To mi přijdou zbytečné zpomalovací "drncáky" . Divim se, že dopravní společnosti nepožadují od zřizovatelů kompenzace za zvýšenou nutnost oprav. Nehledě k tomu, že tyto úpravy asi nepřispívají k čistotě vzduchu v okolí. Musí se zpomalit (OK) ale potom zařadit dvojku a rozjíždět. To samé je u zpomalovacích semaforů. Jedny mi přímo drásají nervy v Praze na křižovatce ulic Českobrodská x Pilská x Lomnická. Pokaždé, když tudy jedu v noci (2x až 3x týdně) tak i když přijířdím padesátkou, hodí červenou, počkají až skoro zastavím a teprve pak rozsvítí zelenou. Podle mne by měly být nastaveny tak, že v noci by byla na silnici nebo ulici s předností v jízdě stále zelená a na vedlejší červená. To by se změnilo po detekci příjezdu vozidla po vedlejší komunikaci. Pamatuji časy, kdy byla rychlost v uzavřené osadě v noci po 23.h do 5.h neomezena.
Na Příkopech a tedy i dole na Můstku se přestalo jezdit hned po Spartakiádě v roce 1985. Viz zde: Odkaz 1
Přičemž trasa B, která tuto tramvajovou trať měla nahradit, byla otevřena až 2. listopadu 1985.
Nenávidím odkazy kde se musím nejdříve přihlásit k odběru něčeho o co nestojím. Děkuji Jirka.
Mám na chalupě velkoprostorový zděný komín, který už 40 let neviděl kominíka, protože má samočistící schopnost. Topím tak, že ve spalinách nejsou žádné saze, pouze popílek. Ten každý rok na jaře vyberu z půdy komína. Popílek, který případně ulpí na stěnách komína, se olupuje a padá na půdu komína, takže komín zůstává stále čistý. Divím se, že si lidé do novostaveb nepořizují takové komíny. Soused si do nového domu nechal namontovat moderní stavebnicový komín. Potom topil mokrým dřevem, komín se mu zadehtoval a vzplanul. Musel volat hasiče, jinak by mu shořel celý nový dům.
Nejsem kominík a proto se ptám, co to je půda komína? A taky nejsem chemik, ale myslím, že při každém spalování (spalují se té- měř vždy sloučeniny uhlíku) vznikají saze (zbylý nespálený uhlík). Vždy ale nedochází k ideálnímu sloučení uhlíku s kyslíkem na CO popřípadě na CO2 a zbylý uhlík jsou saze. A ty se usazují na chladnějších stěnách komína nebo jím projdou a poletují jako mikročástice ve vzduchu.
Samé kdyby, to je hezké, ale nereálné. Bohužel tam nefunguje ani pravidlo o přednosti zprava.
Myslím, že nemáte pravdu, i na parkovištích platí přednost zprava, pokud není některá z uliček označena dopravní značkou dej přednost v jízdě na hlavní silnici, popřípadě stůj, dej přednost. V Rakousku a v Německu bývá pod značkou parkoviště ještě dodatková tabulka: Hier gibt die StVO (zde plati pravidla silničního provozu StVO = Strassenverkehrungsordnung).
Vážení (pro mě nevážení) Brhelovi a Vy, kteří jste zablokovali stavbu penzionu pro starší občany, kteří třeba již nemají nikoho, kdo by jim poskytl základní životní potřeby. Uvědomte si, že i Vy budete jednou staří. Myslím, že by naopak děti měly vědět, že stáří patřín k životu. Až zestárnete tak zalezte do brlohu někde v hlubokém lese, aby nikdo neviděl sanitky a "havrany".
Vážená paní Antibabišovko Janelová, placená agitátorko Fialovy vlády 😀. Sama jste mi sdělila, že byl pan Babiš, podle vás Bureš, spolupracovník STB a současně jste mi sdělila, že vstoupil do řad STB 😄 a tak si vlastně sama odporujete. Podle vás měl tedy 2 zaměstnání - pracovník STB a pracovník v PZO 😄. A vyhnula jste se mj. odpovědí, koho pan Babiš udal, nebo na koho donášel, když tvrdíte, že byl donašeč? Děkuji. Jinak podle mne pan Babiš nemohl být zaměstnancem ani pracovníkem STB, neboť podepsal spolupráci, stejně tak jako stovky dalších, kteří chtěli jezdit pracovně na západ a nebyli to pracovníci STB a s tím mohu jen souhlasit. Hezký den přeje placený agitátor Vaněk.
Určitě necestoval na ty mise sám. A tam možná, opakuji: možná, hlídal a určitě podával hlášení i na své spolupracovníky (spoluobčany).
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tak to by na středním východě bylo konečně liduprázdno. Tam se žádná oslava neobejde bez hromadné střelby do vzduchu