... vždy se kola povolují klíčem .. to nevíte? já je utahuji právě tím "utahovákem" z Lidlu a povolit je po sezóně musím vždy klíčem ... šrouby se "dotahují samy a zatvrdnou"
Po utažení rázovým by se mělo dotáhnout momentovým klíčem na předepsaný moment. S koly utaženými jen rázovým utahovákem bych ani nevyjel ze dvorku. Už se mi stalo, že po výměně letních za zimní v servisu, kde to za mé přítomnosti utahovali jen rázovým, že po asi 200-250 km povolilo levé přední. Naštěstí jsem to včas zachytil a na cestě dotáhl "trhákem" (klíčem s dlouhou pákou) a doma potom upravil na správný moment.
Pro začátek by stačilo používat blinkry včas, před odbočováním. A ne až při něm, nebo vůbec. Jak to dělá většina
Taky spousta řidičů nedává blinkr, když na "téčku" křižovatce hlavní odbočuje, ale nesmyslně dávají blinkr když jedou rovně na vedlejší a je tam třeba zároveň polňačka.To je potom zmatek. Předpis je jasný, jestliže na křižovatce měním směr jízdy jsem povinen dát znamení o změně směru jízdy.
Když pomnu to, že pořád polovina řidičů musí mít světla namířena nahoru tak, že všechny oslepují, tak mi nejvíce vadí blikání vlevo při jízdě po kruhovém objezdu. Nevím proč, ale cca tři roky zpátky jsem to viděl poprvé, a od té doby to vídám skoro denně! Nenapadá mě jediný logický důvod, proč to lidé začali dělat, ale pokud je přede mnou někdo takový, tak si okamžitě dělám veliký odstup, protože je jasné, že jde o člověka, který nemá za volantem co dělat.
Na "kruháku" blikají do leva hlavně bulhaři a poláci. Nevím, jak to mají nastavený doma, ale víc mi vadí, že někteří nedávají pravý blinkr když "kruhák" opouštějí. Já osobně, když vím že budu vyjíždět hned prvním výjezdem, tak dám pravý hned při nájezdu. Myslím, že ten co chce v tomto nájezdu najet, ví že už může jet.
Tak takhle se plavil materiál na stavby v Praze již v 60tých letech minulého století. Poblíž Libeňského mostu byla skládka, drtič a třídička jednotlivých frakcí. dodnes tam stojí ty sila. Na protějším břehu, tam kde je dnes golf, byla betonárka pro metro a tam také dopravovali štěrkopísky loděmi. Takže nic nového na světě.
No spíš každá třídící linka (firma provádějící odvoz), má své podmínky. Nelze říct jeden generální návod pro celou ČR. U nás se například plasty i kovy dávají do jedné nádoby a ruličky od toaletního papíru přišly do bio odpadu a teď už se mají dávat tak jak píše článek.
My kupujeme toaletní papír ZEWA, s ruličkou která se dá spláchnout do odpadu. Zcela se okamžitě ve vodě rozpustí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Prvné dvě věty posledního odstavce článku od chip : Podobnou funkci aplikoval do svých map i Seznam.cz. Tam si však případná povodňová rizika můžete prohlédnout až v případě, kdy k záplavám dojde. Tak to je každému prd platný. Když sedozvím o záplavě s křížkem po funuse.