovný návrat trolejbusů, tichý provoz bez hluku a smradu z nafty! Vedení města za trolejbusy díky i když se jim za mnoho jiných věcí děkovat nedá (nesmyslné cyklopruhy, parkoviště aut v místech kde byly jízdní pruhy pro plynulou jízdu aut atd.)
Hřiba fakt nemusím, totálně ničí automobilovou dopravu v celé Praze malováním nesmyslných cyklopruhů všude tam, kde je nějaká ulice i hlavní dvouproudé výpadovky zužuje na jeden pruh a z druhého dříve určeného pro rychlejší provoz aut dělá se svými pomatenými kumpány parkoviště aut a cyklopruhy.... ale vrácení tramvaji na Václavák a v budoucnosti i okolí je dobrý a užitečný nápad, jehož prvotní myšlenka určitě není z jeho hlavy. Velké rozlohou celé centrum Prahy povrchovou dopravu potřebuje, metro tohle neřeší, to je dobré na delší vzdálenosti a okraje města.
Psychopat a doslovně blázen, který by v každém jiném státním zřízení než je to co nyní útrpně máme u nás, by dávno seděl zavřený v blázinci na psychiatrii a tam by si za okny s mřížemi, aby neškodil normálním lidem a historickému městu mohl lepit a stavět modely těch svých pí..... (kreténismů) třeba od rána do večera, a nikomu by tady v Praze nechyběl! Bohužel současný politický a státní systém těch, co k lítosti i jejichž voličů nyní sedí na skoro všech místech státní správy umožňuje kdejakému šílenci a psychopatovi si dělat v hlavní městě co chtějí za tichého přihlížení těch, co by je naopak měli v jejich jednání zastavit.
"Nezasloužím si slitování, ačkoliv jednou stranu ODS provedu" prohlásil tento vyšinutý a psychicky nemocný postižený člověk Novotný, syn bývalého baviče. Bože ať už se to stane! Ať již vede celou ODS! To je to nejlepší co může pro opozici udělat! To už je fakt bude volit jen pár pitomců jako je on a konečně půjde ODS a ostatní jim podobné strany na smetiště dějin.
Článek kdo psal je zavádějící a divný. Troleje pro trolejbus budou dle článku zhotoveny od Santošky k Waltrovce...to je snad blbost, nebo ne? A z Knížecí k Santošce do tohohle největšího stoupání do kopce to pojede jako jen na baterky?? Jestli ano, tak to můžou potom tyto polotrolejbusy rovnou odepsat, protože to prostě ty beterie nevydrží. Tato trasa 137 by měla být zatrolejována celá a baterie ať si nechají na jízdy bez cestujících do depa.
Proč tramvaj a vlečný vůz (které byly zřejmě v majetku soukromého vlastníka (bylo by určitě zajímavé napsat jak k nim před léty vůbec přišel) neodkoupil DP do svė muzejní sbírky? Jde zajisté o velmi vzácnou tramvajovou soupravu (motorový vůz a vlečňák Krasin), které aspoň z vnějších stran jsou ve velmi zachovalém takřka původním stavu. Takový exemplář již nikde neseženete (trosky těchto vozů ještě stojí někde jako zahradní domky apod. ovšem ve zcela stavu na odpis) a proto nechápu, že za poměrně nizkou cenu vzhledem k historické hodnotě tramvajové soupravy, nebyla DP nebo městem Hl.m.Prahy zakoupena do muzea DP. Takhle skončí bůhví kde a nakonec na "smetišti".
Tohle se dalo čekat. Měla se zatrolejovat celá trasa linky a to jak 58 tak 59. Kdyby trolejbusy jezdili tak jako v jiných městech pouze pod trolejí, tak potuchy nebudou. Vše je kvůli kombinaci s jízdou na baterie. Ano, parcialni trolejbusy určitě mít, ale jízda na baterie by měla byt pouze v případě náhlých překážek na trase (stavební úpravy, nehody atd.) a pro jízdu do vozoven bez cestujících, aby se nemusela cesta do depa trolejovat. A to počkejte až dojde i na ty baterie, protože tím, že trolejbus je používá cca v polovině délky trasy tam a zpět, mnohokrát za den tak jejích životnost i kapacita půjdou brzo do háje... pardon. Zatrolejovat jen cca polovinu trasy u obou inek je profesní chyba. Tam kde mají celé trasy pod trolejí (Pardubice, Hradec Králové, Plzeň...atd.) mají již také nové trolejbusy a žádné problémy nemají.
Přesně tak jak píšete. Nakonec se veškerá příprava zvládla, včetně jejich ovládání novými pány řidiči před nimiž smekám. I já měl vážné pochyby, zda by nestačili jen klasické jednokloubové trolejbusy. Je jasné, že takové dlouhé trolejbusy nejsou určeny pro jiné běžné plánované pražské tratě, ale jak se říká zaplať pánbůh aspoň za tyto první vlaštovky, jak linka 58 i nyní 59. Argumenty pro obnovu trolejbusů v Praze jsou naprosto jasné a nezvratné a doufejme, že zavádění dalších trolejbusových linek bude probíhat co nejrychleji.
Píšete totálním pí....... tedy kraviny! Dnes je na mediálním trhu tolik různých rádií převážně soukromých a nabízející velký záběr žánrů různé hudby. Každý si může vybrat rádio s hudbou jakou má rád a to hlavně v novém digitálním rádiovém formátu DAB+. Hudbu, kterou tak kritizujete hraje jen velice málo stanic ani ne co prstů na jedné ruce (např. Rádio Blaník), ale i taková stará hudba z let minulých má své posluchače, proto se na mediálním trhu takové rádio uživí. Když se vám nelíbí stanice co hraje tyhle "staré vykopávky" máte možnost vaší volby přeladit jinam na současnosti hudbu. Nikdo vás to přece nenutí poslouchat a tím váš článek vyznívá jako plácnutí blba do vody....
