Zastánci opravy stále nechtějí vzít v potaz, že u každé ocelové konstrukce dochází k únavě materiálu, která je u železničního mostu díky vibracím rychlejší. Výtoňský most se pomalu blíží konci své životnosti a opravy by ji oddálili možné jen o 10, 20 nebo 30 let. Rozhodně ne déle. Takže proč se to pořád řeší? A navíc ten přílepek třetí koleje to by byla krása.
Ono bylo i jiné memorandum ohledně aliance o rozšíření. Každopádně ta válka mohla být dávno u konce kdyby jednali. Jenže nejednají proto umírají lidé bohužel. Takhle to ve válkách chodí a že už těch válek bylo je a bude
Nebylo, to je nerativ co šíří rus. A navíc NATO se nerozšiřuje, protože naopak po náročné výběrové proceduře do něj země z vlasní vůle vstupují.
Typický Fiala říká a dělá vše jak by neměl. Je s podivem, že ještě tolik Ćechů mu dává důvěru, když prakticky nedělá nic a nevládne. Přitom Babiš po řadu let mámí na Slovensku řádný soud a Slovensko strále hledá výmluvy pro řešení. Z toho jen hloupý člověk vyvozuje možnou vinu Babiše, ale každému soudnému vyplývá beztrestnost Babiše, ktereý pro pořádání řádného soudu oželel nějaké ty miliony, která by obdržel jako náhradu odkladů.
Vláda pracuje, tak jak má a pokud chcete diktátora, můžete vyrazit do ruska.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Takže Eiffelovu věž zbourat, protože únava materiálu?
5 odpovědí
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Jezdí po ní snad vlaky? A navíc jsou jednotlivé díly z velké části již vyměněny.