Půl melounu za tohle? Vždyť je to jen Hnujdai... Kdyby to byla Oktávka, bude se mu to zdát předražené...
Nemyslím si,zkoušel jsem si cvičně nakonfigurovat Škodu Scalu.S tou výbavou kterou mám v I30 jsem se u škody dostal na 540tis.A to s motorem 1.0 TSI 81kw 6st. manuál. Motor je tříválec s turbem a filtrem pevných částic,do budoucna akorát starosti navíc.Kdybych měl konfigurovat Octavii tak se dostanu úplně na jinou cenu.
Já bych si ho nekoupil, ale je dobře, že ještě něco takového v nabídce. Není lepší auto pro českého chalupáře, který si auto kupuje na 15 let a jezdí s ním akorát 50 km na chalupu, 15 km do Globusu a 20 km k doktorovi. A na dálnici najede 2x do roka a jede 110kou v pravém pruhu. Tomu je fakt jedno, že je při 130ti hlučný a v dalničním kopci musí furt podřazovat.
Jezdím s ním 30km do práce a zpět,takže 60km denně.Na dálnici do kopce přibrzďuji jen kvůli předjíždějícím se kamionům. A že Vaculík řekl v jedné recenzí že ve 130km/h je auto hlučné a všichni tím argumentují.Mel jsem TDi a děkuji,nechci být otrokem věčné
regenerace.
Jak tu tak čtu ty komentáře,tak musím byt mladý důchodce. Kdyz jsem si byl toto auto kupovat (I30 1.5DPi combi),tak pan prodejce mne trošku nechápal.Byl jsem rád za obyčejnou vlečenou nápravu namísto viceprvku (mám ještě O2 a vzadu jsou uz áčka),další moje otázka byla jak se odečítá tlak pneu,jestli z ABS nebo musím mít ventilky.Pan řekl ABS a já jásal, ušetřené peníze.Dokonce i rezervu jsem dostal,také v dnešní době plus.Do budoucna si myslím že toto auto nebude tolik nákladné na údržbu a proto jsem ho chtěl.Pro někoho kdo s autem pojezdí 5 let a pak ho prodá nemá smysl si kupovat obyčejné auto.Nekdo kdo chce auto na dlouhá léta bez větších investic,je tohle poslední dobrá volba.
Nechci mít dědkovské názory ale pro člověka který chce dojet do práce a zpět průměrnou rychlostí (bez pokut) tak tento motor stačí.Vlastnim I30 1.5 DPi skoro rok a mám najeto 18tis.Dala plně naložená v pohodě Chorvatsko se spotřebou do 6l.Ano výkon není ohromující ale do budoucna vím že nebudou problémy s turbem,filtrem pevným částic atd.Dnesni benziny převzaly neduhy TDi motorů.Tohle je poslední motor kterému nevadí couraní po městě.Rychle je ohřátý (sice na divnou teplotu 85°C) a s tou výbavou za 50tis. dostanete hodně muziky za málo peněz.LED přední světlomety svítí hodně dobře a automatické přepínání Dálky/Potkávačky je hodně návykové.
11
Sledujících
0
Sleduje
11
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Napsal jste to přesně! A já bych si k tomu všemu ještě rád připlatil za odstraněný Start-Stop a nezničitelné bubnovky vzadu.
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A ještě to inteligentní dobíjení.To je taky věc která do 5-7 let oddělá baterku.A AGM baterie také není levná.
1 odpověď