Redaktor článku by se měl vrátit zpět na Zem. Je mi přes šedesát a chodím pravidelně na periodické prohlídky ke své praktické lékařce. V šedesáti mi našla ve výsledcích krve nějaké znepokojující markanty ohledně prostaty. Proto mne poslala na ultrazvuk prostaty do nemocnice (České Budějovice). Tam mne lékařka, když jsem jí předal žádanku "přivítala" slovy? "No jo, zase jeden na lékařské turistice.".
Takto u nás "fungují" preventivní prohlídky. A to jsem byl na tomto vyšetření poprvé v životě, přičemž se tyto prohlídky mají provádět již pravidelně po dosažení 50. let.
Tak toto je naše zdravotnictví v ČR.
Podívejte se ze předu a uvidíte rozšklebenou žábu! To má být nástupce eRka???? No to snad ani nemůžete mysle vážně. eRko bylo a je sportovní vůz a "povýšit" ho na SUV?!?! Jek chce návrhář uchladit motor? Nejdříve jsem si myslel, že jdete s "dobou" a udělali EV a pak se v článku dozvím že ne-e.
Takto zmršit eRko, že se nestydíte a že je nadějný návrhář, tak o tom už silně pochybuji. V prodejích by nemělo moc velkou šanci.
Já bych to udělal jednodušší. Vše do rychlosti 25 km/h a výkonu motoru do 250W bez pojištění. Vše ostatní ať má povinné pojištění a navíc bych určil podle rychlosti a výkonu motorů povinně ŘO sk. AM, A1 a A2 podle ekvivalentu (rychlost a výkon motoru) ke spalovacím motorům spadajícím do určité skupiny. Pak by nikdo nemohl brumlat, protože by to bylo podle něčeho, co tu už léta letoucí je a funguje.
Nejjednodušší a nejméně drahé (pro občany) je zvýšit hmotnost sk. B z 3,5 t na 4,25 t. Zároveň i změnit dopravní značky zákazu či omezení vozidel nad 3,5 t na taktéž do 4,25 t a i to mýtné posunout na hranici 4,25 t. To by vyřešilo celý problém "ekologických" aut. Navíc by to bylo velice elegantní řešení. A naprosto mi nedává smysl, aby někdo mohl jezdit s jedním druhem vozidla do 4,25 t, ale s jiným vozidlem už ne, i když má hmotnost taky do 4,25 t. To se mi zdá opravdu jako holý nesmysl.
Jen by mne zajímalo, proč v takovýchto diskuzích nepadnou otázky, které obyčejné lidi zajímají a následně trvat na jasné a stručné odpovědi?!?!
Proč se například nikdo nezeptá, co by znamenalo pro Evropu (celou, ne jen EU), kdyby NATO nebo jakýkoliv členský stát EU vstoupilo na UA a bojoval po boku AU?!?! To se asi bojí odpovědí, že by vypukla 3. světová válka, a to se nesmí říkat. Jenže my, obyčejní lidé, si toho jsme velmi dobře vědomi a máme z toho oprávněný strach, protože by to znamenalo konec Evropy.
Jednoduché odůvodnění, Putin nikdy nedopustí, aby UA byla součástí EU, natož NATO, už to zašlo moc daleko na to, aby ustoupil.
No, Fialka jako obvykle naučené nic neříkající fráze. Bláboly v nesouladu s jednáním vlády. Jen samé lži.
Přesvědčil mne, koho budu volit = OPOZICI, která je již v PS a ve vlastenecké frakci v Parlamentu EU, aby se netříštily hlasy, které by ve výsledku skončily v Pětikolce. A to přeci žádný rozumný člověk nemůže chtít.
My už tady nechceme DIKTATURU EU!!!
Takto to vypadá, když někdo píše o něčem, co nezažil. Já byl na 24 měsíců a vojna mi dala hodně dobrého do civilu. Ale na to člověk přišel až později. To dnešním mladíčkům výrazně chybí. Samozřejmě jsem zažil i to špatné, ale na to se rychle zapomene. Moc rád na tu dobu vzpomínám. Zrovna nedávno jsem se byl podívat na Grabštejně, kde jsem byl 2x na výcviku psovodů, jednou na měsíc a podruhé na tři měsíce a po vojně i na cvičení zakončené praporčickými zkouškami. Z vojny jsem odcházel jako vojín a to jsem měl na starosti kompletní výcvik všech psů u VU a vojenskou "kariéru" jsem ukončil jako rotmistr. Docela slušný na "záklaďáka", ne? Bylo to moc pěkné vzpomínání. Jen ten odchod do civilu bylo pro nás psovody smutné, když jsme museli opustit naše čtyřnohé kamarády po dvou letech.
