Stupidita občanů nezna mezí
Ty by dnes zvolili i Grebenicka
co mucil partizany tak,
že je museli na popravistě nosit v prostěradlech.
Tady to uz neni o lidech a jejich schopnostech
ale o nenavisti a antipatiich.
Stupidita se nachází spíše na vaši straně.
Šlachta pracoval jako elitní policista pro stát, kdy se podílel na likvidaci albanske mafie atd, a ano, díky jeho zjištění padla vláda protože šéfka úřadu vlády, premierova milenka určovala za úplatky s kým se premiér uvidí a mimochodem jen tak využívala vojenské zpravodaje pro sledování svojí sokyne, paní Necasove. Padni komu padni. Slachta je borec co bojuje za dobrou věc
Traktorista senátorem. Strašné.
Slachta pracoval jako elitní policista pro stát, kdy se podílel na likvidaci albanske mafie atd, a ano, díky jeho zjištění padla vláda protože šéfka úřadu vlády, premierova milenka určovala za úplatky s kým se premiér uvidí a mimochodem jen tak využívala vojenské zpravodaje pro sledování svojí sokyne, paní Necasove. Padni komu padni. Slachta je borec co bojuje za dobrou věc, tak nebuďte hlupak
To by byl stejný hnus jako za Kaliňáka na Slovensku.
Kalinak je mafián a zlý člověk.
Slachta pracoval jako elitní policista pro stát, kdy se podílel na likvidaci albanske mafie atd, a ano, díky jeho zjištění padla vláda protože šéfka úřadu vlády, premierova milenka určovala za úplatky s kým se premiér uvidí a mimochodem jen tak využívala vojenské zpravodaje pro sledování svojí sokyne, paní Necasove. Padni komu padni. Slachta je borec co bojuje za dobrou věc, tak nebuďte hlupák.
Jako ministr vnitra by obnovil cizineckou policii, zrušenou za Langera, takže bychom věděli o pohybu všech cizinců.. Muslimové, Ukrajinci, Rusa i, atd
Co to tady blábolíte?
O čem konkrétně mluvíte?
Že nejste Čech to už víme podle jména, tak nás aspoň pobavíte svým vylhaným příběhem?
Za 1.republiky se rozháněli jen bolševici, kteří chtěli udělat protistátní puč a dále se v prvních letech bránily hranice proti Polákům, kteří chtěli uzmout Těšínsko. Na mladou zem si troufali i Maďaři.
Díky Masarykovi můžeš existovat v naší zemi jménem Česko a Slováci na Slovensku.
Ať svrhnou Zelenského, s Rusy ať se domluví nějakým smírem, všechno se dá řešit, a budou mít klid. Tahle jejich válka bude nekonečná a stejně nevyhrají.
Madam vy jste dětský naivní. Asi by vás měli poslat ten smír začít domlouvat mezi pár rozjařenych ruských vojáků. Pak byste možná pochopila co to je ruský smír a taky od vás taky bude klid..
zdradila, to je svatá pravda, ale už za pár let po nástupu Churchila se vse zmenilo a taky se omluvila, poskytla zázemí a vycvik našemu odboji a za tuto chybu se dodnes stydí, ti co znají dejiny. myslim že i toto memento je pro ně do jisté míry motorem dnesnich snah.
Naopak křivácká Francie nás zradila tehdy a zradila by nas i dnes. o kamaradskych hovorech Macrona s Putinem nemluvě.
Jednak nevím čím to EV dělá horší ... jinak teda máte v hlavě trochu bludy.
Automobilka platí 95 EUR za každý CO2 u každého registrovaného auta za překročený gram.
Momentálně je průměr stanovený na 95g.
Momentální průměr skupiny VW je 118,5g. Tzn na každé registrované auto včetně té oktavie platí 2232 EUR. Takže to prodražuje auta o nějkaých 50 tis maximálně.
Kupříkladu PSA má průměr 97g a tudíž dopláci na auto 180 EUR.
Proto ten tlak na snížení emisí u VW poslední dobou žejo ...
A mimochodem čínské, americké normy jsou daleko přísnější.
Takže se orientujete, o pokutách pro automobilky víte, ale tváříte že je to ok? Bohužel jste hloubku té prasárny evidentně nepochopil a nechápete jak vznikne aritmetický průměr z toho jak to interpretujete. Viz vysvětlení dále.
