Věk 66 let
Tahle debata mi připadá naprosto zbytečná. Když jsem chodil do školy (bylo to před několika desetiletími),tak jsem úkoly (a školu také) neměl rád. Ale s odstupem času jsem pochopil,že to jinak nejde.Učitel sice žákům látku vysvětlí,ale domácím úkolem si ji procvičí.A odpůrců d.ú.bych se zeptal: Myslíte si,že když dítě chodí hrát do Zušky,nebo do jazykovky,že mu stačí to, co se probere tam ?Když nebude doma cvičit,nebo se učit,že to někam dotáhne? S domácími úkoly je to stejné.
Jenže dnes se chodí kolem dětí po špičkách,aby se jim nějak neublížilo,nebo aby se nenarušila jejich osobnost. A když má dítě nějaký problém,tak se hledá příčina vždy u někoho jiného - nejčastěji u učitele.
To by měli zavést u nás.Každou chvíli vidím (konkrétně třeba na Jižní spojce,ale asi to bude i jinde),jak vyč..raní řidiči profrčí benzinku a za ní se naprasí zpátky do kolony,na které vydělali asi tak 10 - 20 míst. A určitě to není proto,že chtěli natankovat,ale zjistili,že tam je benzín moc drahý. A pak se smějí ostatním slušným řidičům,jak na ně vyzráli.
Zdá se,že pro řízení odtahovky není nutné příliš vysoké IQ. Když jsem viděl,že jsou schopni pro odtah zablokovat úzkou ulici na skoro 1/4 hodiny a je jim jedno,že auta nemůžou projet,tak to hovoří za vše. Normální řidič ví,anebo aspoň tuší,jak je vysoký.A když si není jistý,tak jede opatrně a zastaví a podívá se.
Věk 66 let
0
Sledujících
0
Sleduje
Věk 66 let
0
Sledujících
0
Sleduje
Brání,brání ale špatně. Zachránit a vrátit domů. Neboť: všude dobře,ale doma nejlépe.