Tak já nevím, mám ve smlouvě smluvní pokutu za nedodržení svých povinností, mimo jiné za nezaplacení. Nezaplatím podle smlouvy, získám sice majetek za miliardu, ale těch pár “drobných” dát nechci, využiju svého vlivu a zdržuju, dočkám se i smrti protistrany, ty dědice asi nečekali, to mě přijde jak u některých hloupých mafiánů, kteří jezdili fáry, kupovali baráky, utráceli a daně neplatili. Asi že budou věčně u moci..
Ať už byla odměna jakákoliv, nikdo je přece nenutil to podepsat zrovna s panem Altnerem. Ve své době nejbohatší strana se projevila jako opilá mocí a zvyklá jen brát.. Ještě bych je šoupnul do registru dlužníků, ať mají útrum u bank! GJ 👍
V tomto se s panem premiérem neshodnu.
(My Fialovci máme totiž tu svobodu se svým Peťanem někdy i tvrdě nesouhlasit 👍)
_______
Levnější máslo či cokoli jiného si musejí vynutit zákazníci.
_______
Mají na to nejsilnější nástroj v demokratické zemi - peníze 💰.
_______
Takže navrhuju:
Vytvořit kartel zákazníků poptávajících férové marže napříč celým řetězcem od chovatelů krav 🐄 až po obchodníky 🧈->🛍️👍
Tohle přesně dělají třeba v Polsku. Statisícové možná nakonec milionové FB skupiny donutili operátory velmi rychle zlevnit. Tady se bohužel jen remcá! U másla to jde v pohodě, horší je to u energií..
Ve škole je daleko větší chybovost ve výkladu. Zvláště dnes. A kromě odbornosti, na ničem v podstatě nijak zvlášť nezáleží. V životě téměř nepoužitelné. Zbytečné obavy. Einstein i Edison byli téměř bez odbornosti a přesto změnili zcela celý svět.
Předně oba byli geniální. Einstein studoval univerzitu v Curychu. Edison soukromou univerzitu pro vědu a výzkum v NY…
Navíc srovnávat dobu před 100 lety a nyní je naprosto mimo. Věda se posunula tak daleko, že až někde na úrovni postgraduálu se dostáváte do kontaktu se současným výzkumem. To všechno před tím jsou v některých oborech jen aktualizované poznatky tak z 19. století.
Množství znalostí, které potřebujete, abyste v ní něco dokázal je enormní a nesrovnatelné s dobou minulou.
Jistě nemusíte získávat žádné odbornosti, můžete mít svůj byznys, dělat mikro manažera nebo třeba taxikáře, ale společnost odborníky potřebuje.
Není to pro každého, to chápu, ani by nemělo být, což je právě to, co se mi nelíbí, nelíbí se my VŠ jejichž požadavky na absolventy jsou právě jen dovednosti, to má skončit na střední možná už na základce. Není žádná ostuda ji nemít. Je ostuda systému ji mít a být nepoužitelný pro vědu v daném oboru…
Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci často tak málo naučí a i to málo rychle zapomenou. Pokud má žák k dispozici psaný obsah výkladu, tak má větší šanci na osvojení látky než při pouhém pasivním poslechu téhož obsahu. Důkazem je, že básně se učíme z knih ne poslechem. Uvádím školství jako příklad systému, kde je vykazováno za mnoho peněz málo výsledků. Podobná nekvalita a neefektivita je podle mě ale téměř v celém státním sektoru. Racionalizací procesů by šlo ušetřit až půl bilionu ročně. Tyto peníze by se pak nalily do ekonomiky, a tak by jí pomohly.
Moc to nesouvisí.
Vaše podání je sice zajímavé, zní hezky, ale značně zjednodušujete roli učitele. Pominu skladbu žáků, což je zásadní a nelze přistupovat ke všem stejně.
Role učitele má být a byla vždy spíše něco jako průvodce, pokud se zabýváte něčím novým, tak v současné době zatím neexistuje žádný nástroj, který by byl efektivnější než učitel, AI nevyjímaje, zvláště v situaci, kdy se učit učíte. Naprosto jste opominul roli knih. Knih a i online zdrojů je dnes tolik, že je lehké se ztratit a není bez znalosti oboru lehké vybrat ty správné a efektivní zdroje. Bez přístupu do některých velkých online univerzitních knihoven a k zdrojům vědeckých časopisů se naučíte jen některé obory, jako it, v ostatních budete mít trochu přehled, vhodný tak do az kvízu. Nedokážu si moc představit, jak by se někdo naučil třeba medicínu bez vedení, to úsilí by bylo nesrovnatelně větší a navíc s vysokou pravděpodobností nedosažení ani průměru.
