a jezdili na Baťovkách, žádné sliky, komunisti úspěšně zaostali ve vývoji motorek, tak jako ostatně ve všem....
Trochu jste mě rozesmála,zřejmě jste myslela na Barumkách,protože od Bati byly pouze boty.
Šťastný s Havlem jezdili na anglických gumách"Avon racing" a samozřejmě že se vzorkem,protože se jezdilo převážně na přírodních
tratích s různorodým povrchem,kde mnohdy v některých úsecích nebyla výjimkou ani dlažba.Dnes se to jezdí také jako zvláštní odvětví tohoto sportu a říká se tomu"road racing",který má své specialisty jak ve světě /na př.Tourist trophy/ale i u nás.
Měl jsem tu čest pracovat s Frantou Šťastným i Gustou Havlem v závodním oddělení v pankrácké Jawě až do roku 1964,kdy z továrny soudruzi udělali ČKD polovodiče a vývoj i závodní oddělení se přestěhovalo do bývalého OGARU s novým názvem VVZ Strašnice.
Tam F.Šťastný jestě pokračoval po těžkém zranění nohy v Jičíně,kde se mu zadřel motor.V jeho rekonvalescenci ho výborně zastal G.Havel,který ten rok kdy František nejezdil,vyhrál dvě třídy/250 a 350 v Brně,které se ještě nejezdilo jako MS a jezdilo se ještě na staré trati.
V roce 1967 Gusta Havel nešťastně zahynul ve Vršovicích,kdy mu před motocykl za ranní tmy vkročila nečekaně žena když zhasla uliční světla a on po střetu s ní utrpěl po pádu frakturu spodiny lebeční a ještě týž den opustila tato naše legenda tento svět ve Vinohradské nemocnici...
Nestává se to jen ženám.Také jsem dostal několik nabídek a"růžových dopisů!" od amerických fiktivních vojand z mise v Afganistánu,samá doktorka z ošetřovny a všem končila ta mise většinou do měsíce a všechny jak přes kopírák potřebovaly nějakou půjčku.Samozřejmě že to psal vždycky nějaký chlap,většinou pro ty,kterým v oblasti IQ nebo spíše EQ,nebylo příliš přáno,protože už jen ta rétorika byla tak chudobná,že
to mohl zblajznout opravdu je někdo se sporadickou svéprávností.
Jenže pozor !!Takový šmejd když osloví na př.20 lidí,tak mu stačí když mu to zbodnou dva,nebo tři a chlapec má vystaráno.A že to tak funguje,lze číst téměř denně.....bohužel.
Pod fotografií s 6ti válcem 350 je chybně uvedeno Honda 500. Což je drobnost.
Mike byl a je nejlepším jezdcem všech dob...
Správný postřeh.Jen s malým dodatkem.Honda nikdy neměla čistokrevný šestiválec 350ccm,ale pouze šestiválcovou dvěstěpadesátku,převrtanou na 300 ccm,se kterou jezdil nejdřív Mike Hailwood třídu 350ccm a později,když Mike přešel na auta,tak s ní jezdil pak Jim Redman na tituly.Půlitr měla Honda čtyřválcový...
21
Sledujících
4
Sleduje
21
Sledujících
4
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To je ta slušně vychovaná generace 😕.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Hned to házet na celou generaci a paušalizovat,udělá jenom hlupák.A to platí jak na tu starou tak i na mladou.