Elektrická vozidla podle dat firmy měla potíže se startováním pouze ve 13 % případů, zbývajících 87 procent pak tvořila vozidla se spalovacím motorem.
Článek se snaží čtenářům vnutit myšlenku, že auto se spalovacím motorem je v zimě poruchovější než elektrické. Data ale představují nastartování a to samozřejmě je u elektrického auta mnohem jednodušší než u auta se spalovacím motorem. Nota bene když jde auto se spalovacím motorem i roztáhnout. Vím, jsou auta u kterých to nejde ani náhodou, přesto těch u kterých to jde je u nás v ČR a možná i v evropě pořád velké množství. Je to jen reklama na elektroauta.
Ano, tohle možná říká zákon, nicméně praxe je asi tato: pokud chci pomocí vysokozdvižné plošiny tento sníh se střechy odstranit, (nebo je jiný problém ohrožující chodce podél objektu) musím napřed požádat o zábor prostoru podél objektu na příslušném úřadě městské části, oznámit, která firma bude tuhle činnost provádět, úřad má na vyjádření 30 dnů (alespoň v Plzni to tak je), poté musím minimálně 2 dny předem zajistit dopravní značení na vyblokování prostoru. Následně lze tuto činnost vykonat. Nelze to provést bez souhlasu úřadu, jelikož firma, která to může provést pokud nebude mít tento souhlas, bude pokutována, eventuelně již nedostane povolení k této činnosti na území města. Toto martýrium jsem musel absolvovat pro 1 hodinový zábor při havarijní opravě na střeše objektu. Takto vychází úřad vstříc vlastníkům objektů. Pokuty rozdávat umí, je to jejich příjem.
Takže, 2141 koncesionářů měsíčně platí panu řediteli apanáž, samozřejmě bez bonusů, které se domnívám, že jsou již spolehlivě splněné. Opravdu šetřit se musí, pro ČT to ale určitě neplatí. v soukromém sektoru by se musel sakra otáčet, aby tyto peníze dostal. Stát se dá dobře podojit 6,35 milionu roční plat, kdo by to nechtěl.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ano, je to dobře, že pomohli projet rychle městem, ale je to snad jejich práce a vyzdvihovat tento ojedinělý dobrý skutek PČR, nevím, je hodně profesí, které pomáhají a takového ocenění se nikdy nedočkají