Citace z článku - ""Na základě stresu a namáhání toho letadla se ty obrazce, které detekují, mění, a na základě toho jsou schopni vyhodnocovat stav toho letadla. A případně i predikovat únavové poruchy. Pak vlastně to letadlo servisují dřív, než k nějaké té poruše dojde,“ dodává"" - konec citace.
-- článek je o dronu s "nervovým systémem" a komentuje to někdo tím, že říká, že článek je o systému, který umí vyhodnotit, kdy dojde k poruše dronu. No tak pokud dochází k poruše během každého letu - pak je zřejmě tento systém asi potřebný a nervový systém v podobě světelných vláken - zřejmě naprosto nezbytný pro provoz dronu.
-- jinak bych asi mohl říci, že článek a reakce v něm jsou nějaké divné......Odkaz
Jestli to ale psala AI - tak to jo, tomu rozumím, asi blbý den......
Předpokládám, že ten "stres" je jen špatný překlad slova "namáhání".
Já jsem to pochopil tak, že dron, nebo jiné zařízení, má v sobě síť optických vláken s "nějakým" zakončením. Skenováním této sítě vzniká jakýsi "obraz" ve smyslu její topologie.
No a pokud se v důsledku "stresu", tedy provozního namáhání, nějaká vlákna naruší anebo přeruší a je možné (odrazem) i vyhodnotit v jaké délce k přerušení došlo, pak je možné usuzovat na "kondici" toho zařízení a tudíž i předpovídat budoucí poruchy.
Takže nic nového pod Sluncem, řekl bych.
Byl jsem u toho, když se budoval "Kolín".
Už od začátku to fungovalo tak, že TPCA vyjetím nového vozu z haly montážní linky fakticky prodala vůz jiné v podstatě logistické společnosti.
Tato společnost zajišťovala transport a skladování nových vozů po Evropě a zpátky se vracely přepravníky s auty vyrobenými třeba v Turecku nebo ve Francii pro prodej ve Střední Evropě.
Takže teď se v podstatě jedná jen o rozšíření skoro dvacet let fungujícího logistického modelu.
5
Sledujících
1
Sleduje
5
Sledujících
1
Sleduje
K tomu už nedojde.