Ale už to, že tuhle prasárnu s pokutami někdo považuju za legitimní je naprosto děsivé. Jak může socialistická EU pokutovat nějakou vyvolenou technologii, produkt nebo cokoli na úkor druhého konkurenta ve jménu vylhané ekologie, globálního oteplování a zničit celou ekonomiku a nosný průmysl celé Evropy a lidem znemožnit postupně dostupnou mobilitu a ještě se u toho tvářit, že je to ok? WTF? Vylhaná proto, že elektro má samozřejmě fatální ekologické dopady a emise CO2 jsou v součtu kdoví kde.
A teď k těm číslům a vysvětlení vaší špatné interpretace podle které za Octavii 2.0 TSi Škoda platí "jen" 50 tis Kč. Ano, VW group má flotilový průměr třeba 118,5g a tedy potom je pokuta za 1 vůz těch 50 tis jak píšete...ale za jakou cenu? Na těch 118g průměru se dostali tak, že museli prodat desítky tisíc elektromobilů, kde je ta papírová hodnota "emisí" neškodného Co2 - 0g (to je samozřejmě nesmysl vzhledem k dobíjení baterek, ale to nechme ted stranou). Na 1000 Octavii RS (147g co2) musí automobilka prodat 547 Enyaqů, jinak platí pokutu za každý gram CO2 navíc. To je nereálné. Takže ty automobilky jsou nuceny cpát lidem elektromobily ze všech stran, aby se ve stresu k těm limitním 95 g přiblížily, ale stejně jim to nevychází. Proto Škodovka raději úplně zrušila Fabii Combi, protože by jim to ten průměr zkazilo ještě více.
Pane z foto č.5. Kdyby mohl Masaryk povstat z hrobu, tak vás vypleská holí jak malého hloupého fakana. Tupá cházka jako vy totálně pošlapala hrdé mávání vlajkou. Sám sem ji měl v okně vylepeno od 100 letého výročí republiky, ale loni ji z okna strhl, aby mě někdo neházel do jednoho do jednoho pytle s tupouny jako vy a bandou SPD, LEvého bloku nebo dnes nedej bože s ovcemi od Vrábela.
A ty báby na fotce č.11 - respekt ke stáří, ale tyhle madam ve mě vyvolávají svými gesty dojem babky práskačky z prvního patra co šmíruje za záclonou a volá měšťáky za stání na chodníku.
Já pořad nerozumím co vám na těch elektroautech tak vadí. Jedno máme a naprosto ve všem převyšuje spalovaky. A to se jedna o 6 let starou první verzi elektromobilů s relativně malou baterkou. Delší cesty nejsou problem, jen člověk co 150km zastaví na 20 minut u nabíječky. Cena provozu je i po zdražení el. Energie stále cca 1/3 toho co by člověk dal za spalovak. Auto je absolutně spolehlivé a ještě se na nem neměnily ani brzdové destičky. ( cca 80tkm ) Baterie stále v zaruce s 100% kapacity určitě vydrží ještě dalších 6 let. A i kdyby se potom musela vyměnit , budete mít cca za 100tis ( original ) vlastně zase úplně nové auto, které vydrží dalších 12let. ( pokrok v bateriich nepočítám )
Cena byla v podstatě asi o 200tis větší než spalovak. Dnes už se dá koupit plnohodnotné el.auto za cenu oktavie. Nehledě na to ze vykoná ev jsou ve vyšší třídě už levnější než srovnatelný spalovak.
Tak kde je problem ? Jaká diktatura proboha ? Copak je to taková hrůza , když kouknu na zacouzene města … to to lidem tak vadí ze bude ticho a cisto za jenom maličký ústupek z pohodlí v podobě zastavení na 45minut jednou za 300-400km ? ( když nabijime doma přes noc tak vlastně ani to ne )
Já už do nového spalovaku nejdu. Není jediný důvod.
jste spadl z Marsu?
Jednou provždy si zapište konkrétní fakta.
Automobilky dnes platí za každé auto se spotrebou na cca 4,0 l brutalni pokuty v řádu statisíců Kč za jedno auto. Technicky se to počítá skrz "emise" sodovkového plynu C02 na 1km. Limit je 95 g na km.
za kazdy gram navic je to 95 eur pokuta. Napriklad Octavia2.0 Tsi tak plati pres 200 tis Kc.
V praxi neplati tolik, jelikoz elektru se pocuta nulova pokuta. takto se ředí flotilovy průměr. touto zvracenou legislativou jsou samotné automobilky libivym marketingemm, designem atd prodavat co nejvíce elektromobilů.
