Já tam tedy vidím "minometku" s dost pochroumanými křidélky na konci. Docela nebezpečná věc, pokud byla opravdu vystřelená. Volný nález na dně rybníka, který se běžně postupně nabahňuje a mina by měla ležet pod nánosem je taky zvláštní. Je dobře, že je další pozůstatek války zase vyřešen. Zbylo tu toho poměrně dost, často i po "pyrotechnicích", kteří poházenou munici po druhé světové válce často řešili volně loženým odstřelem a rozházeli ji tak po terénu, aniž by byla opravdu zničená. Bylo by dobře dělat osvětu, aby veřejnost i dnes poznala, jak vypadá obranný a útočný roční granát, minometná mina, jakákoliv střela pro dělostřeleckou hlaveň, letecká puma (ty se často "podobají" odhozeným přídavným nádržím z letadel) a opravdu, podezřelé nálezy je třeba hlásit. Riziko je i u obyčejných nábojů do pušek - mohou obsahovat fosfor a být po vyjmutí z vlhka a usušení zdrojem prodkého požáru. U odborníků je poměrně velká jistota, že to vyřeší bez újmy na zdraví a majetku. U laiků naopak. Často jsou vnitřnosti netknuté a tudíž i hrouda koroze může fungovat při nevhodné manipulaci jako nová. Navíc většina výkonných výbušnin funguje i za mokra a pod vodou.
Útočný roční granát je sviňa, ale takovej dvouletej, to už je třída.
Z nadpisu:
"Rok od hrůzné střelby na fakultě. Ruská stopa zůstává zahalena"
Demagogický hnus jako za komunismu!
Vymyslet si a na skutečnou lidskou tragédii "naroubovat" zpolitizované svinstvo s podsouváním povinné nenávisti k Rusku i tam, kde nic takového není (tou údajnou "ruskou stopou" je např. prý vrahova "znalost ruštiny" ...), to dokáží jen naši vybraní "progresivističtí redaktoři"!
Opravdu odporné! ...
Já taky mluvím rusky, snad mě před Vánocemi nezavřou.
Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci často tak málo naučí a i to málo rychle zapomenou. To, že studenti umí po 14 letech výuky trochu česky a anglicky, je žalostný výsledek našeho školství. Naše školství je zastaralé a nefunkční, učená látka je pro mladé ve velké většině v životě a profesi nepoužitelná a tudíž nadbytečná. Látka nejenže je velmi často zbytná a není nijak smysluplná, ale často je dokonce obecně samoúčelná a kontraproduktivní. Pak může u žáků z tohoto stavu vznikat deziluze, deprese a frustrace. Situaci je potřeba urychleně řešit.😔👎
Lituji Vaše děti.
Moje třipade byla poruchová nejen na zapalování, ale karbonovaly se výfuky primitivním olejem M2T, ve dvou se uvolňovaly dráty v zadním kole, řetěz nic nevydržel. Měl jsem i panelku 250. Tam držel motor, jinak stejný křáp. Po revoluci první japonská a s ní přišlo blaho a jen bezstarostné ježdění. A mám japonské dodnes. Jawu ani jiné jawočínské bych už nechtěl.
Zajímavé, že reagulete na můj rok starý komentář, asi nějaký tiskařský šotek?
Paříž OK, Kanada je za mě krásná a Malajsie? To je za mě úlet, jo do Batu caves? Jo, šortky by tam neměl mít nikdo, je to hinduistické místo. Jinak za mě je Malajsie perla Asie. Země kde si i s menším obnosem peněz můžete sáhnout na ultra luxus a bydlet za pár peněz třeba v 60 patře, mít střešní bazén, 150 metrů apartmá v plný výbavě a být v samotném centru s parádním výhledem. Město je pak poměrne klidné, ale je zde pár míst kde to žije 24/7, i kousíček od centra krásná příroda a spousta atrakcí, parádní obří ulice se street foodem, slušná kvalita života, obstojná čistota, parádní infrastruktura, Kuala je fajn na pár dní, potom to chce vyrazit dál, do hor, nebo na ostrovy. Člověk se tu nemusí všude bát že bude mít bakteriální infekci jako v některých okolních zemích, na spoustě krásných přírodních místech je poměrně málo lidí, turista tu není jen blbeček co má platit. Kousek od Kuala třeba Cameron Higlands, Melaka, z ostrovů třeba Langkawi s krásnou přírodou, autobusem za pár šupů si člověk může udělat třeba výlet do Singapuru, za mě i fajn že víza po příletu na letiště dostanete na 60 dní, určitě zajímavé navštívit třeba když vám vyprší víza v Thajsku. Po pravdě taková místa mi dávají větší smysl než třeba to Monako nebo Paříž.
Máte pravdu, v Malajsii jsem byl 3x 3 měsíce a mohu jen potvrdit.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Taky Eiffelovka?
1 odpověď
3
Sledujících
3
Sleduje
3
Sledujících
3
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Co jinýho?