To vidi kazdy kdo jenom trochu mysli. A nejvice me to fascinuje u tech Rusaku samotnych. Oni tak slepe nenavidi a bojuji ze zapadem, az si nevsimli ze skutecneho a mnohem silnejsiho nepritele maji na vychode. Resp. kdy byl za poslednich 30 let zapad vubec pro Rusko nepritel??? To je jenom iluze v ruskych vypitych hlavach.
Tak hlavnim problemem DSG neni ani tak DSG sama o sobe, ale jeji nucene naprogramovani na co nejnizsi emise CO2, coz realne znamena, ze DSG radi jako dle nasptavace v manualu=brutalni podtaceni motoru, coz predevsim u TSI vede k naprosto impotentnumi projevu motoru+sazmorejme jeho zbytecne namahani kmity. Mame TSI v Touranu a na D rezim lze jet jedine s prazdnym autem po rovine. Jakmile auto nalozite, nebo jedete do kopcu, musite mit zarazeno S, protoze to auto na D proste nejede. Seslapnete plyn, motor buci jak krava toci 1200 a prevodovka nepodradi a nepodradi. A nebo podradi, ale tolik, ze najednou vjedete v zatacce skoro do pole. 80% jezdeni je na S. Ale to neni mechanicka zavada, ale zcela imbecilni softwarove naprogramovani. Stejne tak rychle zavirani spojky, coz v pomalych rychlostech vede obcas k cukani.
Je to takovy paradox. Cim vice matladispleju tim vice Adidas. Jestli neco evropske automobilky neumeji, tak je to prave digitaliazce vozidel ve forme obrich displaju, ktere ale ve skutecnosti valna vetsina zakazniku vubec nechce. Takze dominatou interieru je nikym nezadana obrazovka, kterou ta automobilka poradne neumi vyrobit. A presto to tam vsem povinne cpou a pak se divi, ze uz i lidi na zapade si doma drzeji svoje starsi vozidla bez techto "vymozenosti". Nechi patlat po displeji, nechci aby mi auto tahalo za volant, nechci aby porad pipalo......
Kdo mel alespon trochu moznost nahlednout pod poklicku japonskeho skolstvi, tak neni vubec prekvapen. Na deti jsou kladeny ohromne naroky jak ze strany skoly tak ale i rodicu, takze jsou ve skole od pondeli do patku od rana do vecera, prakticky cela sobota povinne skolni "club activity", v nedeli doucovani...... Soucasne je mezi detmi zvlastni mix ostre soutezivosti, ale soucasne konformity, kdy kdokoliv jenom trochu vybocuje, je pod ohromnym tlakem kolektivu. Kdo mel moznost poznat pracovni zvyklosti japoncu=brutalni casova neefektivita, tak skola je na toto bohuzel dusledne pripravuje. Kamaradka japonka, studentka VS doufa, ze z toho pri prvni prilezitosti utece do zahranici. Kdyz jeden pozna jejich skolni a pracovni zivot, tak nikoho nemuze prekvapit, ze ta zeme doslova vymira pred ocima.
Tohle nema s turistikou nic spolecneho, to je pouze tupe instangramove konzumenstvi aneb zajezd 4 hlavni mesta za 4 dny. Realne ten clovek o mistu kde je nic nevi a nic se nedozvi, ale fotka je. Bohuzel na svete je uz pres 8 mld lidi, navic Cina, Indie a jine drive zcela zaostale zeme se ekonomicky zvedly, naopak cena dopravy klesla a to vede k neuprosnemu vysledku ktery dnes vidime. Zajedte treba dnes do Kaprunu v Rakousku a zjistite ze je plny Arabu. Vubec bych se nebal trvrdit ze tvori nadpolovicni pocet. Staci ale vyjit na horskou stezku a je prazdno. Tyto davy se skutecne kumuluji ve specifickych mistech, kterym je radno se v sezone vyhnout. U nas mame treba jine specifikum a to zamoreni hranicnich hor elektrokolisty. Jeste pred par lety na mnoha mistech prazdno, dnes se tam pupkaci na e-kolech s drsnym vyrazem Sagana ve tvari vyvezou.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nojo, takovy kolorit ceskych silnic, tri nervaci ve trech cernych oktavkach.....