Ano.Řadi se pomocí synchro spojek,ale musi být dobře seřízena synchro brzdicka,jinak to chrastí a to má malo kdo.Velmi komfortní je taky ovládání vyvodoveho hridele.Jen pohybem malé páčky pod volantem dojde olejem k sepnutí spojek, podobně jako pri řazení násobiče,nebo predniho nahonu.Bohuzel poruchy stroje hlavně silnejsich verzí jsou na dennim pořádku.
Hoši dostali dotace, tak co by šetřili... Oni to daňoví poplatníci zatáhnou.
Vite kolik stojí traktor od Zetoru?Pod milion jen polsko italská,nebo korejská skládačka v Brně.Bohužel máme i Forteru od Zetora a ta by tam díky své tragické poruchovosti ani nedojela.Nic proti Zetoru ze staré doby,ty šlapou a opraví je každý druhý strejda ze vsi.
Milý dědo, je mi 40.😉 F35 se nekupuji ze státního veřejného rozpočtu ale z dlouhodobě schváleného rozpočtu Armády České republiky. Hald si v příštích letech koupi méně datohů které (můžu říct z vlastní zkušenosti) stojí za dvě věci. Chápu, že podle vás by asi stačili albatrosy, ale už i soudruzi věděli že Čssr potřebuje nadzvukové letectvo. Co byste tedy doporučil? Dražší gripeny s poloviční životností?
Milý hochu,to jste mě uklidnil,děkuji.A já už myslel,že se armáda financuje z veřejných peněz,daní.Ale ona si je asi zatím nakope někde v Boletickém lese.....Omlouvám se,nechci se zaplétat do debaty která pro mě nemá smysl.Ale neodpustím si osobní přesvědčení,že díky obrovské technologické rychlosti a pokroku,je nesmyslem tvrzení,že dnes zázracná letadla zachrání svět ještě v roce 75.Upgrade navzdory.
Kdysi jsem měl možnost řídit obě.Zkrutné týče na přední nápravě nesly Tatru přez výmoly jako v peřině a ovládání uzávěrek dif,stacilo jen tisk tlačítka.Elektro pneu řazení půlek rychlostí a obrácené schéma řazení bylo specialitou.Pro lepší vzpomínky zapomínám na neustálé montování a obracení kol, které se nesouměrně ojížděly,úniky oleje atp.To hvízdání ventilátoru bylo krásný..No bylo mi 20😃😃
Mýlíte se, Abrams má plynovou turbínu, která je ovšem vícepalivová, tzn dokáže jet na letecký benzín, ale i klidně na naftu, jen účinnost a tedy výkon turbíny klesne o nějakých 20%. Každopádně 1500 - 20% je stále 1200 koní a to na svižnou jízdu tomuto tanku stačí :-)
Máte pravdu,žere i naftu.1900l v nádrži slupne prý za 460km po silnici... Taky nevím,proč ho mají na obrázku ze zadu.Jako že prchá.To si nezaslouží. :)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dobrý Zetor umřel s řadou UŘ1.To, že se snaží držet krok s top konkurencí a nedokáže to,ho stojí krach.Zoufalá nekvalita, mizerný servis a cena neodpovídající produktu.Vlastní zkušenost.5ti letý traktor,3krát ko převodovka,elektro rozvaděče hydrauliky,7!!vstrikovacích čerpadel plus řídící jednotky,kabely a vrchol 4 měsíce,kdy traktor nikdo nebyl schopen nastartovat.Autorizovaný servis..... Být soukromník,jaro léto jezdím s koněm a...
1 odpověď