Kupka by měl hlavně něco dělat s tou podporou nákladní dopravy na železnici, ne jen o ní jednou za čas blábolit...
Stát prostředníctvím Správy železnic prakticky likviduje infrastrukturu, víceméně už dnes nelze naložit vozy jinde než ve velkých stanicích, železnice musí platit na rozdíl od kamionů za každý kilometr jízdy poplatek za použití dopravní cesty, atd atd...
A najednou se ten šašek diví, jak houstne kamionová doprava...
A posudek stavu asi dělali diletanti, že? Výsledek je zcela odlišný od "státního". To mnoho účastníků této diskuse prudí!
Otázkou je, jak oni odborníci zaplacení podnikatelskou smetánkou posuzovali opotřebenost konstrukce mostu. Pokud pohledem na panorama a procházkou po náplavce, jsou zhruba stejní odborníci jako já.
Myslímže přiložený odkaz, který osvětluje problém degradace příhradové konstrukce vlivem koroze je více než příčetný. Jest otázkou, nakolik tito odborníci tento fakt byli schopni nebo ochotni do své studie zahrnout... Most, desítky let silně namáhaný fakt neopravíte tunou barvy a výměnou rezavého zábradlí... je spousta míst, kam se za korozí bez totální demontáže mostu není šance dostat. A ta koroze tam pracuje neustále. Ne nadarmo se jí přezdívá oranžový mor...
Jj přesně, v ČR ty povodně zvládli velmi dobře ano toto byly jiné povodně, protože přišli velmi rychle díky velké bouři, ale i tak. Ve Valencii nežiju, jsem severněji v Madridu, ale tady se fakt nic nepsalo, dokonce v úterý večer, když už bylo vše zaplavené hlavní deníky jak El Pais skoro nic nepsali a člověk se o tom dozvěděl na X na Threads, ale ne z hlavního zpravodajství, v ČR se psalo o povodních týden předním než přišly.
Tady se hlásilo, ale stejně tomu tady spousta lidí nevěřila a tradičně obviňovala Fialu, že jen straší lidi...
Od prosince to cele vypadalo jednoznačně ve stylu “proste to postavime nové a moc nam do toho už nekecejte”. Ale tohle je docela obrat, ministr tam dole mluví otevřeně oběma směry a nový most prý jen se souhlasem unesco, což se ale těžko stane…:
To víte, za rok budou volby, ODSka to má celkem nahnutý, tak získat nějaké hlasy slibem bylo fajn... teď se bude rok debatovat a pak už je to případně jedno...
Prý se vymění cca 15 - 20 % prvků, zbytek se ochrání protikorozní ochranou. Autoři studie nám jistě vysvětlí jak provedou protikorozní ochranu takových detailů ukázaných ve videu, které jsou na mostě prakticky všude
jenže tady si chce ukousnout z veřejného krajíce zase jiná skupina podnikatelů, proto ta studie o levnější variantě s výměnou pětiny mostu. Nikdo příčetný si nemůže myslet, že skupina prachatých podnikatelů tuto variantu navrhuje čistě z lásky k vlasti...Ono by se třeba nakonec zjistilo, že to celé bude stát třikrát tolik než postavit most nový, protože přesně jak je vidět v odkazu, boj s korozí je prakticky marný...
Ti naivní filantropové a přátelé železnice vůbec nepochopili, jaké bylo zadání ze strany ODS : najít starý most a za co nejdráže postavit most nový firmou ,která zaplatí za Bigboardy. Za rok jsou totiž volby ....
Všechno ostatní dění kolem počtu kolejí a zrezlých nýtech je jenom taneček na oklamání veřejnosti; politiku na nábřeží L.Svobody dělají cement se šterkem a vodou .
A pak se do toho vloží skupina movitých podnikatelů, kteří nechtějí nic jiného, než státu ušetřit peníze tím, že se jen vymění několik zrezivělých traverz....
Jak z pohádek Tisíce a jedné noci... 😄
Kupka i SŽDC chtějí stavět nový most, potřebují velké projekty, aby ODS přes své kmotry měla z čeho inkasovat příspěvky do stranické pokladny, takže teď říkají ok budeme se s tím poctivě zabývat, aby byl klid a měli čas najít důvody proč je navýsost poctivé postavit most nový, který navíc kvůli průtahům bude jako obvykle stát 2x tolik.., to je totiž politika ODS.
Oni ti podnikatelé, co zaplatili studii obhajující rekonstrukci to taky nejspíš nedělají pouze z lásky architektuře... v téhle zemi fakt ne...
Tak tak.....ale pozor, nepsal jsem, že Spring je předražený. Jen by za ty prachy mohl mít lepší parametry. Apropó - tak to jste VY kdo kupujete funglovky a pak je s velkou ztrátou prodává jako ojetiny? Tak díky vám se zmohu na tu levnou ojetinu. Děkuji. 😄
Není zač, lidé si mají pomáhat 🙂
Jinak otázka, jestli je to vždy ztráta 🙂 mám nové, kde 4 roky platím jen výměnu oleje.
A měl jsem ojeté, kde jsem za 4 roky vyměnil komplet brzdy, spojku, vstřiky, čepy řízení, repasoval turbo, opravoval klimatizaci a plno kravinek, které se prostě v průběhu provozu "ošoupají". Zkrátka jsem si ten rozdíl téměř doplatil a měl s tím starosti... A bez ohledu na to, jak člověk autům rozumí se může prostě cokoliv podělat, zvláště s klesající kvalitou vozů. Takže úhel pohledu, jestli si třeba jen tím zbytkovým rozdílem nepřiplatím za pohodlí a jistotu nového vozu.
A super byla doba nedávná, kdy se ojetina zvládla prodat za stejné, v některých případech i vyšší koruny, než když se kupovalo nové :-)
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Už teď člověk čeká na kdejaké vyčetření nebo operaci týdny a měsíce, u doktora člověk i přes obědnání na nějaký konkrétní čas stráví mládí a oni by to chtěli opět redukovat... to se plno lidí vyšetření nebo operace už ani nedočká. Možná záměr...