to je ale slint, nebo zkuste někde, Vy vzpomínači, najít takový dokument, který členům KSČ zvyšoval důchod ... Vy ......
Takový dokument hledat nebudu, ale otec byl od 20 do 60 let strojvedoucí a takových vrstevníků v depu bylo hodně a když se potkali tak si řekli kolik bereou důchod a rovnou se zeptali jestli je důchod vypočítávaný ze stropu a každý člen KSČ měl asi o 400 Kčs více než nečlen KSČ. Tak asi bylo tvrzení rodičů správné i bez dokumentu... To bylo i neoficiálně známé od učetních atd... A nebyl jste Vy pane také ve straně KSČ, když tak hájíte spravedlnost v komunismu?
Pokud si vzpomínám, tak rodiče, nečlenové KSČ, vyplňovali v roce 1986 formulář na důchod. Jelikož nemarodili, tak jednotlivé kategorie (dělníci, administrativa, horníci atd.) měli určitý "strop" a oni tenhle strop přesáhli a tak měli důchod vypočítaný z toho stropu. V jedné kolonce bylo uvedeno, jestli jsou členové KSČ. Na můj dotaz mě rodiče odpověděli, kdyby byli členové KSČ, tak by se ten strop posunul a měli by o pár stovek větší důchod. Tak by se podle mě měl přepočítat důchod u všech členů KSČ, kterým byl takto zvýšen důchod už jen pouhým členstvím v komunistické straně a ne jen těm nejvyšším pohlavárům.
Myslím si, že jste si tuto historii vašeho skvělého ovládání pedálů v autě s automatickou převodovkou vymyslel. Pokud ne, tak to stejně neodůvodňuje to, proč je ten brzdový pedál větší, než u auta s manuální převodovkou.
Jo ovládání pedálů v autě - pravá noha plynový pedál a levá noha brzdový pedál jsem si vymyslel a pouze tento způsob ovládání pedálů v autě praktikuji již mnoho let... Podle komentářů zde si tento způsob ovládání pedálů vymyslelo dalších několik uživatelů nezávisle na mě...
Jezdím pouze autem s automatem, kde je široký brzdový pedál. Navíc tím způsobem, že pravou nohou přidávám plyn a levou nohou brzdím. Jsem přesvědčen, že tímto způsobem zabrzdím vždy dříve, než když pravou nohu přehazovat ze sešlápnutého plynu nahoru a pak vedle na brzdový pedál... Levou nohu už mám předpřipravenou a z vrchu jen šlápnu na brzdový pedál, klidně i v kroksách s tužší podrážkou. Kroksy se mě tak nemohou protočit na patě, či se dostat pod brzdový pedál nebo sklouznout i s koberečkem... Pravou nohu samozřejmě současně hned nadzvednu z plynového pedálu. Už jsem i slyšel názor, že v levé noze není cit na brždění. To je jen názor, protože jezdím i na anglických moto, kde se brzdí levou nohou a kdyby to byla pravda o tom citu v levé noze, tak už jsem dávno mrtvý, stejně jako většina Britů - motorkářů... Bohužel mě v tomto ohledu zklamal Mercedes Sprinter, kde je úzký brzdový pedál jak na manuálu.
Pravá noha plyn, levá brzda jsem se v autě nedokázal naučit, přitom na motorce bez problému.
Zatím co znám, tak všichni jezdí hlavně s manuálem a tak nepoužívají levou nohu u automatu až na jednoho kamaráda, co je přeučenej levák a jeho levá noha je dominantní, tak jezdí jak já - pravá noha plyn, levá noha brzda... Ale ten jezdí pouze v manuálu kromě mého auta. Vetšina lidí co sedne poprvé do automatu, tak zanedlouho udělá tu chybu, že dupne prudce na brdový pedál, protože pravou nohu střídá brzda, plyn a levou nohou dupne na spojku, ale to je u automatu široký brzdový pedál a osádka vozu málem proletí předním sklem... Proto kamarád říká - při přesednutí do auta s automatem levou nohu uvázat... Jen já a kamarád to dělá jinak a jízdu s manuálem už jsem zapoměl a kdybych to náhodou někdy potřeboval, tak bych se to musel znovu naučit. Ale k tomu nedojde...