Jen okrajově zmíním, že ai si vymýšlí občas naprosté nesmysly a jeho politicky korektní verze (což je většina těch velkých modelů) prakticky znemožňuje studovat cokoliv sociálně vědního.
Západní svět je proti ruské propagandě daleko odolnější. V bývalých socialistických zemích jsou lidi zvyklí na to, že cokoliv má pod palcem vláda. Proto, když se nedaří, může za to vláda. V západních zemích jsou si vědomi, že hlavním hybatelem svého osudu je každý jednotlivec. Takže i když je něco špatně, nehází to automaticky na vládu, ale bere to prostě jako situaci, která vznikla a se kterou je třeba se nějak vypořádat a to nejlépe vlastními silami. U nás prostě dezolé řekne "hele, může za to vláda", zajde si na Václavák zakřičet, cestou koupí Braníka a jde domů. To jsou ti nejsnadněji manipulovatelní jedinci, co vůbec existují...Pak se objeví nějaký Rajchl, Turek, Okamura,...a tyhle ovečky si vodí, jak potřebuje...Naštěstí mladé generace jsou už od toho oproštěné, takže v nich vidím určité naděje...
To řekněte Francouzům s jejich nezvládnutou migrací a Němcům s jejich sociálním systém krmícím lidi z opačného konce světa!
Naši čeští hlupáčci se nepoučili z minulosti , roku 1948 pro mnohé bylo mládí a budování , rok 1968 kontrarevoluce.. kterou musely vyřešit sovětské tanky. Takže to, že okolo nás krouží zlo , které čeká na svou příležitost, vůbec nevnímají ..Ani trochu jim nedochází, koho chtějí volit a čeho je Babiš schopen a jak je neschopen a nevzdělán cokoliv státnicky řešit a pochopit dnešní nebezpečí, v kterém mu ani jeho miliardy nepomohou..Pokud se naplní černý scénář, nebude cesty zpět j a je třeba říci, když je dnes ten svátek založení našeho státu, že jej vždy ohrožovali hlavně hlupáci a ti, kterým záleží jen a jen na sobě..
Reálný svět kašle na vaše vzletná slova. Potřebujeme vládu, co si to bude uvědomovat a bude kopat za nás. Tím neříkám Babiše, jeho motivace je dost sporná.
Postsovětské republiky mají své problémy a vnitřní antipatie nebo sympatie k Rusku. Evropa a ČR tady není od toho, aby zachraňovala svět. Má jít příkladem prosperitou, životní úrovní a občanskými právy. A při tom všem má být připravena rozbít hubu komukoliv, kdo by to chtěl narušit. Ostatní ať si poradí sami, to platí o Ukrajině, ale i o africe a pod..
Ideová a programová vyprázdněnost, myšleno ve prospěch většiny občanů ČR, žene jejich voliče k ANO a do náruče pragmatického a vysoce přizpůsobivého oligarchy. Několikanásobné porušení slibů tomu taky nepomáhá.
Tyto články to nezachrání. Lidé mají tohoto přístupu dost, ani snaha démonizovat a přeceňovat schopnosti vnějšího nepřítele v mnohém připomínající hloupou komunistickou propagandu je nevyděsí dost na to, aby upřednostnili cizí budoucnost před svou vlastní. Logicky je to navíc taky blbost, nemůžete být pravičák a zároveň až do roztrhání těla podporovat cizího.
Válka na Ukrajině je u nás souboj rozumu a citu. V současné době vítězí cit, ale nakonec bude muset zvítězit rozum, který reprezentuje mimo jiné civilizaci a její výdobytky. Proto dezoláti a pragmatici jako technicky vzdělaní lidé musí nakonec zvítězit nad snílky z řad humanitně smýšlejících lidí, kteří kromě vzteku, touhy po odvetě a prázdných teoretizování nenabízí žádná reálná aplikovatelná řešení!
22
Sledujících
0
Sleduje
22
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Rusko nemá žádná "pravidla".
Takže je zbytečné to rozebírat.
12 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Rusko má svoje pravidla. My máme svoje. Podle našich pravidel se nehraje ve většině světa.
My jsme si dokonce ohnuli vlastní pravidla o dodávkách zbraní do konfliktu, kde se tváříme, že i přes to nejsme stranou konfliktu. To není historicky zaběhlá praxe v diplomacii mezi státy. Prochází nám to jen díky odstrašující síle USA a NATO.
Kde je válka pravidla, zákony a smlouvy berou rychle za své..
Měli jsme se vykašlat na sankce na ropu a plyn a místo ztrát v ekonomice využít levné ruské zdroje k vybudování ještě silnější ekonomiky a armády. Tahle strategie vyhovuje krátkodobě USA, ale ve výsledku bohužel oslabí celý západní svět a jeho schopnost expandovat naše hodnoty..
1 odpověď