Nechápu smysl takových průzkumů, zvlášť když jsou ta čísla hodně zavádějící.Řeší gramy za den, ale nelze tam započítat vyhozená kila zkažené zeleniny už z prodejen nebo třeba metráky ne-li tuny potravin, které musí vyhodit např. ve školních jídelnách nebo nemocnicích, protože se nesmí uchovávat do dalšího dne.Celý průzkum je jen k tomu, aby někdo měl co dělat a neřeši vůbec nic
Protichůdná interpretace stejného rozhovoru ze stran ministrů dvou států je otázka pro diplomaty a bez záznamu je to tvrzení proti tvrzení.Mě by spíše zajímalo, jak přišel polský ministr na to, že by se setkání mělo konat na Ukrajině.Pochopil bych, kdyby navrhoval Bratislavu, Prahu nebo jiné město z členských států EU, ale Lvov nebo Mukačevo?
OH jsou sice obrovský byznys, jsou zpolitizované a v některých zemích se určitě nehledělo na udržitelnost, ale pořád je to setkání sportovců za účelem podání vrcholných sportovních výkonů a slouží také k prezentaci sportů, které nejsou na výsluní popularity jako např.lukostřelba, gymnastika, moderní pětiboj apod.To bychom rovnou mohli zakázat kolotoč fomule 1, všechna ralley, MS ve fotbalu nebo velké cyklistické závody, protože každý z těchto projektů splňuje parametry, které filmařce vadí.Buď je to byznys pro sponzory, ekologii moc neprospívá nebo tam kromě diváků všichni dopujou.Také se můžeme vrátit do dob čistého amatérismu, kdy se vracely olympijské medaile za to, že sportovec někde dostal pár dolarů za exhibiční vystoupení.
"A to nás posune dál" pravil premiér, jen zapomněl dodat koho a kam.Asi ale myslel sebe a podobné lepšolidi, kteří vidí své další účinkování v Bruselu, protože eurokomisař nesmí ve své funkci prosazovat zájmy své země a i kdyby mohl, pak v případě Síkely nebo té brněnské kariéristy to ani nelze očekávat.
Na počet obyvatel se sice ČR řadí mezi největší podporovatele Ukrajiny, ale v celkovém objemu jsou to v podstatě drobné a podle toho bude v budoucnu vypadat vliv našeho premiéra na obnově Ukrajiny popř. vstupu Ukrajiny do NATO nebo EU.Zásadní bude postoj Spojených států a Fiala se alespoň může kochat pohledem na nějaký diplom.
Nejde o to, že by Evropa chtěla své spalovací motory, ale ze známých důvodů prostě nemá šanci vyrábět BEV levněji než Čína a evropský automotive průmysl musí produkovat a hlavně prodávat auta, která zákazníkům dávají cenově smysl.
BEV jsou sice komfortnější, ale dokud nebudou cenově dostupné, mohou politici a ekologové tlačit na pilu do aleluja a k žádanému masivnímu zájmu stejně nedojde.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Chování dobytka nemá cenu komentovat, jen mi není jasné, jak podle ksichtů poznala, že se jednalo o severoafričany.
2 odpovědi