Euro 7 se melo byt o dalsim sprisneni limitu Co2. To jsme se v članku nedozvěděli ale.
Tak uz se proberte ze svoji naiivity a nešiřte mezi neinformovanou casti populace tyhle utopie. Je to nejvetsi socio ekonomicka prasarna EU v historii. Melounový terorismus. zeleny na povrchu, rudý uvnitr
Prosim všimněte si zásadní informace v textu je ze stavkují studenti Filozoficke fakulty a studenti Fakulty socialnich studii... tedy přesně ti, jejichž přínos společnosti je naprosto minimální a přesně jak jsem čekal z napisu.
Tedy technické znalosti nula a požadavky jejich ekologického terorismusmu jsou nejen naivní, zcestné, ale i extrémně nenezpečné.
Tento typ lidí přivedl Německo a EU do energetické krize a zpúsobil ty šílenosti co se dějí. Nikdo nechce uhlí, ale zatím máme co máme. Jejich socialisticko utopické představy o komunitních energíích mužou jiť navrhovat do Činy, Indie a Indonesie.
My spokojime s jadernymi elektrarnami a zdravym energetickym mixem, kde především solární panely na střechách vsech statnich institucí by měly samozřejmost.
Ze škol bych je po zaviračce vypraskal a poslal na brigadu.
Soudruhu! Mýlíte se jako vždy. Rusko by je zničilo během dopoledne. Ten trickoid by si ani kafe nestačil uvařit. Bohužel zájmy Ameriky způsobily, že nedodrželo jako vždy dohodu o vstupu na jiné , evropská území, ani nebudou poskytovat zbraně. Ten zeleninsskyj se jim zaprodal a ušáci ve spolupráci s celou EU, kterou si omotali kolem prstu, vyvolali tento konflikt, dřív, než rusko zaůtočilo. Podle mě je to důsledek nenažranosti Ameriky. Bohužel, otom se mlčí a až vyjde najevo pravda, budeme jen otrokářskou zemí, pod nadvládou usa bez moznosti vlastního rozhodování. . Ten pětislepenec Česko klidně zaprodá. Nebylo by to poprvé.
Tupé hova.o a nebo russkem placený kolaborant.
Nic jiného.
zmizte z této země navždy.
Tohle je jen oddálení strašného průšvihu, jménem NUCENÁ elektromobilita, který si sama EU chystá. Infrastruktura nabíječek je jedna věc, ale i kdyby byla (jakože nebude dřív než za 50 let až se rozkope napříč celá Evropa pro položení nových kabelů), tak nám chybí ta věc, co bude do těch kabelů v zemi a nahoře nad námi tlačit tu energii...tedy více elektráren. A my dostavujeme 2 bloky Temelína 20 let.
Toto je matematika základní školy a ti techničtí impotenti v EU neumí ani násobit. Pokud mám příkon rychlonabíječky třeba 100kw a současně to udělá 100 tis vozidel (což by mělo být podle 5 ti letky za chvíli), tak jsem na potřebném příkonu 100.000 * 100kw = 10 mil kw = 10.000 mw = 10 GW
A Temelín má maximální výkon 2,17GW ... takže těch Temelínů jen na plnění 100 tis elektromobilů v jeden moment skrz rychlonabíječky je potřeba 5!!
NUCENÁ elektromobilita je největší zhovadilost, kterou v dějinách Evropy někdo vymyslel a draze za to zaplatíme, pokud to těm fanatikům někdo nezastaví. Ale fanatici jak je známo, bojují až dokonce ikdyž je všem okolo jasné jak to skončí a v takových chvílích vznikne ještě násobně více škod..ekonomický kolaps, sociální bouře apod nejsou fantasmagorií...tohle totiž přinese nárůst cen energii, omezení svobody pohybu atd o jakých se nám nezdálo.. Samotné elektromobily by byly skvělý doplněk současných k dokonalosti dovedených spalovacích motorů, hybridů a nebo vodíkových aut. Prostě zdravý produktový mix, kde jen tržní soutěž a zdravý legislativní rámec sám určí výsledný mix. A nikoliv melounový diktát. Zelený na povrchu a rudý uvnitř..
