Taketo stupidne vyjadrenie moze vyjst len z ust ministra dopravy SR. Uz su tak tupi ako ich kolegovia z RF.
Este na margo vystrazneho zariadenia (zavor) tie by podla selskeho rozumu mali byt napojene vzdy na vsetky kolaje a nie odpajat ich ak sa na vylucenej trati pracuje, vtedy je riziko stretu s krizujucou automobilovou dopravou este vyssie! Neviem si predstavit akoby tade presla servisna suprava ked sa zavory nespustaju?!
Dalsia vec, asi minister nedomyslel, kade mal medzinarodny vlak z Prahy do Budapesti prejst ak “bola na trati vyluka” a po druhej kolaji pred par minutami presla ina vlakova suprava?
Tak vypíná se hlavně z důvodu, že práce může probíhat i v přibližovacím úseku přejezdu, pak by byl stále uzavřen.
Pokud jede souprava na vyloučené kolejí k přejezdu, většinou zastaví před přejezdem a zaměstnanec zastaví provoz na silnici. Samotný stroj jedná jako měl rozkaz OP.
Zajímavé, že dle statistik a Vašeho úsudku to vychází, že čím vzdělanější, tím nenormálnější. A bohužel také naopak. Takže podle Vás lidé s vyšším vzděláním přemýšlejí vlastní hlavou méně, než ti, jejichž nejvyšším dosaženým vzděláním je řidičák na moped?
Poslední dobou sledují, že čím více titulů, u jména, tím větší blbec.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Takže zvětšíme parkovací místa, použijeme víc betonu , ale budeme křičet jak chráníme přírodu a planetu.