Opět jen poštvávání generací proti sobě. 🙂 každá generace říká té předešlé jak je líná a nic neumí. Možná kdybyste se jich lépe zeptali na pohovoru, vysvětlili jim co budou dělat a někdo by je to i naučil, tak by to dopadlo jinak. Protože řešení “nestojí to za to, budeme to všechno dělat sami” je sice hezké, ale v dlouhodobém výhledu vám za to vaši zaměstnanci opravdu nepoděkují. Většina lidí už zkrátka neměla doma prase, nechodili na pole okopávat brambor a holt třeba ani neshrabavala listí. Je to smutné, ale je to tak. Tímhle přístupem uškodil jen sám sobě…
Přesně tak.
Nikoli paní, opravdu je to problém Váš. Z hlediska předpisů i z hlediska běžné mezilidské slušnosti. Mimochodem na mnoha zastávkách není platba kartou možná, i když je systém plně funkční. Ne všude je dostatečný telefonní signál.
Tak to se dá řešit na další zastávce. A i v místech jako je Hřensko kde není telefoní signál mi terminál kartu vzal.
No tak upřímně řečeno článku nevěřím ani slovo.... Nevím proč takové nesmysly píšete a komu to co přináší??? Asi hledáte senzaci,ale to se musíte poohlédnout jinde.... určitě se najdou takové případy, ale je to tak v jednotkách procent.... což se asi děje na celém světě.
Tak faktem je že v spoustě hospodách vadí vlastní donáška.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tento poplatek mi přijde nemravný, když uvážím kolik na nás, zákaznících vydělávají.Za čas budou chtít poplatek za parkovné a pronájem vozíku.Už neví, jak by zákazníka odrali. Zajímalo by mne, zda jsou tyto poplatky např. v Německu nebo ostatních zemích, kde řetězce fungují.V Globusu jsem dlouho nenakupovala a v mělnickém Kaufladu se zatím poplatky za použití WC nevybírají.Začalo to samoobslužnými pokladnami, které jsou sice dobrá věc, ale nikdo by mě neměl nutit k jejich použití,jak se často děje a nyní další dyskomfort při nakupování. Kvalita služeb klesá, ceny se zvyšují. Co si ještě necháme líbit.
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vždyť se to při nákupu vrátí.
1 odpověď