Tohle je obvyklá praxe. Prodej z ruky, bez inzerce. A tady to bije ještě víc do očí. Obvykle nechá správce udělat odhad. Ten je vždy na 75 % ceny. A pak nemovitost prodá za 75 % té odhadní ceny. Bez inzerce. Spekulantům, které zná. A ti to obratem prodají za cenu tržní. Příklad: byt za 10 milionů, odhad 7,5 milionu, prodej spekulantovi za 5,6 milionů. Nový prodej spekulantem za 10 milionů. Po odečtení daně čistý zisk spekulanta 3,7 milionů.
O politickou stranu tady nejde.
Tvar obecenstvo je logický, protože neexistuje jednotné číslo.
Ptactvo označuje celou ptačí říši, včelstvo několik úlů. Omezené množství se také nazývá ptáci a včely.
Naproti tomu, hoststvo je skutečně nesmysl. Už výraz hosté neoznačuje žádný konkrétní rod (jako výraz muži nebo ženy). Jistě, ve vojenském žargonu se vžilo mužstvo, jako označení celého souboru jednotky.
Ale, pokud komunita tíhne k individualismu, musela by být zcela pitomá, aby se označovala jako soubor (hostsvo) a nikoliv jako individuality (jednotliví hosté).
Příjde mi to stejně hloupé, jako když se nebinární osoba označuje slovem "ONI". To spíš označuje vícečetnou osobnost. Pokud se jedná o jednoho člověka bez rodu, smysl má zájmeno "TO".
Jako v tom hororu s děsivým klaunem.
EU skutečně peníze na toto uvolnila. Problém je, že Vám kurs musí schválit Úřad práce na základě svého uvážení, jestli se k vám ten kurs hodí. K tomu pochopitelně nemá právo, na peníze máte nárok. Ve většině případů vám jej neschválí.
Dále si musíte vybírat pouze z kursů od jedné společnosti. Pak to proplatí přímo jim. U ostatních si to zaplatíte vy a pak žádáte (s velmi nejistým výsledkem) na to, zda vám kurs UP proplatí.
Dále, musíte být nezaměstnaní. Tedy k tomu, aby jste ten kurs měli přiklepnutý. Co na tom, že chcete při práci rekvalifikovat, aby bylo možno přejít rovnou do nového zaměstnání. Ne, nejdřív musíte být nezaměstnaný, požádat, počkat cca 2-6 měsíců na schválení a pak se rekvalifikujete.
Některé kroky by i dávaly smysl. Ale tato změna výpovědní lhůty je pitomost. Když obdrží výpověď zaměstnanec, musí hledat místo. A výběrová řízení trvají mnohdy déle, než 1 měsíc. Tady by měly být dva. Když odchází zaměstnanec, tak proto, že už místo má. Tady by stačil i jen jeden měsíc. Oběma zůstává možnost okamžitého ukončení dle zákoníku práce.
Je to idiocie i z hlediska (ne)fungování úřadů práce a posílání podpory v nezaměstnanosti. Sice platí: "Pokud požádáte o podporu v nezaměstnanosti do 3 dnů a splníte potřebné podmínky, bude vám dávka přiznána od následujícího dne po skončení pracovního poměru, podnikání nebo náhradních dob. Podpora v nezaměstnanosti tedy přímo naváže na pracovní poměr, výdělečnou činnost nebo náhradní doby zaměstnání.", reálně ale úřad práce neposílá podporu tak, aby navázala v příjmech, tedy další měsíc, ale typicky až o měsíc (a nezřídka 2 později). Z nějakého důvodu také není nijak stanoven termín její výplaty.
Jako volič ODS musím říci, že tohle je idiotský paskvil.
Ta společnost nemá finančního ředitele? Projektového manažera, který rozjel Balíkovnu? Nesleduje segmenty?
TVL, v privátu by mne za to na hodinu vyrazili.
Jediná přidaná hodnota Balíkovny je zázemí a infrastruktura České Pošty. Pokud bude Balíkovna soukromá, bude muset mít stejnou nájemní smlouvu a možnost, jako jiní přepravci respektive ji bude muset pošta ostatním také nabízet). Říká se tomu princip tržního odstupu.
Tenhle stát fakt pohřbí všechno.
Jak to čtu já:
1) Nepoučili se. A MFCR bude chtít analýzu, kterou provede management, který za ni mohl.
2) 190 Kč na hodinu. Tak pokud za to nemohli sehnat personál, tak se pohybují pod konkurenčním prostředím.
3) Zvedl se počet o 20 pracovníků? Jaký je tedy aktuální počet celkem? 30? Nelhal nám tu někdo, že to bylo 90?
4) Krizový manager? Na co? Postačí kvalitní manager a na ostatních nezávislý team procesního managera. Krizový manager bude beztak trafika. A to jsme tu už zažili, třeba u ČSA. Bohužel.
Před dvěma lety mi Lufthansa zrušila let (měl být ve 13:00) a přesunula na 8 ráno (což, vzhledem k cestě na letiště bylo nemožné). Sdělili mi to 3 dny před odletem. Dva dny ani nebrali telefon. Třetí den jsem se s nimi dohádal a donutil je, aby mi změnili let na další den. Ubytování jsem si musel zaplatit sám. Nový let s přestupem trval místo 4 hodin 10.
Kompenzaci jsem požadoval, ale Lufthansa je známá tím, že je vyřizuje se zpožděním cca 2 let. Tak jsem to po půl roce dal jedné z těch firem.
Do 2 měsíců jsem měl kompenzaci na účtu (tedy kromě náhrady za stravu a bydlení, to prostě z nich ani oni nevyrazili).
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ten chlap má koule. A navíc, má pravdu.
1 odpověď