Kdysi jsem měl možnost řídit obě.Zkrutné týče na přední nápravě nesly Tatru přez výmoly jako v peřině a ovládání uzávěrek dif,stacilo jen tisk tlačítka.Elektro pneu řazení půlek rychlostí a obrácené schéma řazení bylo specialitou.Pro lepší vzpomínky zapomínám na neustálé montování a obracení kol, které se nesouměrně ojížděly,úniky oleje atp.To hvízdání ventilátoru bylo krásný..No bylo mi 20😃😃
Jedna kontejnerová loď vypusti emisí síry jako 58 700 000 Fordů Focus na naftu.Auta na dojíždění do zaměstnání nám chtějí elektrifikací prakticky zakázat a pan ministr z toho má radost.Možná tanker sežere míň než kontejnerovka,ale pan ministr by měl svoje názory říkat jen potichu a v hlubokém lese....
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dobrý Zetor umřel s řadou UŘ1.To, že se snaží držet krok s top konkurencí a nedokáže to,ho stojí krach.Zoufalá nekvalita, mizerný servis a cena neodpovídající produktu.Vlastní zkušenost.5ti letý traktor,3krát ko převodovka,elektro rozvaděče hydrauliky,7!!vstrikovacích čerpadel plus řídící jednotky,kabely a vrchol 4 měsíce,kdy traktor nikdo nebyl schopen nastartovat.Autorizovaný servis..... Být soukromník,jaro léto jezdím s koněm a...
1 odpověď