Tohel nechápu, dějiny se změnit nedají, bylo tro špatné, ale těmm co se ublížilo už se omluvit nejde a jejich potomkům se omlouvat je zbytečné. Byla to chyba, uznalo se to, omluvilo a tím to končí. Dalších 100 let jim polezeme do zadku? To nemá smysl. V právní společnosti funguje vina a trest. Uznání viny a přijetí trestu, nebo jiné alternativy to končí a člověk by měl být zase čistý, jinak trest nemá smysl a pozdější připomínání chyby brání normálnímu fungování a návratu do společnosti.
garsonka v Praze je již přes 5 mega. Asi jste nemyslel 8mega v eurech....za krásný 2+1. Jinak pronájmy garsonek běžně přes 20 tisíc měsíčně bez paušálu za služby a bez energií. Jednoduchá matematika: v Rajchu luxusně levno....
Vy máte svoji pravdu i když nevíte nic. To nemá smysl. Proto jsem zdůrazňoval v malém městě. VMnichove taky stoji byt 2x víc, než píšu. Na malém městě v CR nestojí garsonka 5 mega. Proste se smíte s tim, že ani v Německu neletaji pečení holuby sami do huby a že se tady máme velmi dobře.
Asi se budete divit, ale vyhraje. Mám Hyundai i30CW 14 let starý 187000 km a teď jsem nechal dělat tlumiče, nějaký čepy řízení a tím to končí. Jo a ve 109 tisících brzdové destičky i s kotoučema. Auto tehdy nestálo ani tři stovky.
ale před 14 lety mělo 300 tisíc stejnou hodnotu jak dnes 700 tisíc. Tehdy Octavie v základu stála, co pamatuju asi 350 tisíc.
nájmy a ceny nemovitostí stejné. Na nákupy za hranice / pozor, nemyslím Polsko, ale "západ" / jezdí všichni v dosahu , protože pokud je náhodou cena stejná, kvalita je vždy úplně někde jinde. A energie? Rozesmál jste mne
Taky třeba musí mít auto registrované v Německu, s českým tam můžete fungovat max pul roku. Na obyc C mercedes 2,2 litru plati 130 eur měsíčně jen povinné ruceni
tyhle voloviny řešíte a obdivujete? Země typu Německo a Rakousko se poměrně dost drží hotovosti. A řekl bych, že to není nerozumné...
Co to má společného s bankovnictvím? Max to že mu nevěří. Německo dávno není ráj a běžný pracující se má podobné jako u nás. Nemá se 2× lepe. O to tady jde. My se tady máme naprosto luxusně a stejně pořád všichni nadávají.
nájmy a ceny nemovitostí stejné. Na nákupy za hranice / pozor, nemyslím Polsko, ale "západ" / jezdí všichni v dosahu , protože pokud je náhodou cena stejná, kvalita je vždy úplně někde jinde. A energie? Rozesmál jste mne
320 Eur měsíčně v bytě 2+1 je k smíchu. Syn tam uz léta žije a vidím kolik za co platí. Čistý nájem a to mají celkem nízký je 800 Eur k tomu poplatky za pojištění, spol prostory, fond oprav a jsou na litru. S elektrikou celkem 30 tisic v Kc. Chtěli byt koupit a cena 8 Mega za 2 plus 1. Domy začínají na 15 Mega a to je město s 15 tisíci obyvateli. Vedle v Regensburgu vse o 30 procent víc.
Zvuk 5 válce je návykový. Sám mám 4 Volva s pěti válci a nehodlám to měnit. Leda směrem k vyššímu počtu válců. Přehřívání automatu je řešitelné přídavným chladičem. Mám to tak u svých aut a funguje to výborně.
Pokud jste zvyklý na 8 válců, tak vám 5 válců lahodit nikdy nebude. Chtěl jsem maly úsporný auto, ale bylo jen malý a hlučný. Mrk jsem ho 3 roky a 140k km, takže to nejsou pocity po měsíci pouzivani
No nechci vám kazit radost, máte to pěkně napsané, ovšem polovina manželství se rozvádí. Takže bych tomu slibu moc nevěřil.
Stát prostě chce papír, nezajímá ho kdo kde ským fakticky žije. Nezajímá ho praxe ale jen a pouze papír.
tak on hlavní důvod je někde jinde, Ofiko je matka jako samoživitelka bez manžela a dávky jsou znatelně vyšší. Vidím to tak všude kolem sebe. Za vším hledej peníze.
Přesně, mám xc70 s poslední nejsilnější verzí 5ti válce, aktuálně s nájezdem 400000km. Při poslední STK loni v září na emisích naměřeny hodnoty nového vozu. To auto je bytelné, naprosto spolehlivé a celkově příjemné.
ale málo místa, je nízké, do kufru se moc nevejde, to dunění 5 válce mě časem pěkně štvalo a spotřeba 8 litrů na střední kombík je neúnosná. Ale je to držák, to ano. Tedy až na EGR, vzpěry el. kufru, co se otevírá jen když se mu chce, el. ručka taky umí pozlobit, vířivé klapky jsem dělal 2x, to samé hlavní silentblok motoru, navíc mě vadilo při tahání lodě, že se v kopcích přehřívala často převodovka. Každé auto má něco. Ale nejezdilo se s tím špatně.
