Řešením tohoto problému jsou v obci vyhrazené pruhy pro cyklisty nebo cyklostezky a mimo obec zákaz jízdy cyklistům.
V první části s vámi souhlasím. Vyhrazené pruhy jsou super tam, kde to nejde jinak. Nejlepší však jsou cyklostezky, nebo vyvýšené pásy a to nejlépe až za parkovacím pruhem, když se zde nějaký nachází.
Co se týká zákazu jízdy cyklistům mimo obec, tak to je velmi mimo názor, už jen proto, že kolo často lidé využívají jako dopravní prostředek do vedlejší vesnice, na výlety apod. Ne jenom, že by to byla taková regulace jako snad žádná forma dopravy nedostala v historii přibližně podobné koncepce dopravy, ale hlavně by to nikdy neprošlo. Mimo to, když je vedle silnice cyklostezka tak už tento zákaz platí. A toto nastavení je do jisté míry správné.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To jsou pořád dokola stejné nesmysly. Praha nemá dobudovánu základní silniční infrastrukturu, tedy tu soustavu kapacitních komunikací, kterou ta západní města, k nimž autor a jemu podobní vzhlíží, mají už dávno. Až bude toto dobudováno, tak se můžeme bavit o tom, co s centrem, jestli pořád potřebujeme magistrálu, jestli by nebylo správné třeba mýto. Do té doby to prostě bude jen a jen peklo, i kdyby byl v každé ulici les balisetů, přechod každých pět metrů a na cyklopruhy se vylilo barvy zvící Niagáry.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pravda no, v Moskvě už ty okruhy mají a jak jim to tam jezdí. Stejně jako v USA.
1 odpověď