Vyberte v každém větším městě jedno sídliště a těm obyvatelům na měsíc vyměňte zdarma spalovací vozy za EV. Uvidíme, kolik aut a jak dlouho bude jezdit, než jim dojde "šťáva" a nebudou mít kde nabíjet. To pak bude teprve sranda k porovnání využitelnosti EV oproti spalováku.
Tohle v Bruselu nikdo nechce slyšet. Nebo si to opravdu nedokážou představit? Tomu se mi nechce věřit, že by byli takový dementi, i když .... Jde o to, aby od roku 2035, kdy se již mají vyrábět pouze EV byly "přišpendelni" k místu pobytu, a aby nebrouzdali po státu, nedejbože dokonce po EU. Navíc do té doby nestačí ani posílit elektrokabeláž, aby mohly vystavit nabíječky po deseti metrech vedle sebe, aby měl každý přístup k nabíjení EV, když už nic jiného nebude moct jezdit. Je to naprostá utopie. Když to takhle půjde dál, tak dnešní střední generace a děti nebudou mít za 20 let možnost individuální dopravy minimálně na větší vzdálenosti a ve městech budou muset využívat MHD, protože nebudou mít kde své milované EV nabíjet.
Že by ten podíl byl důsledkem kupní síly obyvatelstva? A taky zájmem o elektroauta? Pokud vím, v drtivé většině koupených elektroaut vévodí podnikové vozy. Kdo by taky chtěl každých cca 350 km nabíjet dlouhou dobu oproti klasickému natankování paliva za pár minut.
Jo a ještě jedna věc, normální lidé si nekupují každé dva - tři roky nová auta. Co s elektroautem za cca 8 let, až baterie budou degradovat kapacitu? Nová investice za statisíce do nových baterií nebo dát vůz rovnou do štoťáku, protože takové auto se stane neprodejné. Jen blázen by ho koupil.
O elektroautu lze racionálně uvažovat, až se s ním ujede alespoň 1000km na jedno nabití, ale i v zimě, kdy jsou dojezdy znatelně menší.
No to je teda úlet! To jsem nevěděl, že princezna Kate pochází z Afriky. Alespoň to tak na tom portrétu vypadá.
Že by jí to královská rodina udělala naschvál?!? No, tak daleko by snad nezašla. Malířku bych vzal a vyhodil bez zaplacení, to není portrét, ale paskvil. Ani si tam není k poznání. "Malířka" napatlala na plátno sama sebe i ve věrných odstínech barvy pokožky..
Tak takovéto situace jsou dnes v nemocnicích naprosto běžné. Spíše je výjimkou, když se personál k pacientům chová empaticky.
A když už nechtějí zjišťovat důvody pacientových obtíží (evidentně fyzicky viditelných), tak vyřknou lékařské zaklínadlo - PSYCHOSOMATIKA a světe div se, pacient je, dle lékařů, od té doby naprosto zdráv.
Takto vypadá naše lékařství v 21. století.
Každou chvíli slyším ve zprávách apod., jak v nemocnicích zakoupili nový diagnostický přístroje, mají k dispozici nové operační metody a další nové vymoženosti, ale jejich užití v praxi je, pro mne neznámého důvodu, využito jen pro některé pacienty.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pane jo, tak jsem si přečetl pár příspěvků a nestačím se divit. Nejde o žádný chyták. Dnes už situace na více místech, než by se mohlo zdát. U výjezdu z místa ležící mimo komunikaci (asi parkoviště) je dána STOPka. Z pohledu přijíždícího vozidla je u Dej přednost v jízdě dodatková tabulka s tvarem křižovatky. Z pochopitelných důvodů na ní není vyobrazena cesta (na té stojí červené auto), která není pozemní komunikací. Tak v čem je problém? Je to naprosto srozumitelná křižovatka pro ty, co si poctivě udělali "papíry".