Milý pane, já mám řidičák dělaný taktéž v době platnosti oné vyhlášky, je však povinností každého řidiče dodržovat platný Silniční zákon, tedy s těmi věcmi navíc, jakož i se změnami, takže co vás teda baví? To, že člověk, který "netuší", sedá za volant, je velmi smutné a podle toho to také vypadá. Zipování, zastavování před rondly atd.. Obsah rozhodně stejný není.
Vse co platilo plati i dnes, jen toho hodne přibylo. A nikdo, kdo nemusí se nestará co je nového. Ono se to versinou časem k nemu nejak donese.
„Auta vypadají hrozně, ale cestující jsou v bezpečí,“ komentoval zkoušku šéf bezpečnosti Mercedesu Paul Dick....
Jasně Pavlíku, cestující jsou v cajku. Proč teda umírá tolik lidí na silnicích.
A zas je to tady, poslali auta rychlostí 56 km/h proti sobe takže podle autora 112 km/h. Jasně drobečku. Zas je tady to sčítání. Zopakuj si fyziku.
Ale sčítají, s fyzikou problém nemám a ani internet ho nemá.
"při čelním střetu dvou protijedoucích vozidel se jejich rychlost vůči sobě sčítají (z hlediska fyziky jde o relativní rychlost). To znamená, že pokud se dvě auta pohybují přímo proti sobě a jednou jede rychlost 50 km/ha druhé 50 km/h, relativní rychlost nárazu bude 100 km/h. Co to znamená v praxi?* 1. Srážka dvou protijedoucích vozidel: - Při čelním střetu je energie nárazu vyšší než u srážky do pevné překážky při stejné rychlosti jednoho vozidla. - Kombinovaná rychlost odpovídá součtu obou rychlostí, což zvyšuje nárazovou energii."
Takže kdyby na přechodu pro chodce vedl kolo, pak by ho řidič nákladního vozu nesrazil? A co vy, srážite vždy cyklisty, kteří jedou po přechodu na kole, protože nesmějí, protože tam můžou vést kolo a něco porušují. Vrazíte autem do každého kdo porušuje zákon nebo vyhlášku? Dle vašeho myšlení by musel být mrtvý každý druhý elektrokoloběžkář co si to jezdí 20 km rychlostí po chodníku, protože to prostě nesmí.Tím neobhajuji cyklistu ale říkám to, že píšete nesmysly.
Chodec nesmí vstoupit do vozovky, dokud auto před přechodem nezastaví, což většina z nich vůbec netuší a žijou v iluzi absolutní přednosti, ale pořád je to chodec, co jde pomalu. Na kole tam často lidí vletí tak rychle, že je zahlédnete až při vjetí na vozovku a to už tady v tom případě asi bylo pozdě. Náklaďák nezastavíte na 2m a schválně to rozhodně řidič neudělal. Cyklisti jsou peklo na silnici a přesto pořád je všichni, hlavně zákony, zvýhodňují, to nechápu.
Ale jo, to máte pravdu. Ale představte si, jak musí vypadat jízda někoho, kdo se řídí podle dávno neplatné vyhlášky? 🙂
Vše, co bylo ve vyhlášce 100 je teď v silničním zákoně + mnoho věcí navíc, ale představte si, milá paní, že podle oné neplatné vyhlášky jezdí všichni, co dělali autošklolu před více jak 25 lety. Tedy vyjma profíků, co musí každý rok na školení pro profesák. A více co je novinek, o kterých většina z nich, co na školení nechodí ani netuší. Strašně mě baví, jak se mladší ročníky durdí, že již dávno žádná vyjhláška 100 neplatí, jak by to mělo na něco vliv, jak se to dnes jmenuje, když obsah je stejný.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Kde jste takový blbosti vzal? V reálu není v Německu nic levnější, jídlo je cca podobný, jak co, ale nájmy, energie, telefony, banky jsou o dost dražší, služby stojí i 3x tolik. A třeba bankovnictví máme na mnohem vyšší úrovni. je vidět, že o reálném životě v Německu nemáte ani šajna, možná ve stylu Franta v hospodě říkal.....
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Evropský kontinent by dokázal v pohodě uživit a ufinancovat sám sebe, jen nemůže živit miliony uprchlíků z celého světa bez jejich přínosu ekonomice a ano, je potřeba v mnoha věcech změnit přístup. Ale pochybuju, že investice do Amazonu a Mety USA zachrání. HDP se nevytváří ve virtuálním světě.