Je to trochu sirsi problem. Nektere prejezdy i malo vyuzivane zkratka zrusit nejde, protoze to je jedina pristupova cesta. Mnoho prejezdu ale zrusit lze ale s podminkou, ze zustanou zachovany jako prechody pro pesi. Zajet si autem 1km neni zadny problem, mnoho prejezdu je ale vyzivano pesimi a nezachovani takoveho prejezdu alespon ve forme "prechodu" povede toliko k prechazeni koleji nejakou neoficilani stezkou.
Rusme klidne prejezdy pro auta, ale mnohe ponechme funkcni pro pesi a cyklisty.
Ono je problem hlavne v tom, ze se z materstvi a deti udelala velmi draha vedeckotechnologicka zalezitost. Vykaslete se na to co do vas tlaci media a socialni site. Mame deti tri a vse naprosto v pohode a to ze deti nemaji vybaveny pokojicek dle posledniho styloveho bytoveho magazinu? A verite ze hlavne tem detem je to uplne jedno? To jsou vsechno naprosto virtualni prekazky, ktere si stavi sami dospeli, deti nic takoveho sami od sebe nevyzaduji.
Uprimne by se nam domu EVcko velikosti Fabie s nejakou 50-60 kWh baterii hodilo. Zase je potreba objektivne rict, ze EVcko jako druhe auto do rodiny je funkcne i technicky mnohem lepsi nez spalovak. Vlastne by stacil uplny holobit, jenom dnesni naprosty zaklad (klima, parkovaci kamera je dnes velmi uzitecna vec, mozna rozmrazovani predniho skla, obycejny tempomat). Pokud by to bylo cele do 500 000 Kc vcetne DPH, tak uz to doma mame.
To je ale prece podstata vsech diktatorskych rezimu, je to vlastne forma statni mafie. Kazdy diktator sleduje predevsim sve osobni zajmy a ambice a k bide spolecnosti je zcela lhostejny. Copak to zde za komunistu bylo jine? Polytbyro si chrochtalo ve zbozi ze zapadu a obcane resilli frontu na hajzlpapir. Je to jak pres kopirak.
To jsou blaboly, jaka konzervativni vetsina......kazdy kdo umi do 10 pocitat hned zjistil, ze pro beznou domacnost je EV predevsim ekonomicka sebevrazda. EV auta hlavne v segmentu Fabie - Octavie vubec neexistuji. A kupovat si nejaky Elroq za 800 000 coz je auto s dnes jiz poddomenzovanou baterkou je zkratka blbost.
Ted jsem resil nase auto doma, ma najeto 100 tis, tak jsem si rikal, ze je cas ho nahradit opet novym, dokud ma zajimavou zustatkovou cenu. Kdyz jsem ale zjistil kolik ruznych otravnych asistentu bych musel pred kazdou jizdou vypinat aby na me auto neustale nepiskalo, netahaolo mi za volant apod., tak jsem jednoznacne usoudil, ze stavajici auto zustane doma. Uplne mi staci ze obcas zapomenu vymackout start-stop nesmysl. Auta uz se nedelaji vubec pro ridice ale aby vyhovely formularum bruselskych uredniku. Propadum prodeju se vubec nedivim. Auto s dnesnimi pseudoasistenty a matladisplayem ani nahodou.
To je porad stejny problem. Lidi si chodi plnit do bazaru svuj sen o luxusnim aute, na ktere by realne na nove nikdy nemeli a trh jim ho zkratka da. Ale je to neco za neco. Ja mel treba bazarova auta 3 a nikdy zadny problem, ale to proto, ze jsem nesel po zadne luxusni vybave, byla to auta pouze s tou nejnutnejsi vybavou a priplatil jsem si radeji za to, ze bylo ve skvelem stavu. Holt kdyz si nekdo koupi bavoraka v plne vybave za 300 000 tak co jako ceka?
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Me fascinuje, ze nekdo vubec jeste profesionalni sport sleduje. Nejde tam nic nez o prachy, nejake sportovni idealy jsou davno pryc. A to mam sportovni aktivity obecne rad. Ceska specialita je pro me v "ceskych podminkach" predevsim fotbal, korupce kam se clovek podiva, uroven nulova a po hristich behaji akorat nagelovane simulujici primadony. Jak toto muze nekdo dobrovolne sledovat natoz financne podporovat.
1 odpověď