Naprosto nesouhlasím s vaším názorem, představte si kdyby zfetovaný řidič srazil vaší ženu nebo dítě, hned by jste reagoval proč PČR je nepronasledovalá. A od toho tu je PČR aby tomuto se předcházelo.
Pravděpodobnost, že by řidič dle vás zfetovany někoho srazil se vyloučit nedá, ale pokud je pronásledovany houkajicim policejním autem, tak ta pravděpodobnost se zvyšuje několikanásobně, v tomto případě ale nezodpovědný řidič PC ČR situaci nezvládl a zabil dívku, která měla celý život před sebou. Jestli je tohle podle hesla "Pomáhat a chránit ", no nevím 🙈
Asi ti přeskočilo,takze mají nechat jezdit feťáky a opilce oni svojí jizdou nic neudělají.
existují jiné a bezpečnější postupy, ale oni se rádi svezou na houkačku, aby dokázali svoji důležitost. Další aspekt, 4 zranění policisté určitě (ne)byli připoutáni. Vím, že v určitých situacích připoutáni být nemusí, ale přesto i na policisty platí fyzikální zákony. a to je důsledek jejich konání. Snad toto bude řešit soud
policie placena z verrjnych penez, bude zajistovat sluzbu na soukromem pozemku?
A vybrané peníze z překročené doby stání případnou komu? Policii, obci, soukromému sektoru?, policie ČR může pracovat případně vybírat pokuty pro soukromý subjekt?, asi nejsem dostatečně vzdělaný tak v tom tápu. Určitě to je ale pro naše dobro, jako mnoho jiných věcí
Kdybychom všichni dodržovali dopravní předpisy, nebyl by potřebný skrytý dohled. Rozhodně to není továrna na peníze občanů, ale pouze nebezpečně se chovajících řidičů. Když budete jezdit podle předpisů, o žádné peníze nepřijdete.
Mýlíte se, je to pouze mlejnek na peníze z kapsy občanů, s bezpečnosti provozu to nemá nic společného. Jak již psal někdo přede mnou, označená vozidla , mají více respektu a účinnost pro provoz je veliká. Blábol, že máme jezdit dle předpisů s tím nemá nic společného. Bohužel určitě tyto vozy neplatilo MV z rozpočtu ale jak bývá dobrým zvykem z fondu zábrany škod
Předpokládám, že součástí instalace jsou příslušné revize včetně dodatečné kolaudace pro nabíjení elektromobilů.
Ale o tom to je, zpracovat PD včetně schválení úřady, zohlednit vzniklá rizika a nutná opatření z nich vyplývající. Pak to může být místo pro nabíjení EV. Nelze jen umístit box a nabíjet auto. Dále pak následují pravidelné revize a další výdaje. To vše pro pohodlí jednoho EV
Bydlím v družstevním bytovém domě. V roce 2021 jsem si objednal ID.4 s tím, že si dohodnu doplnění nabíjecí stanice na mém parkovacím stání v suterénu. Družstvo žádost zamítlo. Jako důvod uvedlo, že není jediným vlastníkem domu (podílí se i město) a požární riziko. Předpokládal jsem, že se snad časem ledy pohnou.
Máme rok 2024. Přípojky zatím žádné, objednávku auta jsem na konci roku 2022 zrušil, "naštěstí" v té době byly dlouhé čekací doby na jeho výrobu.
Garážové stání není zkolaudovano jako místo pro nabíjení el. vozu. Stejně tak jako třeba v RD. Pokud by došlo k požáru jsem přesvědčen, že by pojišťovna buď plnění odmítla nebo krátila. V objektech nelze provozovat činnosti, pro které není objekt kolaudován. Tolik maličko z legislativy.
6
Sledujících
0
Sleduje
6
Sledujících
0
Sleduje
Sice souhlasím s tím začátkem, ale ty požadavky na stání jsou nesmysl a nemají oporu v žádném zákoně ani požární směrnici. To si prostě nikdo vynutit nemůže a lidé to používají jako bubáka, který zrovna není vůbec reálný. Stejně jako zákaz vjezdu EV do podzemních garáží - to prostě NELZE zakázat, kor pokud tam člověk vlastní stání. Může to být doporučení, ale nikdy to nemůže být závazné ani nijak jinak vynutitelné.
Jinak je samozřejmě instalace wallboxu třeba v podzemní garáži neskutečný opruz a podléhá to schválení SVJ, což je daleko větší problém, než nějaká nezávazná pseudodoporučení od hasičů. Navíc je to drahý špás.
5 odpovědí
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Nevím, kde berete tato "moudra", garáž není opakuji není primárně určena pro jakékoliv činnosti, kromě stání vozidel, nastudujte si přípaslušné zákonné předpisy a potom něco pište. To, že se to dosud neřešilo a toleruje se (ještě někdě) tato nabíjecí místa zřizovat neznamená, že je to správné.