Od prvního dne bylo jasné, že těch 100 milionů vyhozených za tuhle nesmyslnou trolejbusovou trať je opravdu dílo hodné kocourkovských radních.
Pominuli fakt, že odporně zadrátované ulice pro trolejbusy je dílo hodné 60tých let minulého století, tak i sama Praha deklaruje, že budoucnost MHD je ve vodíkových autobusech (které mimochodem na jiných trasách testuje).
Rozumím, že teď nikdo nepřizná že těch 100 milionů vyhodila Praha doslova rovnou do stoupi ( logicky když by to někdo přiznal, musel by také říct kdo je viník a v Praze viníci neexistují), ale někdo by měl najít odvahu celé tohle neskutečné divadlo utnout troleje vyhodit a začít problém řešit nákupem vodíkových autobusů.
Nevíte vůbec co píšete! Vodíkový autobus je ještě tak nejméně 20 - 30 let úplný nesmysl, všichni to vědí i když se jeden zkouší, ale to má jiných důvod, jen ověřit jak by se choval v městském provozu, ale se sériovou výrobou to kondici nemyslí zatím vážně. Proto trolejbusy, které nejsou žádnou ikonou 60 let, ale jejich podíl na hromadné dopravě se v mnohá zemích i městech stále v současnosti zvyšuje. A ty dráty?! U tramvaji Vám nevadí a že jich je včetně centra tisíce kilometrů plná Praha. Nebo zrušíme tramvaje! S tím jste ještě nepřišel? To prostě k tomu patří, na ty dráty jestli to nevíte se jezdí, je v nic elektřina! To bych mohl říci, tě mě vadí třeba pouliční lampy, protože svítí v noci a já světlo nad sebou nemám rád... přežitek 60 let. Zrušit! Třeba i ty budou jednou na ten vodík.
Již i naše babičky a dědové věděli že "co je levné, není ještě nejlepší" Nebo chcete li "nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci." Praha vysoutěžila nové trolejbusy díky nejnižší ceně! To nikdo v DP a vedení města neví, že levné neznamená ještě vždy dobré? Kontrakt vyhrála díky levné nabídce firma SOR s pochybným a u nás skoro neznámým dodavatelem elektrické výzbroje Cegelec. A nyní má Praha z ostudy kabát. Místo trolejbusů co měly již rok jezdit na lince 58 tam kromě 2-3 z patnácti kusů jezdí staré naftové autobusy. V Českých Budějovicích si objednali nyní přes tři desítky nových stejných klubových trolejbusů (parametry jako Praha) , ale od Škoda Group. Škoda vyráběla kvalitní trolejbusy společně s Tatrou již v 50 letech. V Budějovicích neřešili nějaký SOR s výzbrojí Cegelec, protože vědí, že trolejbusy od Škody jsou kvalitní a náš léty prověřený výrobce. Jezdí v mnohá zemích světa a i u nás. A tak Praha má díky hloupé naivitě, že co je levné je i dobré, nefunkční a ještě ze předu jak kosmické strašidlo nevkusně vypadající trolejbusy. Odpůrci znovu zavádění trolejbusů v Praze slaví žně. A to si opravdu nový pražský trolejbus nezaslouží, protože se jedná o určitě v současné době nejlepší dopravní prostředek z ekonomického i ekologického hlediska ve městech. Výstavba trolejbusové tratě stojí zlomek toho, co výstavba nové tramvajové trati, čím vůbec tramvaje jako takové v Praze nezpochybňuji. Prostě trolejbus v dnešní době opět do Prahy patří tam, kde jeho výstavba má oproti tramvajové výhody, jen ho musí vybírat ti, co tomu opravdu rozumí.
Co to melete v článku za kraviny a naprosté lži?! Jaký příští terč jsme? Dejte si mokrý hadr na hlavu a příště pište doma jen své manželce! Rusko ani Putin nikdy dosud ani neuvažovali, že by napadli vojensky českou republiku. Ovšem pokud bude naše vláda v čele s těmi co štvou všechny kolem sebe jen do války stále Rusko provokovat a urážet prolhanými výpady vůči nim, ta v budoucnu se obávám, že je možné všechno, ale ne kvůli tomuhle, že jsme Češi a žijeme ve své zemi tam, kde geograficky leží, ale kvůli nezodpovědnému proti národnímu jednání těch, co nyní tuto zemi vedou.
Proto lidem nelžete těmi blbostmi, co píšete.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Žádný zimní čas neexistuje! Co to píšete za blbosti? Je pouze odjakživa jediný a to středo evropský čas (SEČ) s různými odchylkami podle rotace země na jiných částech kontinentu. K tomuto jedinému času měření od dob jeho vzniku byl před několika desetiletími zaveden jako alternativa tzv. Letní čas a to z ryze ekonomických důvodů. Končí-li tedy nyní období přechodného Letniho času, tak se vracíme k běžném SEČ a NE k žádnému zimním u času! Název zimní čas používají pouze hlupáci, kteří o tom nic nevědí. A těm co by si tolik přáli stále mít Letní čas gratuluji k jejich blbosti. To jim již nikdy nebude sedět ani hodina jejich narození a Nový rok na silvestra budou slavit již ve skutečných 23 hodin? Fakt "super!"