Celý moderní zájezdový autokar s kapacitou sedadel 50 - 60 míst od soukromého, nedotovaného dopravce např. do Drážďan vyjde i v atraktivní termíny např. z Prahy a zpět na cca. 18-21 tis.Kč. Tedy cca. 370,- Kč na osobu za cestu tam i zpět, s tím, že autobus odjíždí ráno v optimální čas z určeného místa a k večeru podle požadavku klienta zase zpět na určené místo. Pokud doprava, jen v ČR ročně po desítkami miliard korun dotované železnici, stojí násobně více, je to jednoduše nesmysl a zlodějna a Evropa do budoucna vyhodí v součtu biliony EUR k ničemu..
Přiznám se, že jsem celkem rozčarován. Čekal jsem za dříve anoncované náklady více. Vše popisované tu po léta poskytuje a propaguje v rámci svých možností nadace Klíček (manželé Královcovi a kol.), která provozuje respitní dům v Malejovicích a v Motole provozovala ubytovnu pro mimopražské rodiče těžce nemocných dětí. Z Motola je vyhnala Nadace McDonalds (Odkaz ) a je smutné, že jako bonus ani manželé Vlčkovi nemají s Královcovými zájem o spolupráci, přestože ti se tomuto tématu věnují již od revoluce... Odkaz
Je paradox, že s lidmi, kteří doslova této problematice zasvětili svůj život, nechtějí spolupracovat takoví mecenáši... Ono je to vlastně také bohužel typické, finanční, PR i další zájmy, hází klacky pod nohy i takovým obdivuhodným lidem, jakými jsou právě Královcovi..
Pro mě jsou to hodni úcty:
prof. RNDr. Antonín Holý, DrSc., dr. h. c. mult.
prof. PhDr. Jaroslav Heyrovský, DrSc.
František Křižík
Bedřich Smetana
Antonín Dvořák
Jaroslav Seifert
Tomáš Garrigue Masaryk
Jan Masaryk
Edvard Beneš
Milada Horáková
Prokop Diviš
etc. etc.
Bohužel, minimálně o prvních dvou jménech ve Vašem seznamu obdivuhodných osobností, nemá velká část jeho publika ani ponětí..
Další mizerný mafián, kterého tahle mafiánská vláda dosadila na vysoký post, ještě takovou hyenu, obchodník s chudobou a vyděrač.......ale dle Válka v pohodě.....jako feťáci ve vrcholné politice a vrcholném řízení státu ...veřejně sjíždějící lajny koksu ....to je též v pohodě....
Další dobrá práce Seznamu, na který zde mnoho jedinců rádo útočí. Stejně tak mnozí této informace využívají k útoku na vládu. Pokud se nepletu, tak ředitelem je již několik let a lichvář také, tedy to s touto vládou nemá nic společného. Namísto výkřiků o mafiánské vládě, by bylo na místě, požadovat okamžité odvolání ředitele. To má smysl a je to důležitý signál pro další výlupky. Další věcí je, že Ikem je nesporně špičkové pracoviště, které zachraňuje denně životy lidí z celé ČR a také jich při životě spoustu drží a není možné připustit destabilizaci tohoto zařízení.
To se to exhibuje, to jsou starosti, kdyby pan náměstek raději třeba řešil, kam mají ke školám přistavovat autobusy, vozící děti na plavání, školy v přírodě atp. Musí často stát v zákazech zastavení, zavazadla se nakládají mezi projíždějícími auty, vznikají pro děti i rodiče velmi nebezpečné situace. Priorita pro současné pražské vedení je ale cyklistika v pražských ulicích..
Naprostá katastrofa, pan radní v podstatě znemožnil vjezdu do centra Prahy i např. minibusu Mercedes Sprinter pro 23 osob, Euro 6 (motor jako větší osobní vůz, stejná velikost jako rozvozové dodávky některých kurýrních služeb), takže místo jednoho nového minibusů, pojede 8 taxíků z letiště do hotelu v centru Prahy. To je skvěle vymyšlený boj proti kolonám v centru Prahy a také to určitě sníží emise 🙁. Nezpochybňuji záměr udělat centrum příjemnější pro Pražany i turisty, ale takhle asi ne.. Argumentace úplně zbytečná, Praha potřebuje změnu..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Mezinárodní rychlíky dotované určitě nejsou. Jinak proč někdo se nechytne této příležitosti a nezačne provozovat tyto autokary?
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Provozují je stovky malých firem v ČR... Veškerá železniční přeprava je dotovaná různými způsoby, stejně tak jako elektromobilita... Vše má smysl, jen ne na sílu..