1. není to obchvat, ale městský okruh. Sice velký, ale stále městský.
Ještě by to chtělo zprovoznit dálkové měření hmotnosti na celé vozidlo na všech dálnicích a nebát se měřit i auta do 3,5 tuny. A nemyslím jen pseudoosobní dle evidence, ale teď v létě i ty klasicky nacpané4-5 osob uvnitř, kufr našlapaný až po strop a na střeše aspoň 4 bicykly a zadní kola schovaná v podběhu.
Dovedete si představit, jak by podobné ústupky dopadly začátkem června 1919, kdy maďarská Rudá armáda ovládala Košice i Prešov a území až k Bardějovu na východě dnešního Slovenska( tehdá Československa) a na jihu Zvolen, Komárno, Nové Zámky, Levice či Banskou Štiavnicu?!? Pokud jsou mezinárodní úmluvou stanoveny hranice a nékdo s odvoláním na " historickou" křivdu si silou stanoví jiné, opravdu si nemyslím, že podvolení se agresorovi, je správná cesta. A jako tehdy, i dnes, doufám, že mocnosti vytvoří natolik velký tlak, aby agresor ustoupil. A jako i tenkrát, než se mocní domluví, musí napadený tvrdě bojovat.
Řidič auta s kamerou v 6:31(Patrik H) je adept na léčbu. Nejen, že pošle usvědčující video, kde na místě s povolenou maximální rychlostí 50km/h dostatečně dopředu upozorněnou předchozím snížení na 70 a dodatečným značením i na vozovce jede 98!?!km/h(to v sestřihu začínajícím 110m před křižovatkou, chybí, proč asi? ale je to dohledatelné na Google street View, cesta Libhošť - Nový Jičín u odbočky na 482 směr Rybí), ale ještě se rozčiluje, když jej přinutí zpomalit na stále odebránířidičákuhodné překročení na 72km/hod auto, které sice vjíždí z vedlejší, ale ke kterému se svou nebezpečně riskantní jízdou přiblížil 2x rychleji a jehož řidič, který evidentně vjížděl za situace, kdy v rozhledu vyhodnotil auta jako dostatečně vzdálená, aby je neohrozil, při průjezdu křižovatkou reagoval prudkou akcelerací natolik dobře, že v okamžiku míjení byl již ve svém pruhu? Autora vyfackovat, sebrat řidičák a řidiči v záběru popřát hodně štěstí při setkání s podobnými bezmozky.
Jako by nestačilo, že si Češi "odsouhlasili" jednoslovný název lehce zamněnitelný, zvláště v mluveném projevu, kde se nerozliší velké a malé písmeno, za to území na západ od Jihlavy- to česko a snaží se přesvědčit svět, že to je ten nejlepší název pro Českou Republiku, kde nemalou částí není jen to česko, ale i Morava a Slezko. A teď by chtěli najít "národního "ptáka? Ať vyhazují peníze celé republiky účelněji. Slezko i Morava už ptáka má.a kupodivu stejného.
Jet někam dál s cílem napsat reportáž o návštévě památky a nevěnovat ani minutu abych se podíval na web kdy je otevřeno a kolik budu platit, zda to bude možné kartou a jestli není vhodnějßí si přímo rezervovat vstup mi přijde v dnešní době nerozumné. Celou blamáž pak přece jenom sepsat a ukončit příhodou o ničem vidím jako záměr, jak přimnět co nejvíce lidí k sepsání komentáře. Ano. I já jsem se nachytal a doufám, že naposled.
