Blbý komentář , všechny novější auta mají mobily přes palubní přístrojovku, displej / proč by držel nepohodlně mobil / a ještě kolizní přední radary. Ještě Audi Q7 nabytá bezpečnostními prvky 🙂 Takže , že někdo v takovém autě čučí do mobilu je mimo mísu . To spíš ta dívka šla se sluchátky a koukala do mobilu a vlezla pod auto...
Není to tak, jel jste někdy po silnici jako spolujezdec a díval jste se někdy co dělají ridici ? Koukají běžné do mobilu, mimochodem Q7 žádný takový systém nemá, ktery by tomu zabránil , stejně jako ho neměl novy mercedes , ve kterém pani přijela holčičku na odrazedle, jsou tam mrtvé úhly a vzdy budouc na tohle spoléhat je nesmysl
Klasicky systém úspor, stejně jako zmizeli výpravčí, zmizelo také spousta “zbytečných” pozic. V tak důležité funkci, musí být minimálně dvouurovnove, lépe tři úrovnove jištění = osoba A má něco udělat, osoba B ideálně v jiné kanceláři / lokalitě kontroluje zapojeni, terénní jednotka na místě provádí fyzický průzkum a potvrzuje , jinak tam vlaky/ auta nepustim , špatně nastavené procesy za které muselo zaplatít 7 lidských životu a hádejte , nic se nezmění, protože jsme proste na Východě a ne ve Švýcarsku :-(
Albert si zaslouží jediné bojkot, Odkaz proste podvodníci a pan Prouza ten musí mít velkou slevovou kartičku to vypadá ….
Děláte, jako kdyby na dálnicích nehody nebyly. Při této rychlosti za každou sekundu ujede více než 60 metrů a tam už se prostor na reakce hodně zmenšuje.
Před týdnem jsem před Gdańskem prakticky v přímém přenosu viděl smrťák motorkáře, který si taky myslel, že to má pod kontrolou.
Ano riziko se s rostoucí rychlosti zvyšuje ale ne exponenciálně tak jako ve městech u škol, například jet o 50% rychleji nad povolenou rychlosti na dálnici tak tam jedu 195 km/h ve městě to znamená 75 a tam jsem s touto rychlosti mnohem nebezpečnější, potom jsou tady rozdíly v úrovni řidiče a v úrovni vozidla, jeho podvozku., brzd atd , já například jezdím BmW i4 M50 a garantují vám ze řídit tohle nebo manévrovat či zpomalit ve 200 km/h jw velký rozdíl od stejně rychlosti v jiném autě, napr ve Škodovce, takte to nemi tak černobíle a nelze to paušálizovat. Pokud máme omezena zdroje nad dohledem bezpečnosti na veřejných komunikacích , jako ze máme, mají být vidět ve městech a ne ve skrytých vozidlech na skrytých místech na prázdných dálnicích ….
Vzpomněl jsem si na rozhovor s hokejistou Hejdukem asi dva roky po Naganu. (Pro připomenutí, byl snad jediný, který jel do Nagana bez zkušeností z jiné něž české ligy a Nagano ho vystřelilo ke skvělé kariéře v NHL.)
Rozhovor tedy vznikl v době, kdy byl na neuvěřitelné vzestupné vlně a mj. tam zazněl dotaz, zda při tom všem, jak se mu daří, má ještě nějaký nesplněný sen.
Odpověděl, že vždy toužil po Ferrari. A že už by si ho mohl dovolit, ale neví, kde by si ho koupil, protože by si ho neužil. Že v Česku je jen měsíc v roce a v Americe se zase musí jezdit podle předpisů a dodržovat rychlost.
.
Tady toho řidiče nikdo nechce lynčovat, ale my Češi se snad nikdy nezbavíme přístupu, že rychlostní limity jsou jen takovým orientačním údajem a pokud má řidič pocit, že je silnice prázdná a on má situaci pod kontrolou, tak si vlastně může jet naprosto libovolnou rychlostí, jak se mu zachce. A když ho náhodou zastaví, tak než mu vypíšou pokutu, tak by měli nejdřív pokutovat deset tisíc řidičů za 50 jiných přestupků. Že je naprosto zbytečné a dětinské řešit něčí rychlost v případě, kdy nic nezpůsobil.
Přesně tak, je to detinske řešit, protože celá PCR má denně v provozu asi 15 měřicích aut a 14 z nich stojí na dálnicích, paráda , ve městech máme nehody apod
Špatně jim to měří, to vypadá ze to nemají kalibrovane, skodovka nejede ani 200 natoz 220. Navíc i kdyby na prázdné dálnici takto někdo jel a měl na to odpovídající zkušenosti a auto tak proč ne, v Německu takhle jezdíme úplně běžné. Tyhle měřicí auta PCR mají být ve městech, u škol a tam kde je hodně přechodu a osob, ne čekat v civilním autě za bukem na okresce, kde řeši 90 km/h, jejich motivaci tedy zcela jiste není bezpečnost provozu ale počet vybraných řidičů … jsme jal na Dálném východě. Hlídat města a obce ok ale tohle je nesmysl . To už se vyplatí jim za takové jejich jednání ujet :-)
20
Sledujících
0
Sleduje
20
Sledujících
0
Sleduje
Mě opravdu počínání policie přijde stejně nebezpečné,jako té trubky v BMW... Opět znali SPZ, vypátrat majitele vozu a zjistit komu ho půjčil -bez rizika, policejní vrtulník ve vzduchu,celou dobu ho může sledovat.
Několik aut jedoucích rychlostí 220km/h v běžném provozu? Velmi nebezpečná situace pro všechny kolem, jezdí teď převážně mladí kluci, kteří nejsou v reálných situacích o moc zkušenější, než trubka v BMW.Naštěstí tentokrát nikoho svým počínáním nezabili. V žádném případě nehájím to že někdo nerespektuje výzvu k zastavení,jen mi prostě postup policie přijde zbytečně nerozvážný, agresivní a velice riskantní.
5 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Souhlasím, ty honičky ze strany policie jsou úplně zbytečný . Vůbec neumí řídit a zbytečně bouráji a berou životy. Jako honit někoho 150 km po dálnici Holy nesmysl , tam mel být dávno zátaras
1 odpověď