Ale to je relativní. Spousta lidí oficiálně řídí jen s jedním okem.
Zajímavé bylo, že to doktorům nevadilo.
Já jsem si to aspoň uvědomoval, vyhýbal jsem se řízení v noci, ale v zimě ráno do práce jsem jet musel.
Tak už to chodí a právě proto jsem psal, že by se zrak u řidičů měl kontrolovat častěji a dříve. Už jen proto, že to co postihlo mě je poměrně obvyklé a časté, ale nějak se to neřeší.
Tak by si měli, (tvůrci i publicisté), vyjasnit, co to vlastně vyrábějí.
Raketa to rozhodně není, spíš kluzák s pomocným motorkem vypouštěný z podvěsu letadla. Odtud ta (počáteční) rychlost a dolet při vypuštění z letové hladiny 10++ km.
Zatím nebyl publikován žádný záznam z letu střely, natož pak úspěšný zásah cíle. Tak snad létají.
Jestli do toho sta kusů počítají i klamné makety, které tvořily většinu kusů na "propagačních" snímcích, tak zatím vyrobili střely na jedno, možná dvoudenní úder.
Takže tři měsíce výroby a dvě "salvy"? Tak to je fakt peklo.
Dotahl jsem to na prijmove top <1% v CR / svete. To mi staci v pohode ke stesti. Uprimne je mi jedno, co mi mistni zoufalci z diskuse preji ci nepreji 😀
Blahoslavení chudí duchem.
Co vás vede k tomu, abyste mezi ty zoufalce lezl do diskuse?
Mimochodem, tu ČR věřím, to není žádný kumšt.
S tím světem jste to asi trochu přehnal.
Jako bývalý top manager světového korporátu vím, o čem mluvím.
Také si užívám penzi ve výši, o které se valné většině dosud pracujících při pohledu na výplatní pásku jen zdá.
Akorát nemám potřebu na sebe neomaleně upozorňovat.
Mimochodem. Čemu jste, chlapče, neporozuměl na posledních dvou větách mého posledního příspěvku?
tak tak při přesném pozicování 2 motory "se přetahují" tím jsem řešili i pohony ve velkých karuselech (ČKD Blansko)
Nicméně já podepisuju analýzu rizik a já se podepisuju i pod papíty o funkční bezpečnosti, takže já chci mít 100% kontrolu nad tím za co mám 100% odpovědnost.
Chyb si s klukame hlídáme navzájem a zkušební provoz a komplexní zkoušky taky fungujou. Pozdravujet ing. Machalu v JETE.
Já jsem JETE jen technologicky projektoval a hlavně dodával technologie v době výstavby.
Spolu s SZÚ Brno, jsem jako zaměstnanec Toyoty Tsusho Europe (té z Bruselu) prováděl rizikovou analýzu a následné konstrukční a i reálné úpravy veškerých technologií dovážených do ČR v rámci TPCA Kolín a asi pětadvaceti satelitních subdodavatelů dílů. "Trouble shooter" té funkci říkali.
Co jsme nechytili na "rýsovacích prknech" v Japonsku, to jsme museli v rámci zkušebního provozu odstranit anebo upravit, většinou v době nočních a víkendových výrobních přestávek.
6
Sledujících
1
Sleduje
6
Sledujících
1
Sleduje
Trump se zřejmě inspiroval u Fialy.
Ani v naší diplomacii nejsou diplomatické zkušenosti asi vůbec třeba.
Stačí ta správná stranická příslušnost a případně i bezskrupulózní převleční kabátu.