Jo jo, velmi přesné postřehy. Po čtvrt roce s tímhle autem a přímém srovnání s T6 Multivan musím říct, že je ve spoustě ohledů mnohem lepší než Multivan (jízdní vlastnosti, motor, automat), ale zabíjí potenciál spoustou nedomyšleností. Za mě je největší průšvih kotvení pásů v zadních řadách sedadel do karoserie místo do samotných sedaček, což zabíjí variabilitu interiéru (sedadla lze používat vždy jen v určitých rozsazích kolejnic). Na druhou stranu po slevách je to minimálně o půl milionu levnější než srovnatelně vybavený Multivan, který je navíc konstrukčně starý 20 let. Uvidíme co ten nový - můj tip je, že bude tomuto hodně podobný (platforma osobáku, kabina posunutá dozadu - už se nebude sedět na předním kole) a totálně vychytaný, akorát bude stát dva miliony. Jo a s tím servisem - nejlepší je najít dealera, který má zastoupení i Peugeot nebo Citroen. Tam si s tím budou na rozdíl od čisté Toyoty vědět rady.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Je to krásný auto, ale... podle těch kolejnic na fotkách je jasné, že zadní lavice se nedá posunout do té přední pozice (v C sloupku chybí i pásy), takže varianta 5 míst + megakufr, kterou by nejvíc využívali ti, kteří to mají jako velké rodinné auto, je odepsaná. Navíc se asi nebude dát projít dozadu mezi předními sedačkami - další obrovská výhoda pryč. Nový Multivan je passé kvůli ceně, velikosti (maličkosti) a pitomým motorizacím, MB V kvůli ceně, takže zbývá stellantisovský eurovan Traveller / SpaceTourer / ProAce, který bude s nafťákem dál dělat už jen Toyota a který je sice z pohledu variability a praktičnosti jednoznačně nejlepší a taky nejlevnější, ale v tom luxusním osobákovém provedení prohrává komfortními prvky a výbavou (jen aktivní tempomat, 25W statické xenony, žádné elektrické víko kufru, vzadu pouze manuální klima...). No anebo shánět předraženou skladovou T6.1 a trpět, že jezdím v konstrukčně 25 let staré dodávce a volant držím jak v trambusu.