SOUhlasím - až na tu údajnou nedostupnost bydlení. Vždyť je lepší než za socíku. Znáte někoho, kdo v bytě 3+1 žijí v obýváku rodiče, v ložnici dcera s manželem a dítětem a v nejmenším pokojíku ještě mladší sourozenec? A to bylo za socíku zcela běžné - dnes takhle nežije nikdo.
Možná by jste se se divila,on je dost velký rozdíl mezi těmi,co žijí
ve městech a těmi co žijí mimo ně.Bohužel patřím mezi ty druhé.
Ač pracuji v Praze,tak pro život mé rodiny tak tak stačí to co vyděláme a na opravy a případnou rekonstrukci domu po rodičích z r.1922 není čas a také finance. Půjčit si u banky také nemohu je mi 60 tak prostě přežíváme.
Proto bude mít řidič těžký problém, aspoň doufám.
Vážená paní,či slečno chápu Vaše rozhořčení,ale asi by to chtělo
se posadit na místo toho řidiče aby jste pochopila,že železo o
váze kolem 20 tun nelze zastavit okamžitě a na víc je více míst,která musí řidič hlídat,hlavně u kloubáku. Přesto se nechci zastávat zmiňovaného řidiče,ale nelze soudit když jste u toho nebyla. Myslím,že i on má trauma do smrti, V každém případě je to neštěstí. upřímnou soustrast všem pozůstalým. Věřte,že vím o čem píši,sám jsem řídil autobusy 27 let. Dnes už bych ani nechtěl protože dopravní situace ,hustota dopravy a chování lidí je trošku někde jinde.Přeji hezký večer.
To si nějak odporujete. Stará auta jsou méně bezpečná než ta nová. Takže ano, jste divná
No nevím v čem jsou bezpečnější nová auta,jestli v množství různých asistentů,nebo v ovládání čím dál větších dotykových obrazovek (dost slušné rozptýlení za jízdy).A na víc dost ušetřených materiálů při jejich konstrukci.Nechci obhajovat stará auta ,ale auto z r.2000 má rozhodně pevnější karoseri než auto z r.2020
Tady zase někdo nepochopil, od čeho tyhle regulace jsou. Účelem je, aby se snížila spotřeba fosilních paliv. Pokud na to tedy "nebudeme mít", plní to svůj účel. Domlouvat lidem a firmám "po dobrém" zcela evidentně nestačí, takže se musí zdražovat PHM, dokud jejich spotřeba nezačne klesat (zatím stále jen roste). Většina lidí má možnost používání soukromého auta přinejmenším omezit, mohou jezdit s rodinou, na kole, MHD a auto používat jen na ty větší nákupy a dovolené. Každodenní dojíždění sám autem je moderní vymoženost, která škodí našim městům a našemu zdraví (civilizační choroby z nedostatku pohybu jsou také na vzestupu). Takže vaše představa, že máte nějakým způsobem nárok jezdit po státních silnicích zadarmo, zadarmo ničit životní prostředí, zadarmo parkovat a ideálně ani nemuset platit pojištění... je zcela zcestná. Automobilová infrastruktura a následky klimatické změny jsou extrémně nákladné a platíme je všichni, přestože se na nich ani zdaleka nepodílíme rovnoměrně. Kupte si (elektro)kolo a auto nechte přes týden doma, nemusíte pak řešit cenu benzínu... náklady na provoz elektrokola nebo elektroskútru jsou v řádech haléřů za km, se soláry na střeše většinou i zdarma. Ekologický dopad 0.5-2kWh baterky je oproti auta se spalovacím motorem absolutně zanedbatelný.
Nechci nikoho urazit,ale tak mi sežeňte práci pro staršího člověka (60)
v místě bydliště.Myslíte si snad,že mě baví dojíždět denně 50km.do práce? Jinde než v Praze se totiž sehnat nedá
Jo jo...
Nedávno na technické...
Na palubce mi blikala kontrolka tlaku pneumatik. Oranžová.
Bo jedno z kol mělo nejspíš vadný snímač ale neřešil jsem to, páč jsem se chystal měnit na letní.
A technik na mě, že to je Béčková závada, ale že se mu to podařilo vyfotit tak, že to není vidět, jak to svítí...
Boha, kdo vymýšlí tyhle posudky na technický stav vozidel?
Ano... kdyby kolo bylo skutečně podhuštěné, pochopil bych to. Ale když je zjevně chyba v čidle? Ostatně... vážná závada (kód B) je ta, která ovlivňuje provozní vlastnosti vozidla.
A to, že je v háji snímač tlaku fakt provozní vlastnosti vozidla neovlivní.
Další kravina je označit osvětlení RZ jako lehkou závadu...
To je max na to říct...Hele, nesvítí vám tam žárovka, tak ať vám to někdo vymění, jo.
bohužel pokud je nefunkční snímač tlaku pneumatiky je vozidlo neschopné provozu. Klika,že jste měl štěstí na rozumného technika.
No nic proti motorkářům,ale není tak trochu při projíždění mezi kolonami třeba na dálnici tento manévr zneužitím záchranné uličky? A běžné dojíždění k semaforu u terého stojí ostatní na červenou,jen pro to,že budu první,nebo podjíždění odbočujícího vlevo z pravé strany?
Vím,že to nedělají všichni,ale uhlídat ty co takhle spěchají
je docela nářez. věřte,že vím o čem píši,jezdím s autobusem, tak to vidím denně.
Jen ať si důchodci zaplatí, když jsou líní si zřídit účet v bance. Pošťáci mají dělat zadarmo?
No,že bych byl líný to se říci nedá,ale jsem nemocný,bydlím 30 km od nebližší banky,a autobus jezdí 3xdenně,to mám umřít hlady bez peněz?Je viďět,že si vážíte starší generace,když můžete toto napsat,jen tak dál!
No,hlavně by se měl autor jít podívat jako řadový pacient do zdravotnických zařízení,kde se čeká a čeká,na jakékoliv odborné vyšetření jsou čekací lhůty kolem jednoho měsíce,a pokud chcete vyšetření vůbec někde absolvovat,musíte si obvolat
minimálně 5-7 pracovišť. Prřístup personálu je též nic moc. Věřte,že raději nikam nejdu,než bych toto snášel. Je mi 60 let,mám dosti vážné problémy s pátěří,tak vím o čem píši. Přeji všem hezký den a víkend.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No brní mě ruce,občas nohy,ale na běhání po doktorech nemám čas,mám dost silně poškozenou páteř,ale bohužel se léčím prací,protože být nemocný si nemohu dovolit.To bych rovnou mohl být bezdomovec.