Přiznám se, že jsem celkem rozčarován. Čekal jsem za dříve anoncované náklady více. Vše popisované tu po léta poskytuje a propaguje v rámci svých možností nadace Klíček (manželé Královcovi a kol.), která provozuje respitní dům v Malejovicích a v Motole provozovala ubytovnu pro mimopražské rodiče těžce nemocných dětí. Z Motola je vyhnala Nadace McDonalds (Odkaz ) a je smutné, že jako bonus ani manželé Vlčkovi nemají s Královcovými zájem o spolupráci, přestože ti se tomuto tématu věnují již od revoluce... Odkaz
Je paradox, že s lidmi, kteří doslova této problematice zasvětili svůj život, nechtějí spolupracovat takoví mecenáši... Ono je to vlastně také bohužel typické, finanční, PR i další zájmy, hází klacky pod nohy i takovým obdivuhodným lidem, jakými jsou právě Královcovi..
To se to exhibuje, to jsou starosti, kdyby pan náměstek raději třeba řešil, kam mají ke školám přistavovat autobusy, vozící děti na plavání, školy v přírodě atp. Musí často stát v zákazech zastavení, zavazadla se nakládají mezi projíždějícími auty, vznikají pro děti i rodiče velmi nebezpečné situace. Priorita pro současné pražské vedení je ale cyklistika v pražských ulicích..
Naprostá katastrofa, pan radní v podstatě znemožnil vjezdu do centra Prahy i např. minibusu Mercedes Sprinter pro 23 osob, Euro 6 (motor jako větší osobní vůz, stejná velikost jako rozvozové dodávky některých kurýrních služeb), takže místo jednoho nového minibusů, pojede 8 taxíků z letiště do hotelu v centru Prahy. To je skvěle vymyšlený boj proti kolonám v centru Prahy a také to určitě sníží emise 🙁. Nezpochybňuji záměr udělat centrum příjemnější pro Pražany i turisty, ale takhle asi ne.. Argumentace úplně zbytečná, Praha potřebuje změnu..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Celý moderní zájezdový autokar s kapacitou sedadel 50 - 60 míst od soukromého, nedotovaného dopravce např. do Drážďan vyjde i v atraktivní termíny např. z Prahy a zpět na cca. 18-21 tis.Kč. Tedy cca. 370,- Kč na osobu za cestu tam i zpět, s tím, že autobus odjíždí ráno v optimální čas z určeného místa a k večeru podle požadavku klienta zase zpět na určené místo. Pokud doprava, jen v ČR ročně po desítkami miliard korun dotované železnici, stojí násobně více, je to jednoduše nesmysl a zlodějna a Evropa do budoucna vyhodí v součtu biliony EUR k ničemu..
1 odpověď