Vzhledem k tomu, že se většina západního značkového zboží vyrábí v Asii a v severní Africe, není se čemu divit. Rusko je prostě přestalo nakupovat v Evropě a nakoupí je přímo u výrobce v zemi třetího světa. Rus tak ještě ušetří a Evropská ekonomika přichází o peníze. Pochybuji, že Maroko nebo Malajsii zajímají nějaké naše sankce. Jestli někdy zavítáte o dovolené do Tunisu, zkuste se poptat místních, co se v jejich zemi vyrábí. Je to kvalitní textil známých světových značek :)
Rafale se designově moc a moc povedl, to se musí nechat. Ale kdo dá jeden a čtvrt milionu za tříválec jedna dva litru a auto, co se na stovku bude hrabat devět vteřin a nerozjede se ani na sto osmdesát. V téhle cenové relaci bych očekával alespoň z nuly na sto za sedm a neméně dvě stě v hodině. Vždyť lepší dynamiku nabídne i Škoda Scala 1,5 TSI za 630 tisíc.
Za 3,3 mega si radši koupím Corvette C8, opravdový supersport s motorem uprostřed a výkonem 475koní a 613Nm. Supru FE si na požádání namaže na chleba a slupne ji k snídani. A odvolávat se na to, že technika se inspirovala speciálem pro FIA GT4 je dost k smíchu, protože GT4 jsou takřka sériová auta pro cenově dostupné závodění, se speciály z vyšších tříd jako jsou GT3 a GTE se vůbec nedají srovnat.
Tahle presumpce viny se měla zrušit už dávno. Předpokládá, že každý občan našeho státu je zločinec a to mě uráží. Možná by jsme na osu měli podat hromadnou žalobu pro pomluvu a urážku na cti. A pokud nedokáže, že opravdu úplně všichni používají všechna svá paměťová média na ilegální obsah, pak by měla odškodnit každého v tomhle státě.
Motocykl býval dostupný způsob cestování. Stačí se podívat na ceník výrobců motorek a člověk zjistí, že u značek jako KTM už tomu tak dávno není. Za cenu jejich motocyklu lze často koupit automobil. Prodej luxusního zboží může být také ziskový, ale takové zboží nelze nikdy vyrábět v obrovském množství. Tolik movitých kupců prostě na světě není. Když se k tomu přidají obrovské investice do špičkového motorsportu a sebepropagace, při prvním poklesu trhu je zaděláno na problém. Možná by to chtělo dělat i obyčejnější motorky pro masy, aby továrně vydělaly na propagaci a lahůdky v podobě malých edicí jedinečných luxusních strojů, co skončí v garáži několika šťastných a jako plakát pak na zdi milionů mladých kluků.
Upřímně, kdykoliv jsem Heureku vyzkoušel, byl jsem zklamaný. Hlavně tím, kolik odkazů bylo neaktuálních. Namísto reklamy by měli vrazit peníze do funkčnosti. Zákazníci by pak přišli sami. Teď jsem namátkou zkusil vyhledat foťák co sháním, design stránky od posledně výrazně prokoukl, ale otevřel jsem první obchod co ho má mít skladem a co myslíte, zboží je dočasně nedostupné. Takže vše při starém.
Trochu tomu nerozumím. Ještě nedávno všechna česká média svorně tvrdila, že podle odborníků dobití Vuhledaru nedává sebemenší vojenský smysl a orkům nijak nepomůže. Uteče pár týdnů a (alespoň podle tohohle článku) je vše úplně jinak a ztráta Vuhledaru je pro Ukrajinu katastrofou a pro Rusáky skoro geniálním tahem. Člověk už vážně neví, jestli ještě něčemu může věřit.
🙂 IT odborníci zatím přehlížejí jednu podstatnou drobnost a to, že ten vygenerovaný text musí taky někdo chtít číst. Upřímně, je super, že počítač dokáže vygenerovat 500 stran kloudného textu na zadané téma, ale až opadne prvotní zvědavost, bude si takový text někdo ochotný koupit a pak si jej číst? Čtu jen to, co mě zajímá a co se mi líbí. Třeba o historii, hradech, architektuře. Píší to lidé, kteří navštíví zajímavá místa a erudovaně popíší, co viděli. Počítač si dokáže pročíst už vydané knihy a shrnout jejich obsah. Těžko však přijde s něčím novým. To co bude generovat tak budou data, která člověk zajímající se o dané téma už z 99% zná a ví. Texty shrnující vlastními slovy jen věci již jinde popsané. Jenže jsou takové texty pro člověka něčím přínosné?
U VW by si měli uvědomit, že drahá auta by chtěl vyrábět každý, ale těch se nikdy neprodají miliony. To je důvod, proč se ani Rolls Royce, Bentley, Ferrari, Lamborghini a Bugatti neudržely jako samostatné nezávislé značky. Naopak, z VW, Fordu a Toyoty kdysi udělala obry právě masová výroba dostupných a levných aut. Bohužel, všechny tři tyhle značky z osvědčené cesty už dávno odbočily a dnes se diví, že se někdo jiný tlačí na jejich místo. Ať už je to Dacia v Evropě, nebo Číňané ve světě. Základem je nabídnout "dobré" auto levněji než konkurence.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pokud byla Corvette supersportem dělnické třídy, pro ZR1 to nikdy neplatilo. Ta byla vždy o hodně dražší než základní modely C4,C6 a C7. A nyní to nebude jiné, spíš naopak.