Přijde mě že autorka musí mít úplně provratnou hlavu, neb neustále ji něco vrtá v hlavě! A to i triviální věci jako proč mělo být záložní letiště na dálnici Praha Hradec, když nedaleko je letištní plocha! No proboha už jen ten název " záložní " ji dává vysvětlení! Zvláště proto že v blízkosti se nacházeli tři vojenská letiště v HK,PA a Čáslavi! Normálně myslící člověku je jasné, že v případě konfliktu budou napadená stávající letiště, proto záložní! A aby autorka neměla úplně provrtanou hlavu, tak ji doporučuji psát spíše o tom čemu rozumí!
To znamená o ničem.
"Česká televize a rozhlas v takovém případě budou muset hledat úspory."
Tak úspory by měli hledat ne jen v takovém případě, ale stále. Kdyby bylo referendum o zachování funkčnosti ČT a ČRo pomocí koncesionářských poplatků, viděli bychom legitimitu těchto médií. Mít jistotu přijmu nenutí nikoho šetřit. O kvalitě práce nemluvě.
Jinými slovy říkají, že dosud nehospodařili, ale rozhazovali.
"To se nám to hoduje, když nám lidé dávají."
Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se lze doptat dobrého chatbota, nastudovat online materiály z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až kolem 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se často žáci tak málo naučí a i to málo rychle zapomenou. Pokud má žák k dispozici psaný obsah výkladu, tak má větší šanci na hlubší osvojení látky než při pouhém pasivním poslechu téhož obsahu. Dobrým důkazem je, že básně se učíme z knih nikoli poslechem. Studenti dnes po maturitách znají jen trochu češtiny a angličtiny, z ostatních předmětů téměř nic. A nezachrání to ani kolem 20 procent přirozeně nadaných studentů na matematiku. V celém státním sektoru by se daly ušetřit vyšší stovky miliard každoročně.
S učitelem se dá o problémech diskutovat. Zkoušel jste to s chatbotem?
Podle fotografie nebyl autor tehdy ještě na světě a jen papouškuje názory druhých. Pravda je, že maso bylo nedostatkové. Ale kvalita všech potravin byla neskonale vyšší. Necpali do nás jako dnes náhražky a náhražky náhražek. Pravda, nechutnalo to tak, jako dnes, protože v tom nebyly různé chemické zvýrazňovače, stabilizátory a jiná chemie. Čím to, že dnes mají potraviny mnohonásobně delší dobu použitelnosti než tehdy?
Jo, a deset deka salámu, to bylo salámu! Dnes jen pár koleček. Všechno je napumpované vodou, aby to víc vážilo.
Tak si říkám, k čemu ty volby vlastně jsou? Vítěz voleb je v opozici. Vítěz je jen jeden a jako vítěz určuje podmínky. A tady si koryta rozdělí poražení. Je to Kocourkov a pak se diví, že lidi chodí málo k volbám. Proč by chodili?
Vítěz voleb by musel mít přes 50%. Tak nevím, o jakém vítězi v opozici tu blábolíte.
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Fica nepodpořil jenonm Babiš, podpořili ho a podporují i čeští "prezidenti" Klaus se Zemanem.
7 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vrána k vráně sedá.