Cena lng v přepočtu na eura pak podle Grindala činí asi 33 eur [cca 802 Kč] za MWh.
Ve srovnání s cenou, za kterou se LNG prodává v takzvaném virtuálním obchodním uzlu TTF [Title Transfer Facility] v Nizozemsku, jde o pozoruhodnou částku. A to kvůli tomu, že referenční, benchmarková, cena termínovaných kontraktů na TTF činí 119 eur [cca 2 893 Kč] za MWh. Rozdíl mezi cenou amerického vývozce a cenou, za kterou se LNG v Evropě prodává, dosahuje úctyhodných 86 euro [cca 2 091 Kč].
Kdo tedy potřebujete vydělávat?
Dobrý den, bylo by dobré, kdyby se starosta Tetína staral o své problémy uvnitř obce Tetín. Komentovat cokoliv skrze Facebook je naprosto ubohé, ale v poslední době populární. Dále je v článku napsáno, že těchto případů je již několik. Jedná se o podložená fakta nebo o domněnku mladého politika z Tetína, který chce být vidět ?
Rozezná dítě 2. třídy hymnu Polska, Německa, Ruska, Ukrajiny ?
Vážení spoluobčané, máte snad ještě pocit, že chodíte k volbám kvůli lepším zítřkům. Asi jak pro koho. Nebo to ještě většině nedochází. Sice jdeme k volbám, ale karty jsou už dávno rozdány, ale je pro nás zajímavé to předvolební divadlo, jak jdou strany proti sobě a najednou po volbách s překvapením zjišťujeme, že je vše již dopředu dávno domluveno...
Manželé mají spotřebu 9500 mwh a platí 140 tis. Kč, hlavní podstata článků, původně vytápění za 14000 Kč, tzn. Uděláme z toho 10 x víc. Pokud dám tuto spotřebu do kalkulačky vychází v cenách od 75000 Kč. Tzn. Čerpadlo topí při původní spotřebě elektřiny za cca 40000 Kč. Bez práce špíny a starostí. Pokud vezmu 20 kubíků dřeva reálných na tento dům tak dneska s dopravou nebude stát 10000. Rovněž tak ani uhlí nebo brikety při současné ceně. Plyn cca 25-30 spotřeba za cca 70000-100000. Bože co je to za článek. Jakou mají oni manželé smlouvu?
Ano je nutné začít i postupně propouštět cca 1/3 státních zaměstnanců a posílat je do soukromého sektoru, kde je poptávka. Tzn. problém nemáme pouze v obsluze dluhu, ale i v tom, že většina ve státním tvrdí, jak se má špatně, ale náklady na jejich platy převyšují možnosti státní kasy. Předchozí vláda nabrala neúměrný počet lidí. I když všichni mluví o tom, že jsou vytížení a mají plno práce, tak v soukromých firmách je trend naprosto opačný. Dělá se s minimem lidí a někteří státní zaměstnanci a nejenom Ti, si zkrátka musí zvyknout, že budou muset zase začít normálně pracovat.
Změnu v chování dětí vidíme přibližně za posledních cca 8 let. Je tu značný podíl dětí, které se chovají zkrátka jinak. Za tyto problémy, dle mého nemůže škola ani učitel (Ti mají vzdělávat), ale patrně způsob výchovy v rodinách. Já bych si nedovolil před 25 lety být sprostý na kantora. Šťastné dítě v úplné rodině se chová normálně. Dítě je vždy kopií jednoho z rodičů. Rodič, který přijde na třídní schůzky problémového žáka se chová stejně nemožně jako jeho dítě, většinou ztrapňuje učitele. Pak tu máme novoty, že nepřizpůsobivým žákům, dáváme do hodiny asistenty. Patrně až jednou vstoupí do normálního života, budou jej mít rovněž. Spousta oborníků můj názor zkritizuje. Vážení čtenáři, jak ale může uspět dítě, které patří do zvláštní školy v kolektivu normálních dětí, které jsou o parník jinde. Každý člověk si zaslouží úspěch a obdiv, ten ho posouvá dál. Zvláštní školy, kde jsme dokázali "tlumit" špatné chování nebo vady dětí odborníky, kteří dané problematice rozumí jsme zrušili. Dnes nám uklízečky, cukrářky a pekařky pomáhají tyto děti začlenit do normálních tříd ? Je asi na čase bilancovat a tohle je první zdvižený prst. Budeme se věnovat těm dětem, které jsou na špici a tím je budou ostatní kopírovat a snažit se jim přiblížit, jako tomu bylo za nás ? Zatím to vypadá, že jdeme přesně opačnou cestou, moje manželka je učitelka, já soukromník. Oba dva to začínáme mít v dnešním světě čím dál tím těžší. Považuji se za normálního člověka, ale přiznám se, že postojům minulého ani současného Ministerstva školství nerozumím.