Byl bych rozhodně pro, minimálně z ekonomického důvodu je tlačení lidí do elektromobilů pro ekonomiku mnoha států sebevraždou. Nehledě na to že v současnosti v mnoha místech chybí pro elektromobily potřebná infrastruktura.
tak infrastruktura je jedna věc, ale i kdyby byla (jakože nebude dřív než za 50 let až se rozkope napříč celá Evropa pro položení nových kabelů), ale chybí ta věc, co bude do těch kabelů v zemi a nahoře nad námi tlačit tu energii...a k tomu potřenujete mnoho Temelínů. A my dostavujeme 2 bloky 20 let.
Toto je matematika základní školy a ti mentální dezoláti v EU neumí ani násobit. Pokud mám příkon rychlonabíječky třeba 100kw a současně to udělá 100 tis vozidel (což by mělo být podle 5 ti letky za chvíli), tak jsem na potřebném příkonu 100.000 * 100kw = 10 mil kw = 10.000 mw = 10 GW
A Temelín má maximální výkon 2,17GW ... takže těch Temelínů jen na plnění 100 tis elektromobilů v jeden moment skrz rychlonabíječky je potřeba 5!!
NUCENÁ elektromobilita je největší zhovadilost, kterou v dějinách Evropy někdo vymyslel a draze za to zaplatíme, pokud to těm fanatikům někdo nezastaví. Ale fanatici jak je známo, bojují až dokonce ikdyž je všem okolo jasné jak to skončí a v takových chvílích vznikne ještě násobně více škoda..ekonomický kolaps, sociální bouře apod nejsou fantasmagorií...tohle totiž přinese nárůst cen energii, omezení svobody pohybu atd o jakých se nám nezdálo..
Tak to mě teď zajímá čím zdůvodní, že benzín zůstává na 48 Kč? Já zapomněl oni vlastně nic zdůvodňovat nemusí
otazka koho myslite tim oni.
pokud čerpačky, tak vime jak to u nich vzdycky bylo..ale tady je to přetahovaná o korunu nebo o 2, to je nic.
problem je u rafinerek, ktere drzi Polaci (Orlen) a Madari (Mol) a jejich marze je 2nasobna u ropy Brent (z 5 na 10 kc) a 3 nasobna u ruske ropy (z te vyrabeji vetsinove, Madari 100%) a maji tak 15 kc marzi misto 5 kc drive. Bylo to i tady na seznamu v grafu.
ted byl rozhovor i sefem Orlenu a mlzil jak maly dite. tady hledejte pricinu a nechapu, ze vlada netlačí timto směrem ..jde sice o soukrome subjekty,ale narodni konglomeraty a pokud by do Polaku masaru vlada trochu šila a lobovala, tak to bude neudržitelné
Ukrajinska armada potřebuje zbraně. Zde odkaz na UA ambasadu: Odkaz 1
Až bude Ivan u slovenskych hranic, bude pozdě.. Tak vystupte z falešné predstavy, ze se nas to netýká nebo ze je to daleko a nebo ze vas štvou místní Ukrajinci co natahuji ruce o pomoc, takže jim vlastně nepřejete..
Pane Valášku , asi jste spletl job, nevím proč jste na Garáži a ne serveru elektomobil.cz Když už, tak by bylo super, abyste byl objektivní a selektivně nevytahoval jen to, co se hodí do krámku a 2 největší nehoráznosti kolem NUCENÉ elektromobility ani nezmínil..
Dejte výpoveď. Na Garáži nemáte co dělat.
Ale vy jste ale jen novinář. Bohužel ti co o tom rozhodovali se mají koho zeptat. Jenže inženýry nikdo neposlouchá a rozhodují zkrachovalí absolventi humanitních obrů, ekonomové nebo právníci
50
Sledujících
0
Sleduje
50
Sledujících
0
Sleduje
Maximální možný postih a ještě by měl poldům poděkovat, že mu dost možná zachránili život.
5 odpovědí
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Jako čím mu zachránili život??
Podjizdet neměl, ale ikdyzvto video je záměrně strihle, je zřejmé že v levém jeli zbytečně dlouho.
Na supersportovni motorce co váží 200kg a má 120 až 200k vykonu je 200 kmh relativne normální rychlost, kterou v DE pohybují stejní ridiciva platí tam stejně fyzikální zákony.
Ale je ta jiný zákon dopravní.
To za co je u nás bez papíru na 18 měsíců je tam běžná jízda.
Pojetí je špatně, ale proboha nedramatizujte to.
Kdyby tam bylo celé video možná jsou na flastr i benga
4 odpovědi