Sláva Ukrajině je sice klišé, ale alespoň jsou to opravdu obránci (nehledě na různé provokace a tak, na Ukrajinu prostě Rusové nelegálně zaútočili... to je fakt)
Izrael je naopak ten okupant a stát s genocidní a apartheidní politikou, s pokročilým náběhem na fašizmus... a jen se to zhoršuje.
Bože vy máte v tý kebuli vymeteno...mohl by jste nám vysvětlit koho Izrael okupuje a první napadá a na kom páchá genocidu?? Vy nejste normální.?:Izrael zabral území dobitá ve válce, kterou proti němu vedla arabská liga,,a oprávněně..tak nešiřte tyhle bláboly..
Jenže já těch 40 - 60 km "nacouvám". Jsou dny, kdy auto musí dát na jeden zátah i 400 km 🙂 A elektřina není zadarmo ani z panelů. To je ekonomický nesmysl. Ty panely se musí koupit, namontovat a provozovat. Tyto báchorky o elektřině zadarmo jsou pouhý výplod zelených mozků.
Ano v tomto případě jedině diesel .. pro normální lidi je hybrid a plug in ideál. Co se týká panelů tak je nemáte primárně kvůli autu .. to snad dneska ví i děti na základce.. a raději si z přebytků to auto nabiju než abych to pouštěl za pár šušní do sítě čezu.. tak to mám samozřejmě nadneseně řečeno “zdarma “
Hybridy jsou technicky složitější a tudíž i dražší než auta klasická. Samozřejmě do města je vhodnější benzín a na delší trasy nafta. V kombinaci s FVE je hybrid sice dobrá věc, ale vzhledem k ceně si to může dovolit jen omezený okruh lidí. Není to nic pro masy.
Dal jsem za Kugu v plug inu jen o něco málo víc nnež co bych dal za stejně vybavenou Octavii s normálním tdíčkem.. tak co furt řešíte cenu.. co se týká komfortu, dynamiky a spotřeby .. neporovnatelné… jinak pro mísní odborníky .. vlastním i tu Octavii
Píšou záruka 7 let ale pozor na garanční servis cca 14 tisíc za rok , tj jarní prohlídka, zimní prohlídka neopravuji ale vymění rovnou novej díl a to se nedoplatite, takže auto má záruku pouze na motor a převodovku , mluvím že svých zkušeností mám kiu , tehdy to byla chyba zlata škodovka
Pěkná blbost ..to jsem nikdy neplatil ..vždy okolo 5tis.
Jistě že je to naprostý debilismus! Konečně článek, který to popisuje logicky - technicky. A co teprve ty brzdy (opotřebování ale vznikající emise, které se mají dle EURO 7 měřit, bohužel nikdo neví, mimo laboratorní prostředí, jak .. 🙁 ) které místo normálního 1,5 tunového auta musí kvůli zbytečnému elektromotoru, alternátoru a baterii brzdit o 500 kg větší hmotnost ..
A spotřeba?
Veškeré tyto "pokusy", které jsem zkoušel, měly vždy o několik litrů větší spotřebu, než průměrný naftový motor s daleko větším výkonem ...
A výplody o emisích (že sice když plugin má spotřebu 9l/100 má ale i tak menší emise než můj nafťák se spotřebou 5,6l/100), které se opět měří se stojícím autem s motorem v ustálených otázkách jsou zcela zcestné ...
Ale zelená tupost a loby je prostě moderní náboženství ..
Opravdu jste to zkoušel?.., myslím že tu všem lžete jak když tiskne..víc vám k tomu nřeknu, protože to nemá smysl
A teď tu o karkulce.... 35 000 ročně je 100 kilometrů denně. Většina pluginů ujede v běžném provozu na elektriku tak 50 km, takže asi vstáváte o hodinu dřív, abyste auto stihnul dvakrát denně dobít ze solárů...
Mě to stačí 3 x do práce a z práce pak si nabiju ze solárů za 4,5 h a zase znova… nechápu v čem vidíte problém .. co to auto mám jezdím prakticky zadarmo
Nikdo Vám nebránil mít 5 a více dětí - dnes mladý děti ani nemají a nebo je rodí pozdě! Maximálně jedno dítě je norma.......
To je ale blbost co jste napsal ..v tomto kontextu..skočte hlavou do zdi a znova si přečtěte o čem to je..těch pět dětí si můžete udělat ale taky si je musíte sám ...podotýkám sám uživit...chytráku
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
A co jako, USA brečí jakoby jim někdo udělal bebíčko, a žalují paní učitelce. Dělají ze sebe Topgun, ale stačí kolem přeletět jiná stihačka a jsou pos...í, místo toho aby jen mrkli okem a zůstali v klidu.
1 odpověď
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Máte pocit, že ten pilot byl posranej 😂😂😂😂😉
1 odpověď