Několik let čteme, že naše země , např. ve srovnání se Švýcarskem má v přepočtu na 1 občana neuvěřitelný počet lidí ve státní správě obecně. Několik vlád slibuje a slibuje řešení. Co vidíme v praxi ? Ve státní správě stále stoupá počet zaměstnanců. Tzn. řešení to určitě má, každý osel ví, že takto to fungovat nebude. A chce to někdo řešit, obávám se že nikoliv. Nyní se už státní aparát sám netáhne, nevybereme toliko na daních a DPH, tak co uděláme. Pošleme více asistentů do škol, více psychologů, nabereme úředníky a posílíme ministerstva. Ano správný krok jako vždy ! Ale podívejme se na šťávy žáků v roce 2003 a nyní v roce 2021 je jich o 300 tis. Méně a o 30000 více zaměstnanců a to je pouze ve školství. Pokud takto vypadají další resorty, nelze se divit současnému stavu.
Vážení spoluobčané, Babiše rád nemám, ale z těchto programů čerpalo i spousta dalších živnostníků, podnikatelů, kteří přesto naplno dělali. Pouze odsunuli, např. ze stavebnin fakturaci o 3 měsíce později, aby to vypadalo, že nepracovali a čerpali. Je jasné, že tuto dobu odnesli hotely, restaurace, trhovci, ty opravdu upřímně lituju, opravdu nelehká doba. Bohužel, jsme už prostě takový národ, když se něco nabízí, tak toho využijeme, každý má své svědomí. Tzn. bylo by rozumné vzít roční obrat daných subjektů a začít posuzovat, zdali opravdu měli nárok na to čerpat, neměli práci, vzhledem k rokům předchozím. Pokud vyjde najevo, že podváděli, všem bych schválil z darovaných peněz, vratku a 100% úroku k tomu. Pro diskutující, nejsem státní zaměstnanec, jsem rovněž OSVČ, nečerpal jsem žádnou podporu.
Příklad z praxe, opravdu ?. Hyundai elektrika (39,2kWh nebo verze 64 kWh), nejmenuji záměrně model, abych někoho nepoškodil. Harrachov noc z 11.-12.12.2021, byl jsem osobně přítomen. Kempovaní při -8 🙂 Vidím na Vašem videu ve 23:57 teplotu -2, ve 23:58 již -5, došlo k prudkému ochlazení přesně za 1 minutu ?, teploty se rozchází i ráno, kde vidím u auta Tesla -3, Vaše měření ukazuje -4,8 auto Tesla odněkud přijelo, nebo bylo dovezeno na káře, jaký byl zůstatek baterie po příjezdu z Prahy, byl celou noc připojen ?. Ráno jedu na běžky z kempu Harrachov do polských Jakuszyc. Na teploměru -11/-12. Startuju v 8:00 Fabii 1,4 z roku 2005, zcela bezproblémově odjíždím, auto v dnešní hodnotě cca 70 000 Kč, spotřeba cca 5-6 litrů benzínu (tzn. z hlediska ekologie jezdí v pohodě bratru 16 let, nemělo vážnější závady, výměna spotřebních dílů, má relativní nízkou spotřebu, oproti dnešním autům, ano zastaralé auto, hluk, horší jízdní vlastnosti, bezpečnost, chápu, nelze zcela srovnat. Přijedu zpět cca v 10:30 z Jakuszyc. Kolem vozu Hyundai pobíhá zmatený člověk a co asi řeší si můžete domyslet, prostě nenastartoval, ten den neodjel. Co z toho lze usoudit, žádná baterie evidentně při -11 neudrží svoji kapacitu od 20 HOD večer do 8 HOD rána a o ekologii daného vozidla se už vůbec nebudeme bavit. Ekologická sebevražda, toho materiálu. Jste fakt snílci, pokud si myslíte, že toto auto vydrží do budoucnosti 10 a více let a vzhledem k této výdrži předmětu to snad bude mít pro tuto planetu ekologické a dobré dopady. Jinak spíme v maringotce s celou rodinou a i při -25 to lze. příjemný den
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Průměrná mzda po započtení bonusů ve Škoda auto je dle statistik cca 70000, průměrná mzda v ČR je 42000. Průměrná mzda ve VW patrně nižší není. Je tak otázkou zdali tato kombinace spolu s množstvím zaměstnanců a efektivitou, drahými vstupy je dlouhodobě udržitelná. K zamyšlení pro vedení VW, kterých tam sedí toliko, že by se to mohlo na základě čísel rozhodnout do 3 měsíců.
2 odpovědi