Holenove pracovni boty od Prabosu cena kolem 2 tis mi vydržely cca 2 měsíce .Na nohouch jsem je měl 10hod denně 6 dní v týdnu takže pochybuju,že ty boty vydržej na bojišti dýl.Možná to byl záměr nebo civilum prodávaj šumt
Životnost ruského vojáka je jen několik dní. Jestli vydržej 2 měsíce, tak to je zbytečně moc.
Obecní byty měli v Brně a víme jak to dopadlo. Ať jdou už s rozhazováním peněz do háje. Ono by stačilo kdyby neoreplaceli stavební firmy na predrazenych veřejných zakázkách a nerozpouštějí do ekonomiky neexistující inflační peníze. A kdyby fungovalo stavební řízení. Pak by to i s dostupností bydlení bylo mnohem lepší a nic by to nestálo. Ale na tom by se nikdo nenakapsoval.
Jenže odbory bojují i za pracovníky v sociálních službách kde chybí okolo 4000 pracovníkú a jak by se Vám líbilo kdyby o Vás nebo o někoho z Vaši rodiny nebylo postaráno.
Stačí vyházet těch 30000 asistentů na inkluzi a 4000 z nich můžou dělat v sociálních službách. Zbytek v soukromém sektoru. Ještě nějaký problém máte?
Do té doby můžete nosit poštu místo práce s dětmi na zádech místo školy a jednat se zavřenými dveřmi úřadů.
Škoda, že nemůžou stávkovat i bezpečnostní sbory, to byste mohl ještě hasit, asistovat u nehod, chytat pachatele a ty pak střežit ve věznicích.
🤦♂️🤦♂️🤦♂️
Bezpečnostní složky stávkovat nemůžou. A zbytek jsme si v podstatě vyzkoušeli za covidu a nic hrozného se nedělo. Rozhodně bych vydržel bez úřadů déle, než oni bez peněz. Nejkomičtější je asi ta výhrůžka zavřením pošty. Netuším jak bych si toho vůbec všimnul.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Trik je v tom že Superb nepojede pomaleji rovinky, protože pokud nejste na okruhu ale na normální silnici, tak pokud nejste úplného pirát tak ty rovinky pojedete s oběma autama 110. Akorát že s tím Superbem pojedete rychle i ty zatáčky, s tím SAABem ne. Takže když v té zatáčce budete o 20km/h rychlejší, nepotřebujete ten výkon motoru na následný zrychlení. Jedete jak v v business class v letadle, posádce ani nepřijde že se jede rychle, a ten SAAB za váma bude vlát a mít co dělat. Samozřejmě ve zrychlení z 80 na 250 ten Superb rupne, už jen proto že má max. 222. Ale to snad není normální ježdění. Pokud pojedete normálně, tak s tím Superbem fakt budete rychlejší a zároveň to bude pohodlnější. Fakt si to zkuste. Budete se divit o kolik těm silnějším autům ujedete v každý zatáčce.
To není jen o IT specialistech. Platové tabulky začínají níž než je minimální mzda. Třeba obyčejný řidič - platová třída 6, s praxí aspoň 5 let se nedostane ani na 20 tisíc. Měli jsme 2 (slovy dva) zájemce, ale když zjistili výši platu, tiše odešli. A o jiných, odborných funkcích je to ještě horší. Právník v 11PT? Utopie. Pracovník logistiky, zásobovač s praxí - ty přeplatí první obchodní řetězec. Benefity? Teoreticky jistota zaměstnání, jinak nic - FKSP prakticky přestalo existovat po škrtech vládního balíčku. A osobní příplatek je v průměru na 15%. Absolvent školy si (možná právem) nárokuje nástupní plat minimálně čtyřicet tisíc, ale realita je úplně jinde. A při nízké nezaměstnanosti je to sisyfovská práce, někoho sehnat.
A to je moc dobře. Aspoň tam nikdo nepůjde a budou radši v soukromém sektoru dělat něco užitečného.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Tak ty současný TSI už jsou kapku přiškrcený. Můj má fakt 8,5s, váha 1395kg. Taky záleží kde pojedete. Na rychlym okruhu bude ten rozdíl výkonu hrát větší roli. Pokud s tím budete jezdit po normální silnici a aspoň trochu respektovat pravidla, tak ten SAAB fakt pravděpodobně stačit nebude. Ten Superb totiž pojede furt, zatáčka nezatáčka a výkon motoru nebude potřebovat. Ten rozdíl v jízdních vlastnostech fakt bude propastnej. Že je to obojí FWD tak v tom nebude rozdíl je velkej omyl. Někdy se s tím svezte (s tím adaptivním podvozkem), uvidíte sám.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Tak ten SAAB je těžší o 200kg, to není o trochu. Navíc ten rozdíl ve váze bude hlavně na předku, právě kvúli tomu motoru. To udělá s jízdníma vlastnostma strašně moc. Zanedbaný až tak být nemusí (ale pravděpodobně po těch letech bude), i kdyby zrovna vyjel z fabriky tak elektronicky řízenej podvozek fakt nemá. Možná se budete divit, ale on ten SAAB i s tímhle motorem má 0-100 jen za 6,9s (a jestli má nedejbože automat tak 7,3), to není nic moc. Superb to dá za 8,5. V zatáčkách by fakt jel mnohem líp než starej SAAB, o tom vůbec nepochybujte. Ty auta jdou strašně rychle nahoru a starší se na ty nové fakt moc nechytaj. SAAB by vyhrál akorát na zrychlení v přímce a na maximálku.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
A ty tisíce lidí, včetně starosty Modravy, co do toho nalily peníze mají taky občanku? Jak proboha může někdo uvěřit že z ničeho nic někdo rozjede výrobu čipů lepších než má Intel a nVidia? To je podobná blbost jako kdyby chtěli konkurovat Boeingu a Airbusu ve výrobě letadel.
1 odpověď