Neznám přesně model, ale vsadím se, že to bude mít motor GY6. Ale i kdyby mělo jiný, tak snad u všech značek se při záběhu mění po 300 nebo 600, pak většinou při 1500, při 3000 a dál každé tři tisíce. Takže v deseti tisících byste měl mít za sebou nějakých pět šest výměn. Je to škoda, tyhle motory vydrží hodně a jsou spolehlivé (je to původně Honda), ovšem přetáčením intervalů výměny docela trpí (sice ho jen tak nezadřete) a opotřebovávají se, což je při jejich výkonu 6-8 koní dost škoda, každá malá ztráta výkonu docela chybí...
Díval jsem se do servisní knihy a jsou tam ty dvě první výměny. Máte pravdu, je to držák. Co nejdříve to napravím.
Rozhodně ho nelze považovat za autoritu! Apelujete na totálně falešnou autoritu, tedy dopouštíte se argumentum ad verecundiam, hloupého argumentačního faulu. Je to podobné, jako když si zubař Šmucler hrál na virologa, parazitologa, epidemiologa, imunologa a vakcinologa, i když v těchto oblastech není vůbec nijak vzdělaný a tedy ani kompetentní.
Je to jako když se akademický klimatolog vyjadřuje ke kvantové fyzice - výpovědní hodnota o faktické stránce věci je téměř nebo naprosto nulová.
Hlavně že politici jsou v oboru vzdělaní🤦♂️
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Babiš může být v klidu, takových platů se nedožijeme.
1 odpověď