Podle mne je ta cena 1,3 mil, kč neúměrná k vozidlu s s takovými parametry, když jízda v zimním období bude na jedno nabití cca 200 tis. km / se zapnutým topením /. To aby už ty naše úřady co je koupí si ihned k nim přikoupily další vozidla spalovacími motory, neboť ta elektrická budou na delší jízdu nepoužitelná, Tak bych měl otázku , proč kupovat něco takového. A další nedobrá zpráva protoho kupce je ta, že až bude auto chtít prodat jako ojeté tak za jakou dampingovou cenu ? Kdo tomu trochu rozumí ví, že auta se spalováky sedaji slušně prodat i jako ojetá na rozdíl od těch elektrických nedodělků. Ale u takovýchto zakázek obvykle do koupě zatlačí prodejce na kupujícího. A ten ví jak na ně.
Staci hledat a zjistite ze cena je dramaticky nizsi nez pro privatniho zakaznika, cca 650 tis bez DPH.
Ani ne, spíš si nahrabal velké jmění a pak si ho užil s milenkami, neb každý správný chlap v minulosti měl konkubín celý zástup 😄. V minulosti bylo naopak velké procento svobodných a bezdětných z různých důvodů. Trochu si pozjišťujte, než něco plácnete.
...takovy by mel spise mnoho levobocku, v drivejsich dobach.....
Po bezdetnom zostane prázdno, po detnom deti, ale jakmile otrčíte krpce, aj jednému aj druhému to vlastne može byt úplne jedno.
Jenze takto to nefunguje, to by tato planeta byla davno hola neobydlena skala. To ze tu je zivot jiz po miliardy let je prave diky tomuto principu. Kontinuita je nejvyssi hodnota v prirode. Cokoliv, co rezignuje na tento princip je okamzite odstraneno a nahrazeno zivotnejsim, ktere tento princip respektuje.
Jsem jedním z nich, ale není to kvůli ekonomické situaci nebo vzdělání. Zkrátka vím, že nemám rodičovský cit ani trpělivost, děti mi spíš lezou na nervy, když jsem s nimi dlouhodobě v kontaktu. Prostě se necítím na to být rodičem a myslím, že je to v pořádku. Lidé by neměli mít děti na sílu, víme totiž, jak to pak většinou dopadá.
V drivejsich dobach byste se okamzite dostal s timto chovanim na okraj spolecnosti a pravdepodobne zemrel rychle nuznou smrti jako defektni kus.
Ja ti nevím, Bobe... je morálna hodnota mať deti? Je to pud - rozmnožovací, ale že by to bola nejaká zvláštna hodnota? Ja sám mám 3, ale nepripadám si nejak extra hodnotný, hodnotnejší než tí čo deti nemajú. Neviem, či je to sebeckosť nemať deti. Ja ani vlastne neviem, čo ma viedlo k tomu mať deti - asi pocit zabezpečenia na staré roky? Čo viem určite, že biela rasa je na okraji priepasti.
Pro spolecnost jste z dlouhodobe perspektivy hodnotnejsi nez i ten nejvetsi bohac ale bez deti. Jedine pred cim jsme si rovni je smrt a zatimco po vas nekdo zustate a pokracuje, po bezdetnem zustane prazdno. Smrt je vlastne genialni vynalez prirody. Vse co odmita myslet dlouhodobe je ze sveta odstraneno smrti jako neperspektivni a nahrazeno zivotnejsim druhem, komunitou, rasou.....dosadte si cokoliv.
Ja s tim nemam problem, nastavim na tempomatu 137 a v klidu pojedu. Az budu predjizdet vlacek kamiunu, tak aspon nebudu mit na zadech prdelolepice, ktery strasne nutne musi jet pul metru nervozne za mnou aby pak opet mohl porusovat silnicni vyhlasku. Prvni nedodrzenim bezpecneho rozestupu a pak nedodrzenim maximalni rychlosti.
Naopak to provoz uklidni.
Věříte tomu, vzhledem k tomu, jaké mají české kluby úspěchy v Evropě, že mají České týmy peníze na to, aby to uplatily i tam? Nebuďte směšný, dle mého názoru, nejste vůbec v obraze a fotbal jste viděl naposledy, tak před deseti lety.
Fotbal jsem videl naposledy mnohem vice nez pred 10 lety a udelal jsem jenom dobre. Bafunari chodi do vezeni jeste dnes......
Me fascinuje, ze nekdo vubec jeste profesionalni sport sleduje. Nejde tam nic nez o prachy, nejake sportovni idealy jsou davno pryc. A to mam sportovni aktivity obecne rad. Ceska specialita je pro me v "ceskych podminkach" predevsim fotbal, korupce kam se clovek podiva, uroven nulova a po hristich behaji akorat nagelovane simulujici primadony. Jak toto muze nekdo dobrovolne sledovat natoz financne podporovat.
Je to trochu sirsi problem. Nektere prejezdy i malo vyuzivane zkratka zrusit nejde, protoze to je jedina pristupova cesta. Mnoho prejezdu ale zrusit lze ale s podminkou, ze zustanou zachovany jako prechody pro pesi. Zajet si autem 1km neni zadny problem, mnoho prejezdu je ale vyzivano pesimi a nezachovani takoveho prejezdu alespon ve forme "prechodu" povede toliko k prechazeni koleji nejakou neoficilani stezkou.
Rusme klidne prejezdy pro auta, ale mnohe ponechme funkcni pro pesi a cyklisty.
e-Salon sám o sobě je ukázka zoufalství. Myslím si že na normálním autosalonu můžou být spalováky i elektromobily. Tohle je to ničím neopodstatněné povýšenectví řidičů elektromobilů jen ve větším měřítku. e-Salon rozumíte, to je něco extra. Kecy o budoucnosti a o tom jak se spalováky topí ve stínu velkoleposti Ev atd, je to jak když zabalíte exkrement do celofánu.
A evropský autoprůmysl si může sám za to že je v zadeli. Nechali si diktovat od EU nesmysly a k tomu nutkavá potřeba prodat každý rok více aut a zde je výsledek.
Nesmysl, je mnoho specializovanych vystav, napr. v Lyse nad Labem na vystavisti jsou pravidelne vystavy aut a sejde se tam vse od spalovaku po BEV. Dokonce jsem si tam nektera BEV prohledl mnohem lepe s lepsim komentarem, protoze tam zajemci nabyli tolik koncetrovani z BEV komunity.
421
Sledujících
1
Sleduje
421
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Stát měl nějaké fabriky, které sám neukradl? A propána. Ještě mi tu napište něco o fungujícím průmyslu, a že jsme měli přehrady, elektrárny a nemocnice. To mi dnes ještě nikdo nenapsal, tak máte šanci být první.
3 odpovědi
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Presne tak, v 90 se lecos nepovedlo, primarni pricinou ale prece bylo zestatneni soukromych fungujich firem a jejich dovedeni komunisty prekticky ke krachu.