V článku nebylo poznamenáno, že vstupné na nádvoří ( 50,- Kč) je součástí všech okruhů. Platí jej jenom ti, co na žádný prohlídkový okruh nejdou. Otázkou pak zůstává, proč tedy na hrad dojeli? A zvláště, když o tom plánovali napsat článek. Takže pro doplnění - parkoviště pod hradem, mezi Nedvědicí a obcí Pernštejn (silnice směr Věžná, dočasně neprůjezdná za Pernštejnem do 30.11.2023) pro osobní automobily na celý den 100,- Kč, motorky 50,- Kč ( na závoru a pokladní automat). Horní parkoviště u hradu ( silnice směr obec Smrček) taktéž. Ve všední den horní parkoviště nebývá zaplněno na max. Obě parkoviště i silniční turistický vláček mezi nimi jezdící provozuje městys Nedvědice. Všechny důležité informace o okruzích na hradě, včetně zahrad i s upozorněním na větší náročnost okruhů spojenou s chozením nahoru a dolů ( vysoký hrad z kamene - takže pěkný chládek a pro někoho zima, na nevysokém kopci kupodivu bez eskalátorů, výtahů či plošin, nemožné pro kočárky, nevhodné pro lidi s omezenou pohyblivostí a upozornění na nemožnost vzít si psa) jsou zpracovány na stránkách Odkaz 1
To se netýká jen důchodců. Všeobecně bych nejraději zavedl řidický průkaz na dobu určitou. Podle věku bych před jeho koncem musel dojít na úřad, či policii a udělal test, zaměřený na novinky v zákoně o provozu a na nejčastější chyby. Pokud splním, prodlouží mi platnost. Když ne, musím si zaplatit autoškolu. Od určitého věku by byla povinnost absolvovat jízdu ve svém auté za přítomnosti komisaře,který posoudí, zda bez ohrožení sebe i ostatních zvládám současný provoz a ovládám použití všech systémů, pomocníků a ovladačů ve svém autě. Aby byla jistota, že mně nepřekvapí reakce auta po náhodném vypnutí, či zapnutí něčeho, co mi dal prodejce do auta jako bonus k pedálům a volantu A dalším vylepšením by byla úprava zákonného pojištění.Platil by jej vlastník ŘP podle skupiny. Koneckonců, bourá ten, kdo auto řídí, né vlastník. A pojišťovny by měly hned jasno, kdo jim dělá vítr v rozpočtu a podle toho by lehce stanovovali víši pojistky. Už by se nepřepisovali auta na manželky a babičky, či děti. A jako bonus - dálniční známku by platil řidič. Víc jak jedním autem stejně v jeden okamžik po dálnici nepojede.
To je na mezinárodní žalobu, že výrobce znevažuje příspěvek tureckých obyvatel na obohacení našich končin o vynikající surovinu, jež si našla nezastupitelné postavení v našem jídelníčku. Postava vystihující vyslance přinášející pokrok do našich končin, všem srozumitelně pochopitelná. Chápal bych, kdyby za jejím odstraněním bylo nemálo obyvatel, potomků kteří tyto vyslance vítali a položili život v davu, který je s napětím očekával. Nebo i zástupci Vídně, která musela napravovat škody po poškozených hradbách, které nevydržely nápor toho davu. A pokud neměli žádné námitky ani potomci, či sousedé všech emigrantů, kteří odešli na východ aby se včlenili do jejich rodin a poznali jeich kultůru v původním prostředí, tak nechápu, proč po tolika letech ta zmněna. A stejně tak nechápu, jak někdo může psát tradiční receptura již 100let, když složení a hlavně konzistence i chuť jsou jiné. Jedinné, co zůstalo, tak název. A přitom bych rád dal i dvojnásobek( haló, výrobce, přání zákazníka!) mít možnost ochutnat tu původní. A tuto ať klidně nazvou newKofila, či LGBT/rasist correctCofilla.
Už vidím, jak každý ve městě hledá místo, kde bude stát co nejdéle na sluníčku. Majitelé garáží budou čekat na západ slunce aby se jim vyplatilo zaparkovat a pejskaři budou mít výhodu, protože jsou naučeni vstávat dříve, jen tentokrát vytlačí auto z garáže, či na sídlišti popotlačí na slunečně lepší místo, protože večer nabylo kde zaparkovat. Jen se děsím toho, že všechny stromy vysazované u parkovišť, aby vrhaly stín, budou předmětem sváru mezi tábory příznivců a odpůrců stínu.
Dobré by bylo, vybudovat jeho oddělenou část, trochu kratší, na ověření proveditelnosti a posouzení vlivu na koordinaci s ostatní, již fungující MHD a eventuelní zapojení nových technologií, ideálně přes části města, třeba Bystrc, Komín, Medlánky, Řečkovice, Lesná, Vinohrady, Líšeň, Slatinu, Židenice, Komárov, Bohunice, Starý Lískovec, Bohunice, Bosonohy, Nový Lískovec, Kohoutovice, Žebětín. A je jedno, kterým úsekem se co nejdřív začne.
Šance pro Ametérsky Experimentální Rodinou Organizaci z Vodovod. Po L159A nabídla armádě vylepšení -verze T1, následována vylepšením na T1+. No a další modernizace přinesla T2. A pokud příjde čas armádě předat něco lepšího, novějšího, tak T7 je logické pokračování. Chybějicí řadu T2+ až T6+ netřeba vyvýjet. Ušetřené peníze, čas i kapacitu Vodovody můžou odklonit na L39NG a armáda na nákup těhto cvičných letadel.
Škoda, že připomínka této velké události ve vašem článku i "animaci" je plná nepřesností a chyb. Pokud někdo má touhu se dovědět něco víc, než opakovaná klišé podbarvená dramatickou hudbou doporučuji Odkaz
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Seriál Kamarádi jsem sledoval rád jako malý. Nevím, zda je to záměr dát stejný název, nebo jen neznalost. V obou případech je to škoda.