1. Nebyl pouhým střadatelem,ale podílníkem a jako takový byl zván na úkony související s provozem a konáním kampeličky a pak tvrzení o zapomenutém vkladu zní nevěrohodně.
Takže si pokládám otázku : "vrtí pes ocasem,nebo někdo vrtí psem,jako v jednom známém filmu?"
Pokud tedy interoperabilita a soudržnost v rámci NATO,tak také společné financování od států,které letectvo nevlastní. Letecké ochranné mise platí dle potřeb a pokud se situace v Evropě uklidní ,tak bude misí minimum,ovšem my budem provozní a pořizovací náklady platit dál a to při současné ceně půjčených peněz není levná záležitost.
Choré zelené mozky. Drancujem planetu na posílení rozvodové sítě,na výrobu baterií a v důsledku zpracování těchto surovin vypustíme tolik CO2,že ty tzv.ekoligické zdroje nestačí tuto produkci kompenzovat. Proč netlačí na zvýšení životních cyklů spotřebičů,omezení indukčního nabíjení,zlevnění a rozvoj veřejné dopravy,ukončení nesmyslných ekologických konferencí kam se sletí zelení z celého světa,výchovu k omezení konzumu,zrušení dovozu zbytného zboží přes půlku zeměkoule? STAČÍ NAHLÉDNOUT DO SEZNAMŮ SPONZORŮ TĚCHTO ZELENÝCH AKTIVISTICKÝCH ORGANIZACÍ.
Prémiové nabídky pro koncesionáře? Velmi vtipné,protože nový zákon uplatňuje koncesní poplatek i na mobil,počítač,tablet a vpodstatě mě bude zajímat jak bude řešit případ pokud rodina platí za domácnost jeden poplatek a má vícero účtů u počítače, tabletů,mobilů na jména členů domácnosti ,zda budou oni také uznáni za koncesionáře,nebo ne a půjde jen o další snahu získat další peníze.Též jak se to dotkne osvobozených od polpatku podle zákona,zda i jim bude umožněn přístup,nebo odepřen.Co se takhle zaměřit na efektivitu nakládání s prostředky? Za mě převést platbu na provoz veřejnoprávních médií na státní rozpočet a do zákona zavést valorizační vzorec,aby se zajistila nezávislost,protože současné řešení má do nezávislosti daleko,protože o výši poplatku rozhodují politici.
Bohužel ani mladí,zdraví a v nedávné době absolvující autoškolu nejsou zárukou bezpečnosti. Spojení přehnané sebevědomí,silný vůz,malé zkušenosti a na průšvih je také zaděláno. Na druhou stranu by stát v rámci prevence mohl přispívat na tzv.školy smyku a kurzy na doškolování řidičů,protože pravidla se vyvíjí a mění v čase a co platilo před třiceti lety,nemusí platit příští rok,podle mého názoru by tyto prostředky takto posloužily lépe než ,když se utratí za plakáty a internetové,televizní šoty.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Pták Ohnivák a Mahulena Bočanová? Nezaměnil si to autor za Kouzelný měšec?
1 odpověď