Hlavně poláku tam bez povolení a průvodce chodí hodně. Mnoho jsem jich tam potkal. Průvodci s nimi nic nezmůžou a strážců, co by je pokutovalo je tam minimum a pokuta menší než vyjde povinný průvodce.
Nicméně tady si to určitě zaplatí, respektive nejvyšší cenu už zaplatili,.A pokud to jsou obyčejní lidé, tak je to bude dost bolet i finančně. Tohle neuhradí ani Alpenverein.
Skřín bez radaru za 277.000. Naprosto nehorázné. Úředníky, co schvalují tyto nákupy z našich daní, propustit na trh práce. Máme málo řidičů tramvají a policistů. To by mohli zvládnout a neškodit
Navíc by ta původní jistě šla patrně levně opravit, podle fotky je to jen díra po výstřelu, nepřejel ji buldozer.
Správné rozhodnutí.
V naší škole od 1.9.2024 zavedeno, že děti nemají nosit do školy.
Pokud ho donesou musí ho stišit a uložit v šatní skříňce. Škola za mobil neručí. Pokud se s ním něco stane je to zodpovědnost rodičů.
A víte co stal se zázrak děti to přežily a dokonce si začaly spolu hrát a povídat.
Místo sezení a čumění do mobilu se začaly i hýbat.
Já jsem rodič jedné 9 holky a jsem všemi deseti pro, aby tohle bylo zavedeno plošně.
Nemůžu zcela souhlasit. Zákaz použivání 100% ano, ale buď bezpečné úložiště, nebo možnost mít jej vypnutý u sebe. Mé děti jezdí 3km do školy na kole, už od druhé třídy. Několikrát se stalo, že s kolem potřebovaly pomoct - někdo jim povolil ventilky, defekt, nešel odemknout zámek, atd, zapnou mobil, zavolají, přijedu.
Ti co vozí děti nesmyslně všude autem s tímto problém nemají, chápu.
Nebo z Egypta ze Sinaje ( letiště je v Tabě), a potom lodí do Aquaby. Musíte si dát pozor na razítka v pasu, nevím jak teď, ale když jsme tam byli tak Izraelské straně nevadil záznam o cestě do Jordánska. Jsou citliví na určité státy, ale můžete mít víc pasů, jen si pohlídejte doby vydání a konce platnosti. Nesměl být nový pas a také musel po konci cesty ještě určitý čas platit.
S Jordánským, Tureckým, Egyptským razítkem, ani s novým pasem nebyl v Izraeli problém. Pokud má člověk razítko někde z Iránu, Sýrie, Libanonu, tak se to může na hranici dost zadrhnout, ale jako čech by to mělo být i tak průchodné, po důkladném pohovoru. Pas by měl být platný 6 měsíců po konci cesty, jako všude. Izraelci navíc nedávají do razítka pas, ale kartičku zvlášť, aby jinde nebyly problémy.
Btw druhý pas je třeba zalhat na úřadě o ztrátě, člověk dostane pokudu cca 100kč a nový pas. Jinak chcou vrátit klidně i neplatný.
Ideální je to asi spojit s Izraelem, ale jak píšete, až se to tam uklidní.
Z letiště busem do Eilatu, z tama pěšky do Akaby. Pak busem do Wadi Musa a tam se ubytovat, od tama je Petra v dochozí vzdálenosti. Minimálně tři dny tam a pak stejně zpět. Až poté jsme si půjčili auto v Izraeli, protože s ním do zahraničí stejně nemůžete.
Případně v Maanu přesednout na taxík, Maan-Aqaba to jezdí daleko častěji než přímo do Wadi Musa. Taxík až do Aqaby, to je už dost drahá záležitost, bo je to 130km.
Takže spojit s jinou zemi okolo spíš a tam jen na výlet, ale teď situace není příznivá stejně asi no.
Ideální je to asi spojit s Izraelem, ale jak píšete, až se to tam uklidní.
Z letiště busem do Eilatu, z tama pěšky do Akaby. Pak busem do Wadi Musa a tam se ubytovat, od tama je Petra v dochozí vzdálenosti. Minimálně tři dny tam a pak stejně zpět. Až poté jsme si půjčili auto v Izraeli, protože s ním do zahraničí stejně nemůžete.
Někdo kdo tam byl? Je ta země turisticky přívětivá? Chtěl bych to vidět.
Strávil jsem tam dva dny a kdyby byl čas, zůstal bych i třetí. Petra rozhodně stojí za to a pokladnice je jen jedna z mnoha úchvatných staveb.
Ale zbytek Jordánska nemůžu soudit, my si tam jen odskočili z Izraele, který jsme projeli celý. Nicméně lidé byli v pohodě, teda až na taxikáře, kteří nas chtěli oškubat a využít to, že jsme nestihli autobus zpět.
Podle článku to byla defakto sebeobrana, sice přehnaná, ale byla. Napad ho motorkář, zásadní chyba byla jen to, že z místa odjel.
Neznám toho člověka, ale není to recidivista, žije spořádaně, má rodinu. Co by společnost získala jeho uvězněním na více let? Jen další zátěž pro daňové poplatníky, a zničený život jeho rodiny (taky na dávkách). Napravovat ho patrně není nutné, byla to prostě bitka. Finanční postih jej možná potrestá víc než samotné uvěznění a rodině motorkáře taky dá víc než vězení.
Trest není msta, musí dávat smysl. Dlouhe vězení v tomto případě smysl nedává.
Výcházím jen z údajů v článku, bez dalších spekulací.
A co cyklisté a koloběžkáři na chodníku a na přechodech pro chodce??? Pro ně pravidla silničního provozu neplatí??? Nebo se zákony dodržovat nemusí??? Nebo jen někteří??? Chucpe... To by bylo peněz na pokutách...
Jednokolkaři jsou mnohem nebezpečnější, jejich manévrovací a hlavně brzdící schopnosti jsou mnohem menší než u kola.
Cyklisté a koloběžkáři na chodník taky nepatří, ale byl bych tolerantní pokud je chodník prázdný, pak nikoho neohrožují. Sám třeba přes pěší mosty (cyklisto sesedni z kola) občas projedu, ale jen v případě že tam není žádný chodec, v případě nutnosti je ze mne chodec defakto na metru.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Hizballáh má už mnoho let od OSN stanoveny hranice, kde může mít své vojenské zařízení. Že Izrael měl až dosud trpělivost se nechat ohrožovat uvnitř těchto hranic je jen ukázka trpělivosti a,neschopnosti OSN. Nyní jen dělají špinavou práci za tuto neschopnou, teroristy podporující organizací.