😁To mi připomíná mou pracovni cestu ze Slovinska do Bratislavy, cca 350km ,odjezd v 5 ráno služebním Audi e-tronem, na začátku stav 380km a než jsem dojela do Bratislavi, musela jsem 2x dobíjet, nemluvě o problémech s dobíjecí kartou, která je kompatibilní asi jen ve Slovinsku a tak jsem byla v Rakousku a na Slovensku odkázána na předplacení na el. nabíječkách, jenže těch je hodně málo, je třeba se na každém registrovat přes tamnější aplikace a pak Vám z účtu stáhnou avans, který po tankování vrátí cca do 2-3 dnů, když už se dobíjení podařilo, čekala jsem hod a pul na dobití, takže jsem vyřízená dorazila na místo v 17hod, nic nevyřídila a čekala mě stejná cesta zpět😁Ted se směji, ale tehdá bych suto nejraději pustila ze skály😁🙈Už nikdy více.Elektrická auta, baterie a celý systém není dotažený do konce…možná za 5-10 let…do té doby zůstanu věrná klasice
To je hodně zvláštní , do Bratislavy se da dojet v pohodě na max 1x krátké nabíjení a karta od Audi tzv Audi Charging tam v pohodě funguje. Předpokládám ze to bylo tím, ze vám to auto někdo dal a nerekl k tomu nic moc …. Detail Odkaz
Dejme tomu, že se rozhodne polovina sídliště v jakém koli městě přejít z benzínu na elektro. Kde asi budou nabíjet? Připravenost masivně měnit benzín za elektro je mizerná. A to nemluvím o využitelnosti elektro. V současnosti má elektro smysl pro městské popojíždění s vlastním domem, nebo parkovacím místem s dobíjecí stanicí.
Zdravím, a jel jste v tom někdy ? Já točim 2x měsíčně teď Benátky ne ty nad Jizerou a v pohodě, co se týká sídlišť stačí vytáhnout kabely pomalého nabijeni z pouličních lamp, on málokdo najede každý den 200-300 km, tohle je třeba v Norsku dávno vymyšlený
56 km v cili je úplně ok, vzdyt to je 15% jeho celkové kapacity a chodit se dívat na volné stojany , je hloupost, každá aplikace ti ukáže zda je / není obsazen konkrétní stojan v reálném case , když to budou hotelové stojany zdarma ok domluvim se s recepcnim ze mi da vědět, co je na tom, už když jel do Pruhonic nebo do Autoparku měl se kouknout do aplikace zda je volno
On to špatně pochopil , vůbec nechápe smysl ke kterému musíme jednotné celá planeta zamířit, hlavně my spechajici západní lidé, musíme kompletně zpomalit, k tomu nám pomůže prave nabíjení , pokec s lidmi okolo nabíječky, nebo jen prochazka okolo prostor nabijecek případně možnost využít pracovně na e-maily, nebo soustředěny telefon s babičkou, on tam sice píše ze kavu po cestě do Brna nepotřebuje, ale kdyby měl v hlavě tak už u první nabíječky má napsán začátek nějakého dalšího článku nebo prave vyřízené e-maily, nebo si proste zacvici apod, 54 kwh baterie je ok asi ne v Renaultu, protože to je špatně predelany spalovak Ale na platformě elektromobilů s tím v pohodě das 250 km i v zimě ….
Nechápu , jak někoho ještě muže chytit Ramer 10 krere je v civilních vozidlech policie , vzdyt takové vozidlo lze poznat kilometry před sebou, stačí proste dávat pozor když jedu nad limit, a dívat se občas okolo sebe na stojící vozidla tohoto typu. V Německu jedu v pohodě 190 na dálnici a nic mi nehrozí. Stačí mít v pořádku auto odpovídající úrovně , dovednosti a znalosti a dávat pozor na oststni
Mě opravdu počínání policie přijde stejně nebezpečné,jako té trubky v BMW... Opět znali SPZ, vypátrat majitele vozu a zjistit komu ho půjčil -bez rizika, policejní vrtulník ve vzduchu,celou dobu ho může sledovat.
Několik aut jedoucích rychlostí 220km/h v běžném provozu? Velmi nebezpečná situace pro všechny kolem, jezdí teď převážně mladí kluci, kteří nejsou v reálných situacích o moc zkušenější, než trubka v BMW.Naštěstí tentokrát nikoho svým počínáním nezabili. V žádném případě nehájím to že někdo nerespektuje výzvu k zastavení,jen mi prostě postup policie přijde zbytečně nerozvážný, agresivní a velice riskantní.
Souhlasím, ty honičky ze strany policie jsou úplně zbytečný . Vůbec neumí řídit a zbytečně bouráji a berou životy. Jako honit někoho 150 km po dálnici Holy nesmysl , tam mel být dávno zátaras
Blbý komentář , všechny novější auta mají mobily přes palubní přístrojovku, displej / proč by držel nepohodlně mobil / a ještě kolizní přední radary. Ještě Audi Q7 nabytá bezpečnostními prvky 🙂 Takže , že někdo v takovém autě čučí do mobilu je mimo mísu . To spíš ta dívka šla se sluchátky a koukala do mobilu a vlezla pod auto...
Není to tak, jel jste někdy po silnici jako spolujezdec a díval jste se někdy co dělají ridici ? Koukají běžné do mobilu, mimochodem Q7 žádný takový systém nemá, ktery by tomu zabránil , stejně jako ho neměl novy mercedes , ve kterém pani přijela holčičku na odrazedle, jsou tam mrtvé úhly a vzdy budouc na tohle spoléhat je nesmysl
Klasicky systém úspor, stejně jako zmizeli výpravčí, zmizelo také spousta “zbytečných” pozic. V tak důležité funkci, musí být minimálně dvouurovnove, lépe tři úrovnove jištění = osoba A má něco udělat, osoba B ideálně v jiné kanceláři / lokalitě kontroluje zapojeni, terénní jednotka na místě provádí fyzický průzkum a potvrzuje , jinak tam vlaky/ auta nepustim , špatně nastavené procesy za které muselo zaplatít 7 lidských životu a hádejte , nic se nezmění, protože jsme proste na Východě a ne ve Švýcarsku :-(
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To je skvělý, moc fandím , jste super město