Tak jste hloupý, že jste se nechal. Pokud nemá napsáno v pojistných podmínkách tak nemají co krátit… Žádný zákon nikde nespecifikuje co je správná obuv a ještě je tam kouzelná formulka “v čem se řidič cítí pohodlně” pojištovna tak MUSÍ dokázat, že
To byla vina obuvi pokud nechce plnit z toho důvodu.
Hloupý v oblasti práva zrovna nejsem a navíc spolupracuji s několika advokátama. Prostě v zákonech jsou "díry" o kterých úředníci i police dobře vědí a jde to proti Vám... Zkráceně, nehoda, policie, posudky, trestní řízení - kde do skončení nemůžete vstoupit, pak řízení na Magistrátu, kde Vám nezávislý svědek potvrdí že protistrana doslova lhala (v právu povolená obhajoba viníka) a řízení se nestihne, protože soudní znalec neměl čas... Takže nehoda bez viníka a není proti tomu opravný prostředek... Následně se ještě "viník nehody" nehody domáhá náhrady škody na vozidle cca 16 000 Kč u stejné pojišťovny jako já a pojišťovna chce vyjádření po Magistrátu a ten odepíše, že si myslí, že jsem to zavinil já a pojišťovna odškodní protistranu, kde je mnohem menší škoda... To je realita a ne hloupost...
To by ta pojištovna musela dokázat, že to mělo vliv na nehodu nebo to bylo její příčinou
Prostě pojišťovna nezaplatí a ušetří a nebude nic dokazovat... To se stalo mě i mým známým, kde to dokonce bylo v protikladu se spisem od policie. A teď jste na tahu Vy... A pokud jsou články tohoto typu - co nemáte mít na nohách při řízení, podpořené odborníky na bezpečnost, tak je dokazování na Vaší straně.
To tu dlouho nebylo. Copak, okurky už máte zavařené?
Je to lež, za obuv pokutu udělit nelze. Není obuv, co by byla zákonem prikázána
Souhlasím s Vámi, že obuv není zákonem přikázána. Ale pokud by jste se účastnil havárie a policajt by napsal do zápisu o nehodě, že jste řídil třeba v žabkách, tak pojišťovna Vás nemusí odškodnit, protože pojišťovna může jednat podle svého uvážení a ne podle zákona a nic s tím nezmůžete...
Tak naučit se to dá, ale rozhodně by se to nemělo komukoli podsouvat, protože to je v jádru špatný návyk. V automatu patří leva noha prostě mimo.
Souhlasím s tím, že by se to nemělo podsouvat tomu, kdo jezdí také s manuálem. Tam já už nesednu a naposledy jsem jel s levou nohou mimo, když jsem jel do nemocnice se zlomeným kotníkem na levé noze... Uvítal bych akorát to, kdyby šlo na autě ještě nastavit to, že pokud sebeméně šlápnu na brzdový pedál, tak by se plynový pedál samočině v tu chvíli odpojil... Tak by to bylo dokonalé a pro brždění nejlepší.
Jezdím pouze autem s automatem, kde je široký brzdový pedál. Navíc tím způsobem, že pravou nohou přidávám plyn a levou nohou brzdím. Jsem přesvědčen, že tímto způsobem zabrzdím vždy dříve, než když pravou nohu přehazovat ze sešlápnutého plynu nahoru a pak vedle na brzdový pedál... Levou nohu už mám předpřipravenou a z vrchu jen šlápnu na brzdový pedál, klidně i v kroksách s tužší podrážkou. Kroksy se mě tak nemohou protočit na patě, či se dostat pod brzdový pedál nebo sklouznout i s koberečkem... Pravou nohu samozřejmě současně hned nadzvednu z plynového pedálu. Už jsem i slyšel názor, že v levé noze není cit na brždění. To je jen názor, protože jezdím i na anglických moto, kde se brzdí levou nohou a kdyby to byla pravda o tom citu v levé noze, tak už jsem dávno mrtvý, stejně jako většina Britů - motorkářů...
