Opravdu jsem to já a nevím proč mám zablokovaný účet. Říkám co si myslím a je mi jedno kdo mluví, důležité je co říká. Že by to nějak souviselo s blokací?
Víte co nás ožebračí? Emisní povolenky a ty schválily obě vlády, tedy minulá i současná. Ožebračí nás do morku kostí, budeme chodit pěšky a bydlet v nájmech, budeme brát dávky na zajištění základních životních potřeb, budeme mít jen elektronické peníze a budeme bez svobody, bez motivace a bez budoucnosti.
Dobrý článek a díky za něj. Mám určitou osobní zkušenost se spoluprací (strojírenství - konstrukce, tedy nikoli jen levná práce) a v mém případě je upadek mých partnerů v Německu za posledních cca 15 let zcela jasný. Firma kterou v Německu založil a velmi dobře vedl jistý člověk byla v roce 2009 prodána (možná šlo o nepřátelské převzetí) a nový mladý management dokázal tuto firmu během 10 let dovést před krach. Stalo se tak absolutní technickou nekompetencí a ztrátou mravů a poctivosti nových managerů. Ano, je to jen moje zkušenost a může být ojedinělá.....Ale také to může být jeden z důvodů upadku Německa.
S odbory se bavíme, pokud jsou zisky a potřebujeme lidi. pokud je vše v háji a auta se neprodávají, pak lidi nejsou potřeba a s odbory se prostě nemluví a nebo se jen mlátí prázdná sláma. Říká se tomu upadek a zvykejme si. Zelená tranzice nám zajistí setrvalý upadek a časem ztrátu soc. smírů v zemích EU a občanské války a posléze válku větší. Jsme v háji, a chováme se neuvěřitelně hloupě - celá EU. Uvědomujeme si, že nám jde o životy? Během 6 let se situace velmi zhorší a my se tváříme že nejhorší máme za sebou - NEMÁME !!!
Mladí nadšení svazáci nevidí zelenou hrůzu současné EU, nevidí katastrofální energetiku a ideologii lži. A přitom právě oni a jejich děti na toto vše nejvíce doplatí.
Chci auto s těžištěm dole, s malou hmotností, s nízkým Cx (odpor vzduchu) s přeplňovaným motorem 4 a více válců nafta - benzín 150 a více koní, výběr přímý, nebo nepřímý vstřik (nepřímý vstřik lze provozovat výhodně na LPG). Bez močoviny, bez DPF filtru a bez baterie a elektromotorů pro pohon. Chci možnost výběru manuál - automat, 2 kolka - 4 kolka. Aut. klimu a vyhřívání sedadel. Integrovanou navigaci bez omezení a platby. A to vše v ceně kolem 400 tis Kč. A pokud toto Evropa nedokáže, Čína to časem nabídne. (hned jak revidujeme zelený nesmysl) Displeje ( krom nutného pro navigaci) a vše co odvádí pozornost od řízení nechce NIKDO kdo nemá v hlavě prázdno.
A že to nejde, protože dekarbonizace a normy Euro? Prostě budeme muset urychleně zelenou tranzici revidovat a přestat si lhát. 🙂
Velmi bych Ukrajině přál aby vyhnala agresora ze svého uzemí, ale nestane se to. Ukrajina na to nemá sílu a NATO nepůjde do přímé konfrontace s Ruskem. Říkám to od samého počátku války a opravdu nejsem proruská veš a Putinovo Rusko považuji za svého osobního nepřítele. Ne že by to kohokoli zajímalo a nebo to mělo na cokoli vliv, jen bych nerad poslouchal nesmysly místních chytráků.
Poslechněte si video níže.
Krajské volby nenapoví ani trochu. Je to zcela jiná disciplína....Vládní strany svojí katastrofální politikou umetají cestu k moci straně ANO. A věřte mi že to nebude žádná výhra, Neschopné a prolhané vystřídá všehoschopný . A v podstatě se nezmění NIC. ČR a EU dále bude upadat a zakonzervuje se ve stavu nerůstu a stagnace. (no a po nějakém čase se zhroutí soc. smír a přijdou nepokoje....)
Opravdu jsem to já a nevím proč mám zablokovaný účet. Říkám co si myslím a je mi jedno kdo mluví, důležité je co říká. Že by to nějak souviselo s blokací?
1
Sledujících
0
Sleduje
Opravdu jsem to já a nevím proč mám zablokovaný účet. Říkám co si myslím a je mi jedno kdo mluví, důležité je co říká. Že by to nějak souviselo s blokací?
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Obchod s emisními povolenkami nás zničí. Teorie Co2 je mylně prezentována a je zneužita. Musíme okamžitě revidovat zelenou tranzici.
Odkaz