Slováků je polovina, mají polovinu dálnic, tedy stejně km na hlavu a platí tedy stejnou dálniční známku. To je nevýhoda malých zemí. Stojí je to na obyvatele stejně, ale platí to jen na malém území. Kdyby byla teoreticky Evropská dálniční známka, tak za stejnou cenu na km můžete jezdit po celé Evropě.
Zdravím z Třebíče. Kdysi, v dobách připojení počítačů po telefonu (rok 2000), a mých začátcích angličtiny, jsem dostal za úkol zprovoznit americké šifrovací zařízení pro spojení s holandskou mateřskou firmou. Zařízení došlo poštou a konferenční hovor byl domluven na přesný čas, kdy nás měla pracovnice z USA navigovat po telefonu, co udělat. V okamžiku, když promluvila, jsem zjistil, že jí nerozumím ani slovo. Holanďan naštěstí hned pochopil o co jde a vše co řekla mi přeložil z amerického kulometu do učebnicové britské angličtiny. Vše pak proběhlo OK. Jen jsem pochopil, že se zpočátku divila, proč Holanďan vše opakuje, když to samé právě řekla Ona. Na žádost o zpomalení palby přitom reagovala stejnou nebo vyšší rychlostí. Dlouho jsem se pak hovorům do Ameriky vyhýbal.
Řekl bych škodolibě, dobře jim tak.
Pro nás bych z článku vypíchl. "Dotace jsou vždy poskytovány na něčí úkor, a čím více dotací nějaké odvětví dostává, tím méně se dostane na udržení a rozvoj jiných oblastí ekonomiky." a odstavec následující. To bych nechal zarámovat pověsit poslancům před každou lavici.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Snížení administrativní zátěže je možné jenom tehdy, pokud se sníží počet pracovníků ministerstva. Už můj děda s nadsázkou říkal "úředníka musíš zabít, jinak se množí" a celý můj život to potvrzuje. Pochybuji, že stávající sběrači formulářů jsou schopni, či ochotni dělat něco užitečného, třeba připravovat kantorům materiál pro výuku.