Opravdu jsem si chtel koupit el ci hybrida, jelikoz jezdim do prace 70 km a v praci je moznost, v ramci benefitu a pristupu nasi fy k "sustenbility" nabijet auto zadarmo. Ale. Bydlim v bytovce se sedmi byty a nedokazu si predstavit, jak mam natazeny nabijeci kabel pres okno meho bytu k autu. Srry..a co panelak se 40 byty? Takze jsem si v ramci "ochrany ŽP, poridil Range Rover Velar, 300 koni, biturbo diesel" a reknu jednu vec. Stojim na miste. Dam ruku pod "vyfuky " nemam na dlani ani smitko saze. Vic se zaspinim ze vezmu do ruky volant;)...Ale chapu, ze rozvoj je poztreba...bez ironie..jo a to pohodli? A cena? Tri roky stary, 1.3 mega. Ale..ufff.a wow
Moc tomu nerozumím. Auto na elektřinu ujede 300 km. Do práce to máte 70 a nabíjíte zadarmo. Tak proč nabíjet doma? Prostě přijdete z práce a v baterce zbývá 230 km. Jinak mám elektromobil a bydlíme v paneláku. A žije se s ním úplně normálně.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Rad bych mel elektroauto na cestovani do prace, protoze jsem liny jezdit MHD, coz samozrejme dobre neni. Takze podle mne, radsi at se daji ty penize do verejne dopravy.
Jinak, na cestu na dovolenou bych nejspis stejne chtel radsi auto se spalovakem (byli jsme v ITA, na jednu nadrz tam i zpatky - kbych mel EV tak nejspis musim cestou nabijet a poslouchat dceru podobne jako oslika v Shrekovi - jsem uz tamm?), a cestovat dele by se mi skutecne nechtelo).
Takze misto jednoho auta uz hned dve. To neni zrovna prinos.
Co se tyka hluku, ano, jsou EV o neco tissi, za mne jedine plus, jen skoda, ze hodne hluku nejde jen od motoru.
cistota vzduchu je samorejme lepsi, az na mikrocastice z brzd a pneumatik, ktere mozna necitit ale jsou pri EV ve vetsim mnozsti.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Právě že pravý opak. Z brzd jsou rozhodně menší částice než u spalováku. Z 90% se v EV brzdí rekuperací a do křižovatky se dobržďuje z rychlosti cca 10 km/hod.