Ale houby. Viděl jsem to kdekoliv, kde jsem dělal. Zvyk je železná košile. Lidi berou podprůměrnou mzdu, v práci jsou 10 let a dýl, naštvaný, zkostnatělý, vyhořelý...Ale zvyk je železná košile, práci mám "za barákem", kam jinam bych chodil, všude to je stejný atd. Lidi jsou líný udělt změnu, najít si lepšího zaměstnavatele, za víc peněz. Jenže to obnáší opustit komfortní zónu, muset se naučit něco jinýho, novýho, poznat nový protředí, kolegy. Navíc ve zkušebce, pokud se neosvědčíte, můžete si balit kufry. A lidi jednoduše nechtěj. Ale budou prskat a nadávat u piva. Já s tímhle problémy nemám. Při změně zaměstnání jsem vždycky šel za lepším, spočítal jsem si náklady na dojíždění a další výdaje, řekl jsem si částku, která by mi dávala smysl a stála za to práci změnit. A vždycky jsem ty peníze dostal. Vždycky jsem šel s penězma nahoru a určitě to nebyly nižší jednotky tisíc. Vždycky to byla a je otázka nabídky a poptávky. Otázka je jestli chcete a máte co nabídnout.
V první řadě bych změnil práci. Pokud už zkoušeli sehnat jinou práci a nepovedlo se, tak nejspíš nemají ani jeden na trhu práce takovou hodnotu, aby měli lepší plat. Takže přes ÚP nějakou rekvalifikaci, kurzy cizího jazyka - to všechno už se dnes dá přes ÚP zajistit. Hlavně hledání lepšího zaměstnání je dlouhodobej proces, to může trvat i 1-2 roky, než něco vyjde. No jo, jenže to chce zápal pro věc, samostatnost a bejt přesvědčen o tom, že se chci mít líp i za cenu dočasnýho diskomfortu a nejistoty. A to je kámen úrazu u 90% lidí, který mají fiance na hraně. Pohodlnost a nesamostatnost.
Nevím. Měl jsem ho. Jezdím pravidelně 45 km do práce a 45 zpět. Spotřeba 9,3/100, a to člověku pak udělá v peněžence slušnej vítr. Kdo jezdí kolem komína bude ale v pohodě. Mě se vlnila kapota nad 120km/h, nebo při poryvech větru. Ani po úpravě v A. Servisu to nebylo o nic lepší. Slyšel jsem dokonce, že prý reznou páté dveře, zatýká na nohy spolujezdce, když je hodně veliký slejvák atd. Ale každé auto má svoje mohuchy v dnešní době...já čekal, upřímně, od toho auta trochu víc. Ale abych jen nehanil, vnitřek je zpracovaný opravdu dobře, motor má slušnou dynamiku a je to opravdu prostorné, líbivé auto. Věřím, že si svojí cílovku určitě najde. Já cílovka nebyl. Teď mám koncern a jsem spokojený.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
V jakým stavu jsou ty CH-47? Lepší, než vyřadit, by nám je mohli darovat 😄 Stejně je plánujem do 10 let koupit. Ne, sranda...Jestli jsou to ty ze 80. let , tak tam je modernizace zbytečná.
1 odpověď