Ano, obzvlášť ve spolupráci s firmami jako je Aures holding, potažmo AAA Auto, či Auto Diskont, které protahují technickými kontrolami auta, co už měly dávno skončit v huti. Když jsem viděl, co dokážou udržet "na značkách", aniž by s tím vůbec na tu kontrolu fyzicky dojeli, tak mi bylo seriózně grcno. Auta s vůlí v řazení a v ruční brzdě, že by se čtyři hádali, jak za tu páku vlastně tahat. Auta s dírou v prazích, kterou by prolezl menší pes. Auta s brzdovými kotouči shnilými více než Titanic na dně moře. No prostě šílenost.
S touhle situací jsem přišel do styku, když jsem u nich krátce před pár lety dělal.
Přesně.
Srovnat platy na úroveň EU, Pekarová říkala,že patříme na západ, ale asi jenom kecama. No ona asi jo a Pavel taky, proto chce euro,aby počítal výplatu a slintal u toho. U nás,když vyjede auto z linky, tak taky nestojí 1/3 ceny, tak kde je chyba dozádele? Od revoluce půl republiky pracuje za mojdy peníze, to jsme si v EU rovni jak prase.
Selhání padáku nemusí být na vině. Padák ve větroni nemá automatické otevírání, otvírá se zatažením za rukojeť. 300 m je minimální bezpečná výška při okamžitém otevření. Pokud se padá volným pádem, počátečních 300 m trvá 10 sekund. Příliš krátký čas pro člověka stiženého panikou. Pravděpodobně padák otevřel pozdě a nestačil se naplnit, nebo vůbec.
Přesně. Ale myslím že na YT skákali z mrakodrapů a ty padáky se fakt naplní hodně blízko země a to mají nějaký specoš.
Jak jsou děravý a nechráněný hranice celé EU, tak to samé platí pro vzdušný prostor vyjma Polska a Madarska, ti aspoň něco dělají, Zbytek EU jen velkohubý prohlášení, pořád něco odsuzují a blablabla blabla. Ale co chtít, když vidím co sedí v europarlamentu a EK tak ti jsou schopni poslat duhový tanky do války. U nás ve vládě má jedině Pekarová koule na to jít do boje a masakrovat rusáky.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Solárníci jo? Co tam asi bude za jména a kam tečou ty prachy? Celý to bylo svinstvo pod taktovkou politiků, do kriminálu s nima všema.
1 odpověď