Jezdím pouze autem s automatem, kde je široký brzdový pedál. Navíc tím způsobem, že pravou nohou přidávám plyn a levou nohou brzdím. Jsem přesvědčen, že tímto způsobem zabrzdím vždy dříve, než když pravou nohu přehazovat ze sešlápnutého plynu nahoru a pak vedle na brzdový pedál... Levou nohu už mám předpřipravenou a z vrchu jen šlápnu na brzdový pedál, klidně i v kroksách s tužší podrážkou. Kroksy se mě tak nemohou protočit na patě, či se dostat pod brzdový pedál nebo sklouznout i s koberečkem... Pravou nohu samozřejmě současně hned nadzvednu z plynového pedálu. Už jsem i slyšel názor, že v levé noze není cit na brždění. To je jen názor, protože jezdím i na anglických moto, kde se brzdí levou nohou a kdyby to byla pravda o tom citu v levé noze, tak už jsem dávno mrtvý, stejně jako většina Britů - motorkářů...
napadá mě technické selhání. Jestliže strojvůdce co vyskočil věděl, že projel na červenou a viděl, že se řítí do průšvihu, musel se snažit celou situaci řešit... Nebo zaspal a v poslední chvíli: kašlu na to, skáču....
Možnosti na záchranu života jsou jen dvě a to buď vyskočit a nebo stáhnout sběrače z troleje a skočit do strojovny a lehnout na podlahu. Předtím je vhodné ještě dát rychlobzdu a tím zmírnit rychlost. Kolega asi před 30 lety se snažil brzdit a být v kabině a osudnou už se mu stala nárazová rychlost 18 km/h...
Mě se něco podobného stalo v roce 1991 v dvoupatrovém obchodním domě na jízdní kola v německém Rosenheimu. Chtěl jsem tam koupit několik položek a bylo mě řečeno, že to nemám brát z regálů a že mě obslouží individuálně v patře u pultu a zatím se tady posaďte a za chvíli to vyřídíme... Jenomže odešli na oběd, obchod uzamčeli a v obchodě nechali jen noční osvětlení... Chvíli jsem chodil po obchodě a zjistil jsem ze vstupních dveří, že polední pauza bude trvat hodinu. Pak jsem si šel sednout tam, kam mě posadili a čekal jsem, jak se pak budou tvářit.. Nejprve se rozhrnul závěs a prodavačka mě tam uviděla a trochu se lekla a šla zpět za závěs, kde někomu něco šeptala... Pak se vrátila, přinesla zboží pro mě včetně faktury s DPH do ciziny a já zaplatil asi 400 DM a ani se mě neptali, jestli jsem něco neodcizil...
No me sel znalecky posudek v podstate na ruku, mel jsem 2x operaci kolena a trvale nasledky, takze u mne to nemohla policie tak rychle zavrit. Byla z toho podminka snad na 5 let a na rok papiry. Asi jste si mel vyzadat i sveho znalce a dat tomu pat. Ti se pak musi domluvit na nezavislem tretim znalci. Ale jak jsem psal vyse. Ja bych to jen tak nenechal. Ale hlavne ze zijeme. Ono tady vsichni rvou motorkari, motorkari, ale kolik tech motorkaru je realne ohrozi? Tim ze je predjedou ve vysoky rychlosti a oni se spis leknou, protoze proste do tech zrcatek necumej.... tretina ridicu vetsinou cumi do telefonu, takze asi tak.
Nehoda se stala v půlce srpna a na Magistratu byl vyslechnut svědek až asi 25. května a u toho jsme s právničkou na úřadě sdělili své stanovisko. Později jsem ze spisu zjistil, že Magistrát sice znalce informoval a ten se vymluvil na přetíženost a po roce - tehdy (nyní 2 roky) nestihlo se... Kdybych podal svůj vlastní posudek, tak by se to také nemuselo stihnout. Zákony jsou špatně napsané - já např. jako poškozený nemůžu nijak znova vyvolat trestní řízení na kriminálce i když je zřejmé, že nehoda se stala úplně jinak. Proti nestihlo se, také nelze nijak podat opravný prostředek či žalobu... Já byl tehdy 4 měsíce o berlích a letos po 9 letech jsem byl s tím kolenem na operaci a dobré to ale není. Já do zrcátek pořád také nehledím a spíše se tak trochu "kochám" a více se tak leknu, když jedu na úzké okresce autem 90 km/h a předjede mě druhé auto tak 150 km/h...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ty jsi taky nechráněný. Na síti Zkázy železnic není jediný nechráněný přejezd. Už to konečně pochopte, co to slovo znamená.
3 odpovědi
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Jel jsem tam v létě na Kokořín a pár set metrů od tragické havárie je na stejné trati přejezd (P3033 u zastávky Kanina) bez světelné signalizace jen s výstražnými kříži. Sám jsem se tomu divil...
1 odpověď