Víme, co nás trápí a někde i víme, co s tím. Tj. očekávám, že vláda nastaví svým ministrům cíle, bude je kontrolovat, vyhodnocovat, dávat zpětnou vazbu a čekat nápravu. A na základě tohoto bude to které ministerstvo hodnoceno. Neplnis? Padej a ještě bez prémii a s pokutou za špatnou správu svěřeného majetku, od ministra (tam hlavně!) po nejposlednějšího úředníka. A kdo řekne NEJDE TO, tak pomaže okamžitě. Problémem je jednak slabé řízení, ale hlavně nulová snaha vymoci povinnosti. A tohle platí vlevo i vpravo, pro současnou vládu i vlády budoucí (a samozřejmě i ty minulé, ale to už je pozdě honit bycha). Efektivita, zodpovědnost, vymahatelnost a trestní zodpovědnost.
Tak s tímto nejde než naprosto souhlasit. A když se tedy točíme dokola a máme tedy k dispozici svého druhu perpetuum mobile, co takhle k tomu aspoň připojit dráty, ať máme energii zdarma? Zrušme tendr na jádro a jinak pokračujme jako v posledních letech. (Myslím, že zadlužení roste extrémně proto, že dříve aspoň pravice bývala pravici a snažila se o nějaké krocení rozhazování, nyní máme jen populisty, nikoho jiného.)
Asi jsem natvrdlý, ale pořád nechápu, proč tento poplatek platit. Budeme za chvíli platit extra poplatek za Poštu, ČD a další státní podniky v mínusu? A naopak - proč mi na účet letos nepřistálo pár tisíc ze ziskového ČEZu? Je mi jasné, že když se nebude platit tento poplatek, tak to stát u mně vybere jinak, ale aspoň by mě to tak nedráždilo.
Ani po letech mi není jasné, za co platím. Čro neposlouchám vůbec a na ČT se dívám občas na sport. Co kdyby takhle začala obě média fungovat tržně. Nebo budem příště platit 300 Kč/měs. za Poštu a 500 za ČD? Nicméně - absolutně netuším, za co by platila třeba taková fabrika, kde rádio nesmíš poslouchat, protože snižuje efektivitu a televize jsou tam jen proto, aby se zjistilo, jestli ta efektivita je OK, či není OK. 🤔 Já chápu, že daně se vybírat musí, ale zrovna tyto daně (co jiného to je?) jsou pro mě jak rudý hadr pro býka. To raději zaplatím o 50 Kč více na dani z příjmů než o 45 na tohle. 😳
Jestli to změní, tak by bylo bláhové očekávat, že to bude levnější. To není jejich priorita. Ale rychlejší by to být mohlo. Letos tam v noci čekací doba tak 5 - 10 minut, zpět přes den jsme jeli 5 km cca 70 minut, než je napadlo upravit počet bran a přidat 2 na výjezd, jinak by to bylo tak o 20 minut navíc. Vtipné je, že polovinu Rakouska jedete 110 km/h, abyste ušetřili životní prostředí a pak v Chorvatsku hodinu a půl popojizdite a protože bylo přes 30 stupňů, tak vám ani start/stop nepomůže.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Koukal jsem na první fotku a ta paní z toho Renaulta není moc nadšená. Ani se jí nedivím. 🤔